[31 juli 2008]DF @ CPZ deel V alweer
- Peter Tunissen
Kijk even hier, David:
http://www.cpz.nl/info/geluid_milieu/
Tot nog toe zijn op onze nog dagen nog nooit individuele auto's aangesproken op het produceren van teveel geluid en als groep zitten we volgens mij ook altijd wel dik onder de norm omdat er maar weinig auto's tegelijkertijd op het circuit rijden en er meer straatauto's dan racers rondrijden.
http://www.cpz.nl/info/geluid_milieu/
Tot nog toe zijn op onze nog dagen nog nooit individuele auto's aangesproken op het produceren van teveel geluid en als groep zitten we volgens mij ook altijd wel dik onder de norm omdat er maar weinig auto's tegelijkertijd op het circuit rijden en er meer straatauto's dan racers rondrijden.
- Peter Tunissen
- Race For Fun
ik heb twee mensen die ook geïnteresseerd zijn om die ochtend te gaan rijden, is er (nog) plaats voor hun?
ze rijden beide een Porsche 944 S2
ze rijden beide een Porsche 944 S2
Laatst gewijzigd door Race For Fun op 17 jul 2008, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robbert Bregman
-
- Race For Fun
tik me maar op mijn schouder als je wil meerijden, ik ben er met mijn eigen wagen, of de wagen van mijn zoonDaggie schreef:Is er een ervaring CPZ-rijder die mij 's morgens enkele rondjes wil meenemen? Het wordt de eerste keer Zandvoort voor mij .. ik heb het circuit zelf nog nooit gezien
Ik wil nadien gerust ook iemand meenemen .. al zal dat minder spectaculair zijn als op een circuit dat ik wel ken natuurlijk.
deze dus met de wagen van mijn zoon erachter:
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/DSC_0340copy.jpg[/img]
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Hey Daggie, je wilde toch nog een rondje met de Dax meerijden?Daggie schreef:Is er een ervaring CPZ-rijder die mij 's morgens enkele rondjes wil meenemen? Het wordt de eerste keer Zandvoort voor mij .. ik heb het circuit zelf nog nooit gezien
Ik wil nadien gerust ook iemand meenemen .. al zal dat minder spectaculair zijn als op een circuit dat ik wel ken natuurlijk.

Waarschijnlijk rijd er nog een Cayman S mee die nog nooit op zandvoort heeft gereden..
Als je in een herriemakend koekblik wil zitten met een idioot achter het stuur mag je ook met mij meerijdenDaggie schreef:Is er een ervaring CPZ-rijder die mij 's morgens enkele rondjes wil meenemen? Het wordt de eerste keer Zandvoort voor mij .. ik heb het circuit zelf nog nooit gezien