Nieuw eiland Nederland
-
Nieuw eiland Nederland
http://www.dumpert.nl/mediabase/157231/ ... _kust.html
Zal wel fake zijn? Maar waarom al die moeite daarvoor?
Laat maar doorgaan, nieuw race circuit 8)
Zal wel fake zijn? Maar waarom al die moeite daarvoor?
Laat maar doorgaan, nieuw race circuit 8)
- SteV6
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- GTRene
het zou uitkomst kunnen bieden, en weten jullie nog dat Schiphol wel een landingsbaan e.d. in zee wilden hebben ivm geluid en capaciteits groei enz...misschien is het echt en gaan ze het combineren met dat eiland...en tevens dat Zandvoort verplaats moest worden...mooie locatie voor dat soort zaken! zou toch wel gaaf zijn en goed voor NL en tevens een paradepaardje voor werk in andere landen met wat we kunnen met dat soort eilanden, dus ook zeer goed als exportproduct en visitekaartje, ik zeg doen 8)
- Tristan
- RutgerK
Het idee voor een eiland blijft al jaren ergens in de achterhoofden van besluitvormers hangen. Er zijn inmiddels al veel ideeen opgeworpen om het op de agenda te houden en dit is wat mij betreft weer ééntje voor dat rijtje.
Het eerste windmolenpark wordt gebouwd, een tweede lijkt niet al te ver weg meer, er zijn redelijk serieuze ideeen om een 'rif' aan te leggen en de ideeen rond een vliegtuig en circuit in zee zijn ook niet nieuw. Al met al is er al een eiland aan ideeën bedacht om de Noordzee te gaan gebruiken. Wat volgens mij wel nieuw is in dit filmpje is de keuze voor zakelijke bebouwing.
Misschien dat een toewijzing van de Olympische spelen aan Nederland in 2028 deze ideeën verder kan versterken. Hoewel de 'zeespiegelstijging' een besluit over bouwen in zee niet makkelijk zal maken.
Het eerste windmolenpark wordt gebouwd, een tweede lijkt niet al te ver weg meer, er zijn redelijk serieuze ideeen om een 'rif' aan te leggen en de ideeen rond een vliegtuig en circuit in zee zijn ook niet nieuw. Al met al is er al een eiland aan ideeën bedacht om de Noordzee te gaan gebruiken. Wat volgens mij wel nieuw is in dit filmpje is de keuze voor zakelijke bebouwing.
Misschien dat een toewijzing van de Olympische spelen aan Nederland in 2028 deze ideeën verder kan versterken. Hoewel de 'zeespiegelstijging' een besluit over bouwen in zee niet makkelijk zal maken.
-
Stap in het vliegtuig en kijk naar beneden. Ruimte genoeg hier in Nederland. Gooi een hoop ambtenaren eruit die regeltjes bedenken, versoepel de geluidsnormen en knallen maar. Waarom een eiland aanmaken als er genoeg ruimte is hier in Nederland. Alleen omdat er kutregeltjes zijn mbt geluids- en milieuoverlast.
Ik woon ook redelijk dichtbij Eindhoven Airport (niet in de aanvliegroutes geloof ik), maar van mij mogen ze lekker uitbreiden... goed voor de economie!
Die mensen die bij Schiphol wonen en lopen tet zeiken omdat ze hopen op een dure uitkoop oid, die moesten ze gewoon keihard negeren.
Enige wat ze in Nederland moeten doen is de boel ruimer opzetten en niet alles tegen elkaar aanbouwen. Merk je wel weer als je wegen wilt uitbreiden of iets dergelijks, is soms niet mogelijk vanwege ruimtegebrek. Snap niet hoe men erbij komt dat hier alles volgebouwd is
Uitspraken over boeren/landbouw durf ik niet te doen omdat ik er te weinig van weet; maar zou mij niet verbazen als heel die sector ook van de subsidie in elkaar hangt.
Ik woon ook redelijk dichtbij Eindhoven Airport (niet in de aanvliegroutes geloof ik), maar van mij mogen ze lekker uitbreiden... goed voor de economie!
Die mensen die bij Schiphol wonen en lopen tet zeiken omdat ze hopen op een dure uitkoop oid, die moesten ze gewoon keihard negeren.
Enige wat ze in Nederland moeten doen is de boel ruimer opzetten en niet alles tegen elkaar aanbouwen. Merk je wel weer als je wegen wilt uitbreiden of iets dergelijks, is soms niet mogelijk vanwege ruimtegebrek. Snap niet hoe men erbij komt dat hier alles volgebouwd is

Uitspraken over boeren/landbouw durf ik niet te doen omdat ik er te weinig van weet; maar zou mij niet verbazen als heel die sector ook van de subsidie in elkaar hangt.
-