Wil toch zoiso een 3 deurs, en moet dik in de opties zitten.
Navi en bleutooth zijn dingen die ik 100% zeker weer wil.
Hoe bevalt jou 'boot' overigens ?

Hoe rijdt dat in verhouding tot een 1 serie ?
Er staat een goeie 3d 130i met bijna alle opties die ik wil alleen zonder leder te koop bij een dealer.Tom schreef:Jelmer maar je laat em dus sowieso fixen?
In je startpost ging je uit van een deal met je huidige BMW dealer icm schadebedrijf. Om dat te combineren met inruil op 130i.
Nu wil je een 130i 3drs in de opties... dan is het aanbod wel heel schaars natuurlijk, kom je al snel bij een vreemde dealer terecht.
Maargoed je moet het altijd proberen
Alles is in te ruilenRico v Velzen schreef:Nouja er is natuurlijk veel meer aanbod in 5 deurs. Neem nou die 130i van Martin.. 34K ofzo.. mischien wil hij wel je 118d inruilen ?
Ik vind persoonlijk het instappen wel te doen, ik ben zelf 1.96m.Jelmer850i schreef:is met mijn lengte nogal lastig instappen en dan kijk je steeds tegen die stijl aan...
Zoiso wil ik bij een dealer kopen met 2 jaar garantie.
+1 kleine moeite, en goede resultaten.Rico v Velzen schreef:Over dealers/autohandelaren gesproken, momenteel 5 lijntjes lopen.. betreffende gelijkwaardige auto's en overeenkomstige prijzen..
Inruilprijzen op de e90 sedan lopen uiteen van 28000 euro tot 33500 euro. Alles via e mail.. Zo zie je maar weer even uitzoeken en werk er van maken, en dan hoef je echt niet het land af te reizen laat duizenden euro's verschil zien.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], EvdP en 2 gasten