Vanochtend nog even de olie gecontroleerd, bandjes gewisseld, en rijden maar. Samen met Erik en Marc vanaf Amersfoort opgereden, RS4 maakt ook een bruut geluid zeg, kan ik niet tegenop! De andere DME werkt goed, de M3 trekt lekkerder, pakt beter op, loopt naar 7800rpm ipv 7200 maar helaas, in 5 stopt de pret nog steeds bij 270km/u en 7200rpm, jammer.
Na een hoop gelul eindelijk rijden, hadden een mooi stukje warmrijden, omkeren bij de afrit/oprit en daarna netjes opstellen naast elkaar, 100km/u op de klok en aftellen. Sprintjes tegen de 350Z van Jeroen en de M3 van Paul kon ik netaan winnen, dat was mooi, maar ik was zeker niet de snelste. De M3 3.2 van Erik was gewoon een stuk sneller, ding pakte op sommige delen zelfs de E46 M3 van Rico!
De Porsche van Arnoud had wat moeite met de automaat, moest eerst terugschakelen, dan pak ik bijna een hele wagenlengte dus eigenlijk geen eerlijk sprintje, maar wees niet bang, ook al is dat eigenlijk een valse start, hij komt gewoon keihard terug, zeker in 4 loopt ie lekker weg bij me. Ik moet meer power!!!
Dexter was inderdaad de malloot van de dag, met die meesterlijk grote lens uit het raam hangen, zag er niet uit... maar ben wel benieuwd naar de foto's hoor
De Gallardo was zeker gaaf, wat een ding zeg, dat geluid op hoge toeren, klinkt gewoon gevaarlijk dat geluid wat uit die uitlaten komt! Gaaf dat ze even mee kwamen voor een praatje, ik kan het toch niet bijbenen, maar had graag een sprintje netjes op camera gezien tussen de Viper en de Lambo, denk dat de Viper met dat koppel onderin 3 toch wel een stukje voorsprong had geboekt, zeker het eerste stuk.
Albert lekker (verstandig) op de motor, kon ie tenminste iedereen de baas.. de ouwe snoepert
Tussendoor nog meegereden met Arthur, apart geluidje hoor die 5 cilinder, trekt prima, ben benieuwd wat ie doet na chippen, dan moet ie zeker af gaan. Turbodrukmeter is ook gaaf, die moet naar 1,2bar, dan is t nog leuker om er naar te kijken

Ook nog ingestapt bij Elmar, zonder oordoppen, maar wat een bak zeg die Viper. Startmotor komt bijna niet rond, en met een brul slaat de V10 aan, OK... indrukwekkend geluid, maar als je eenmaal het koppel voelt, lage toeren in 3 op het gas, bizar gewoon! Heren, bedankt voor de ritjes.
De 535d tegen de M3 van Rico, dat was gaaf, ging gelijk op en pas bij de 200km/u pakte Rico volgens mij iets voorsprong. Kon het niet helemaal goed zien vanuit de Focus van Arthur, die is wel snel maar kon dat toch net ff niet bijbenen. De M3 van Rico tegen mijn GT, geen partij, de E46 spuit zo een paar wagenlengtes weg, jammer maar had niet anders verwacht. Op de terugweg terug naar parkeerplaats nog even proberen Rico te foppen door met 90 in zn 2 te starten, 3..2..1.. bam.. *KUT* Rico zat ook in 2

Voor mij ook geen winst tegen de 535d, misschien heel even door mijn gasreactie maar als het koppel losgelaten werd kon ik toch niet meer mee, dan gaat ie langzaam uitlopen. Een standaard 535d pak ik wel maar deze niet, is een rappe diesel Joost!
Gelukkig was ik niet de gekste, Paul kan er ook wat van... kijk uit voor de Polizei he

Ouwe rubberbrander
Terugweg was ook geinig, rustig beginnen en dan toch weer hele stukken plankgas.... Leuk met Tom en Femme lopen sporten, Z4 is wel snel hoor, alleen op top kan ik goed meekomen maar voor de rest maakt ie gehakt van me.
Eenmaal terug in NL toch maar het laatste sprintje gedaan tegen Erik, gelijk weg maar einde 3 moet ik toch alweer een wagenlengte inleveren, 300pk is niet meer van deze tijd, ik moet rapper!
Zit nu lekker aan een bakkie koffie, even bijkomen, video staat te capturen boven maar daar ga ik deze week mee aan de gang. Heb het ff helemaal gehad vandaag.
Maik, kan je mij de originelen mailen of uploaden van de filmpjes ipv die putfile handel?
Meiden waren wel grappig, maar echt lekker, nah... nee. Wel een leuk idee.
Hier wat plaatjes:
[img:1024:768]
http://sjaro.speed.planet.nl/driving-fu ... k_Marc.jpg[/img]
http://sjaro.speed.planet.nl/driving-fu ... n_M3GT.jpg[/img]
http://sjaro.speed.planet.nl/driving-fu ... _Viper.jpg[/img]
http://sjaro.speed.planet.nl/driving-fu ... uimpje.jpg[/img]