Gefeliciteerd Jacco! Ik vind het nog steeds leuke auto's om te rijden. Uitdagend op de grens, maar zeker niet onhandelbaar. Leuker dan de meeste BMW's.
Met zoveel pk's achterop zal het wel een iets andere auto zijn dan de standaard versies, vooral door de grote hoeveelheid grip achter icm het vermogen zul je er iets anders mee moeten rijden. Onderstuur ligt op de loer en als je niet uitkijkt spin je bij een correctie daarop.

Ik vind dat gaaf. Mijn neef in Luxemburg had er één en daar hebben we echt veel plezier mee beleefd. Hij had wel wat aangepast aan 't onderstel, maar echt niet veel om de auto lekkerder te laten sturen/grippen.
Op Niederrhein ben ik meegeweest met een cursist in een exemplaar dat niet zo netjes liep, maar het driften ging nog best goed toen ik er uiteindelijk mee reed om 't voor te doen. Die kwam wel 20 pk te kort voor mijn gevoel, of liep nu en dan op 3 cylinders, maar goed, dikke smile op onze gezichten, dat wel. Kortom, hier ga je veel plezier aan beleven, want jouw exemplaar ziet er netjes uit en die turbo maakt de auto echt af (letterlijk?).