Zo, en nu weer filmpjes van die Turkse Frans Bromet!
Het werkt inderdaad alleen bij een laag standpunt, dan kan je wat meer "snelheid" aan je foto meegeven.Dennis Cavallino schreef:Same here. Ik deed/doe(?) dat ook regelmatig, maar ik kom er steeds meer achter dat het alleen 'mooi' is bij lage of juist hele hoge camerastandpunten zodat je alles wat meer in perspectief trekt. Nu is het vooral scheef.Stefan R schreef:Het standpunt wat gebruikt is kan mij niet helemaal bekoren
Bij 5:30 zie je nog even die Hotrod voorbij komen die de dB-challenge voor het eerst had verloren en wel van de Pontiac GTO van CorGTRene schreef:Weet niet of deze al langs was geweest?
staat bijna elke auto wel op wat ik zo snel zag Elmars Viper en Cors beest de Corvette GTRen Luco's vijf, en de Hartge maar die staat als BMW Z3 coupe V8 te naam
en vele anderen...
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... DvCw&hl=nl
Jeroen van Emmerik schreef:vooral dat dus ja, die baanmarshals hebben geen zin in vegen..Roel SpeedCars schreef:Was dat ook niet om bij glasbreuk het glas een beetje bij elkaar te houden zodat het niet gelijk over de baan vliegt/valt?
iemand mijn uitstapje in de Audi-s nog vast gelegd op de gevoelig bites? die @#$ soebarrel zat zwaar in de weg en remde me, nadat ik hem had ingehaald, uit waardoor ik het instuurpunt volledig miste.![]()
kostte mij een hap uit mn velg en hem een pit in zn raam..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten