M-bitious schreef:Ik wil alleen maar laten zien, dat een M3 ook prima over het circuit kan en zich niet hoeft te schamen. Er werd hier erg vaak beweerd dat de nieuwe M3 niets is, te zwaar, te luxe etc. Wellicht, maar desondanks kan je lekker met zo'n ding knallen.
Sorry Frank, maar het is je eigen schuld vrees ik. Je draadje is volstrekt zinloos ben ik bang.
Er is namelijk NIEMAND die hier OOIT heeft beweerd dat een M3 niet prima over het circuit kan of zich daarvoor moet schamen. Dus dan eindigt je veronderstelling daar al meteen.
Het is heel erg simpel. Bij het gebruikmaken van de term "boot" wordt bedoeld dat een auto te zwaar aanvoelt en dat het niet de rijplezier biedt die het zou moeten of kunnen bieden. Dat wil toch niet zeggen dat ie niet snel is ? Hij is megasnel !
Ik verbaas me ook zeker over de resultaten, erg knap !
De foto van Michel Pol spreekt boekdelen hoewel ik niet denk dat de M3 geen smile op je gezicht zal toveren. Tuurlijk zit je met een dikke smile achter je M3.
Maar de manier waarop je in een Lotus de bochten rijdt en met de M3 is toch echt een wezenlijk verschil waarbij je in de Lotus meer rijplezier zult hebben (tuurlijk is rijplezier een relatief begrip en voor ieder persoonlijk anders, maar als ik als interieurman dit roep dan zal het wel duidelijk zijn

).
Daarnaast is de post van SteveV6 een hele belangrijke en heel erg waar. Een Lotus of een Speedster moet anders bereden worden. Dit klinkt misschien raar, maar is het niet.
Mogelijk dat Maik op dit punt nog iets kan toevoegen?
Even voor de duidelijkheid Frank: dit is NIET bedoeld als: he, de M3 is sneller, maar dan zal het wel aan de rijder liggen. Nee. Er schijnt inderdaad voor de Lotus en Speedster modellen iets bijzonders te zijn wat betreft de kennis van de wagen en de manier waarop je de bochten in en uit moet gaan.
Maar nogmaals Maik, kun jij dit bevestigen want jij vertelde mij dit in de auto toen we naar de Ring reden.