Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
Dat stukje in de ronding ter hoogte van je navel is altijd een kritiek punt bij kuipstoelen in leer.. moeilijk stukje, maar door een vakmannetje zeker goed te krijgen..
Dan het stuk boven bij je hoofdsteunen is ronduit slecht te noemen.. en dat ga je met fohnen ook niet netjes krijgen..en zo op de fotos te zien zit daar idd amper schuim..
Heb je nog contact gehad met de stoelenbekleder?
Dan het stuk boven bij je hoofdsteunen is ronduit slecht te noemen.. en dat ga je met fohnen ook niet netjes krijgen..en zo op de fotos te zien zit daar idd amper schuim..
Heb je nog contact gehad met de stoelenbekleder?
- Femme
- MartijnGizmo
-
- Femme
Volgende week kan ik dus als het goed is even gaan sturen. De auto moet nog langs de dealer voor de verlichting en om de elektronica werkend te krijgen. Op dit moment werken o.a. de bediening van de stoelverwarming en het geluid over de speakers (komt alleen uit de subs) niet. Ik ben er dus nog niet helemaal.
- Peter Tunissen
- frank de jonge
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- frank de jonge
- Macboy
- Femme
Ik had afgelopen week wel kunnen rijden maar dat kwam mij niet uit met de tijd. Dat de auto eerder naar de dealer is gegaan komt mij wel goed uit omdat dit nu voor minder vertraging kan zorgen.
Jammer is wel dat de nieuwe accu niet goed blijkt te functioneren. Ook werken de Infinity subwoofers niet waardoor de originele speakers teruggebouwd moeten worden. Aan het audioverhaal kan ik later wel wat doen op advies van mensen op Z4-forums.
Voorlopig blijft de originele accu erin. Helaas haal ik daardoor een deel van de beoogde gewichtsbesparing niet.
Jammer is wel dat de nieuwe accu niet goed blijkt te functioneren. Ook werken de Infinity subwoofers niet waardoor de originele speakers teruggebouwd moeten worden. Aan het audioverhaal kan ik later wel wat doen op advies van mensen op Z4-forums.
Voorlopig blijft de originele accu erin. Helaas haal ik daardoor een deel van de beoogde gewichtsbesparing niet.
- Femme
De auto is weer terug van de dealer waar de verlichting volledig werkend is gemaakt. Vrijdag zal er een extra versterker voor de subwoofers ingebouwd worden om het geluid goed te krijgen. Verder functioneert de stoelverwarming nog niet. Het plan is nu om dit later te fixen samen met de fijnafstelling van het onderstel. Hij staat qua hardheid nu op een medium afstelling die volgens Peter al erg goed rijdt. Omdat Peter komend weekend op vakantie gaat is het beter om dit later later op te lossen samen met andere eventuele verbeterpunten die ik dan heb opgemerkt. De stoelverwarming heb ik met de huidige buitentemperaturen toch niet nodig. In de kuipstoeltjes zul je het bovendien niet snel koud krijgen.
Het leer heeft ter hoogte van de hoofdsteunen wat extra vulling gekregen wat er een stuk beter uitzien. Vandaag waren ze nog bezig om de velgen wat bij te werken. Het is de bedoeling dat ik vanavond een stukje kan gaan rijden en dat de auto zoals gepland zaterdag wordt afgeleverd.
Het leer heeft ter hoogte van de hoofdsteunen wat extra vulling gekregen wat er een stuk beter uitzien. Vandaag waren ze nog bezig om de velgen wat bij te werken. Het is de bedoeling dat ik vanavond een stukje kan gaan rijden en dat de auto zoals gepland zaterdag wordt afgeleverd.
Laatst gewijzigd door Femme op 23 jul 2008, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy