DNRT Oschersleben, we zijn weer thuis

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2008, 17:38

allen schreef:Waarschijnlijk die van Dick van der Donck. Die is door 2 V8 bakken te grazen genomen. Voor hem is het seizoen nu over begreep ik vandaag. Geld komt helaas niet aanwaaien. :wink:
Ja klopt die is echt afgeschreven, net zoals nog een stuk of zes beamers.
Huub zou het goede voorbeeld moeten geven, maar wat ik heb begrepen is dat die de rijder van de ziegs auto ook nog uit stond te dagen na het ongeluk :?

allen

Bericht door allen » 16 jun 2008, 18:00

Dan zal die wel aardig over de rooie geweest zijn. Ken hem als een heel nuchter en relaxte man. Misschien een druppeltje die even overliep. Is al de tweede keer in relatief korte tijd dat hij kort gereden is. Had idd gehoord dat het een destruction derby was van het weekend.

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2008, 18:16

Nou ja die jongen gaf huub de ruimte heb ik begrepen, huub verremde zich en ramde de bmw, de V8 die daarachter reed klapte ook weer op de bwm.
Die jongen was dus boos en huub stond naar hem te zwaaien zo van (kommaarkommaar) dus e marshalls moesten de heren uit elkaar houden.

Wij deden ook mee met de ZEC 3 races van 1 uur
Na de eerste race van 1 uur ben ik afgehaakt.
Die gasten in de sakers kijken nergens naar op een enkeling na.

Maar de meeste zijn de zogenaamde gentleman rijders (lees veel geld en weinig rijderskwaliteiten)
De collega waar ik die race mee deed werd onder geel vol in de achterkant geramt bij ingaan scheivlak door een saker.

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 16 jun 2008, 18:20

en dan moet je de boel weer mee terug nemen...
[img:1024:768]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-I6DD7W3G.jpg[/img]

en ja, ik was die mafkees op een bakiets 8)

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2008, 19:56

[img:1024:683]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... end140.JPG[/img]
soms rem je weleens wat laatjes

[img:1024:683]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... end141.JPG[/img]
Deze rijd ook dsc, heeft hier geloof ik drie keer om gestaan.
tijden van de kia 218, daar wil je dus echt niet mee gezien worden :lol: :lol:

[img:1024:683]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... end142.JPG[/img]
Die alfa hield alles op, alleen kon ik hem niet voorbijkomen op het rechte stuk, daar liep die te hard voor

[img:1024:683]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... end143.JPG[/img]
de rest lukte het net wel op het rechte stuk, erg frustrerend

leonard

Bericht door leonard » 16 jun 2008, 20:05

Nou voor mij was het dus helemaal k##te.
M'n auto is helaas afgeschreven :? :? Na een goede kwalificatie trainig als 2e gekwalificeerd.Bij de start schakelde ik naar de 2e versnelling.Ik schakelde mis en toen kreeg ik de auto niet meer in een versnelling.waarschijnlijk in 1 ruk de schakelvork gesloopt en het lukte in de andere versnellingen dus ook niet meer.Het was dus wachten op de klap,die kwam dus nadat velen mij hadden ontweken bij de 40e auto.Ik zag hem aankomen en hij ging er zonder te remmen vol in.(ca.120/140 km) De Knal was enorm en het vervolg nog groter.Ik werd vol naar links gesmeten en werd dus gelijk weer geraakt daarna hed ik het gevoel een pingpong bal te zijn. Resultaat: 7 auto's kapot waarvan 3 totall-los.1 bestuurder een gebroken pols en ik wat spierpijn.Gelukkig reed ik met HANS en dat heeft echt goed gewerkt.

Daarna heb ik met de E30 van m'n broer nog in de sport klasse gereden en dat ging weer top.Ik had luco nog in het zicht maar kon helaas niet bij hem komen :cry:

Maar er is ook wat goeds te melden: Vandaag heb ik gelijk een andere auto gekocht,(voor de kenners de ex auto van peter popeijus) ik hoop er dus de volgende race weer bij te zijn.

Verder in de Golf aardig gereden maar door 80 straf seconden (omdat we 3e in het kampioenschap stonden) helemaal ruk geeindigd.
Laatst gewijzigd door leonard op 16 jun 2008, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 16 jun 2008, 20:05

Ludo, ik vind 2.03 een prachtige tijd. Het zag er op het oog op snel en strak uit. Naar mijn mening heb je gelijk: de snelsten van de sport klasse reden net iets onder de 2.00. Die horen in de super sport thuis. Ik zou een regel instellen: rijd je onder de 2.00: hup naar de ss. Anders kan ik ook rustig in de sport inschrijven en iedere keer een bordje van huub scoren. Lijkt mij niet de bedoeling. Wij hebben in de ss een paar E30 Modified rondrijden die tussen 1.58 en 2.00 rijden. Lijkt me dat die E36s uit de sport daar wel een mooi potje mee kunnen knokken. Kan jij die schaaltjes binnenharken. Tot je te snel bent natuurlijk. Dan krijg je met mij te maken :mrgreen:

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 16 jun 2008, 20:12

Leonard, wat een naar verhaal! In een startveld van een stuk of 50 auto's op de 2e plaats stil staan en niet wegkomen, nachtmerrie scenario... Ik zag idd een van achteren geheel opgevouwen E30 staan: het leek wel of de achterlichten in de bestuurdersstoel zaten. Wat een mazzel dat je niets ernstigs had, behalve een gekneusde bankrekening en een verpeste dag.

Ik ga na dit verhaal ook een HANS halen! Volgens mij heeft ie jou een whiplash bespaard. Goede investering van je geweest.

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2008, 20:13

leonard schreef:Nou voor mij was het dus helemaal k##te.
M'n auto is helaas afgeschreven :? :? Na een goede kwalificatie trainig als 2e gekwalificeerd.Bij de start schakelde ik naar de 2e versnelling.Ik schakelde mis en toen kreeg ik de auto niet meer in een versnelling.waarschijnlijk in 1 ruk de schakelvork gesloopt en het lukte in de andere versnellingen dus ook niet meer.Het was dus wachten op de klap,die kwam dus nadat velen mij hadden ontweken bij de 40e auto.Ik zag hem aankomen en hij ging er zonder te remmen vol in.(ca.120/140 km) De Knal was enorm en het vervolg nog groter.Ik werd vol naar links gesmeten en werd dus gelijk weer geraakt daarna hed ik het gevoel een pingpong bal te zijn. Resultaat: 7 auto's kapot waarvan 3 totall-los.1 bestuurder een gebroken pols en ik wat spierpijn.Gelukkig reed ik met HANS en dat heeft echt goed gewerkt.

Daarna heb ik met de E30 van m'n broer nog in de sport klasse gereden en dat ging weer top.Ik had luco nog in het zicht maar kon helaas niet bij hem komen :cry:

Maar er is ook wat goeds te melden: Vandaag heb ik gelijk een andere auto gekocht,(voor de kenners de ex auto van peter popeijus) ik hoop er dus de volgende race weer bij te zijn.

Verder in de Golf aardig gereden maar door 80 straf seconden (omdat we 3e in het kampioenschap stonden) helemaal ruk geeindigd.
shit nou weet ik wie je bent geloof ik, jij reed in die zwarte e 30 met paarse bestickering?
je achterklep was nog redelijk, maar alles wat eronder zat was volgens mij ingedrukt tot en met de achterbank, dat moet inderdaad een klap geweest zijn zeg pffffffffffff

leonard

Bericht door leonard » 16 jun 2008, 20:22

luco hornsveld schreef:[.

shit nou weet ik wie je bent geloof ik, jij reed in die zwarte e 30 met paarse bestickering?
je achterklep was nog redelijk, maar alles wat eronder zat was volgens mij ingedrukt tot en met de achterbank, dat moet inderdaad een klap geweest zijn zeg pffffffffffff
hehe weet je het nou eindelijk. :wink: Klopt ja dat was mijn auto.

Luco

Bericht door Luco » 16 jun 2008, 20:40

ja al die bmw rijders lijken op elkaar :D

Race For Fun

Bericht door Race For Fun » 16 jun 2008, 20:49

Jeroen van Emmerik schreef:en dan moet je de boel weer mee terug nemen...

hmmmm, spotten ze me niet opt circuit (omdat ik dit weekeinde niet gereden heb) zien ze me wel op een ander moment....

ah, was jij dat die door het rood reed :wink:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 16 jun 2008, 20:50

Mooi klote Leonard :?

Maar wel lekker dat er al een nieuwe auto staat :)

Tom V

Bericht door Tom V » 16 jun 2008, 23:47

Vervelend Leonard, maar ben inderdaad blij dat je zelf niets hebt. Het kan zoveel erger af lopen zoiets.

Heb net een hoop foto's gezien, je e30 was volgens mij wel afgeschreven inderdaad. Succes met de nieuwe, hopelijk wat meer geluk.

Metchu

Bericht door Metchu » 17 jun 2008, 00:30

Harry-944-basic schreef:

op de foto is duidelijk te zien, dat ie door groen rijdt :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 17 jun 2008, 08:51

@Leonard: Holy fuck, dat wil je dus echt niet meemaken. Gelukkig heb je zelf niets.

Bassie & Adriaan is dus je nieuwe auto?
http://picasaweb.google.com/dennisdrent ... 4683567794

Die auto is zo ontzettend goed, snel en mooi. Heeft de eigenaar tussen jou en Peter nog een beetje rondetijden kunnen neerzetten?

Geluk bij een ongeluk dus, want die auto was eerst niet eens te koop.

leonard

Bericht door leonard » 17 jun 2008, 09:43

Dennis Cavallino schreef:@Leonard: Holy fuck, dat wil je dus echt niet meemaken. Gelukkig heb je zelf niets.

Bassie & Adriaan is dus je nieuwe auto?
http://picasaweb.google.com/dennisdrent ... 4683567794

Die auto is zo ontzettend goed, snel en mooi. Heeft de eigenaar tussen jou en Peter nog een beetje rondetijden kunnen neerzetten?

Geluk bij een ongeluk dus, want die auto was eerst niet eens te koop.
De auto heeft peter vorig jaar verkocht aan een vriend van me.Helaas kon hij niet waar maken wat peter er mee presteerde.Hij heeft bijna elke wedstrijd schade gehad,reed rond de 15e plek en was er dus eigenlijk klaar mee maar wilde nog niet verkopen.Na een goed bod van mijn kant is hij toch overstag gegaan.Ik heb nog overwogen om een heel nieuw project te starten maar daar zit zoveel werk in dat dit me slimmer leek.De auto word wel weer in mijn kleuren gespoten en hopelijk presteer ik wel wat de auto kan.

Overigens worden de tijden in de E30 cup steeds sneller.In de kwalificatie had ik een 2.042 wat goed was voor een 2 plek.Art Keff reed een 2.038 en stond dus eerste.Iedereen loopt te roepen over illegale auto's en dus was er zondag rollenbank.Resultaat : Art Keff had 176 pk en Sander Etman 178 (winnaar 2006/2007). Het zijn dus wel degelijk standaard auto's!!!

Tristan

Bericht door Tristan » 17 jun 2008, 09:48

Goed om te horen, Leonard. Zag de klap voor me neus gebeuren, maar gelukkig stapte je zelf uit en zag je een duim geven. DUs gelukkig ben je er de volgende keer (hopelijk ik ook) weer bij.

Dat Ard, Sander en jij met standaard vermogen rijden wist ik al. Jullie lopen op het rechte stuk ook niet harder dan bv mijn E30. Waar ik wel me vraagtekens bij heb is de E30 Touring van Wijnakker. Die loopt zoveel harder het rechte stuk. Die heeft zeker een pk of 20 meer dan de rest. Zie daar de lol niet van in eerlijk gezegd. :roll:

leonard

Bericht door leonard » 17 jun 2008, 09:51

Tristan schreef:Goed om te horen, Leonard. Zag de klap voor me neus gebeuren, maar gelukkig stapte je zelf uit en zag je een duim geven. DUs gelukkig ben je er de volgende keer (hopelijk ik ook) weer bij.

Dat Ard, Sander en jij met standaard vermogen rijden wist ik al. Jullie lopen op het rechte stuk ook niet harder dan bv mijn E30. Waar ik wel me vraagtekens bij heb is de E30 Touring van Wijnakker. Die loopt zoveel harder het rechte stuk. Die heeft zeker een pk of 20 meer dan de rest. Zie daar de lol niet van in eerlijk gezegd. :roll:
Ik wil hem niet hier publiekelijk te schande maken maar hij is dus voor de 2e keer gediskwalificeerd met een pk of 20/30 teveel :? :?

Tristan

Bericht door Tristan » 17 jun 2008, 10:12

Dan kom je toch ook uit een ei of niet soms. :? :lol:

leonard

Bericht door leonard » 17 jun 2008, 10:14

Tristan schreef:Dan kom je toch ook uit een ei of niet soms. :? :lol:
haha

je moet maar graag willen winnen!!

Tristan

Bericht door Tristan » 17 jun 2008, 10:34

Niet op die manier. Wordt liever 10e en heb leuk gestreden als 1e en iedereen voorbij vliegen op het rechte stuk.

Desmond Prins

Bericht door Desmond Prins » 17 jun 2008, 11:01

Nog meer foto's. http://www.edfo.nl/2008/Races/dnrt_srw/index.html

[img:600:400]http://www.edfo.nl/2008/Races/dnrt_srw/ ... G_8733.jpg[/img]

Heeft er iemand meer foto's van deze alfa?

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 17 jun 2008, 14:09

Metchu schreef:
Harry-944-basic schreef:

op de foto is duidelijk te zien, dat ie door groen rijdt :D
ehh...
mobieltje weer opruimen : oranje
aanzetten om de bakfiets in beweging te krijgen : nog nét oranje
daadwerkelijk met de bakfiets oversteken : rood... tis wel een 4 baans weg!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 17 jun 2008, 14:50

Zonde als die BMW Art looks verdwijnen Leonard. Zo'n spuitbeurt kost normaal zo maar een paar duizend euro. Maar goed, er zitten nog heel wat unieke zaken (uniek in de zin dat je die spullen gewoon zomaar kan kopen/laten maken) op en aan die auto die die auto zo bijzonder maken. Ik wil niet weten wat je ervoor betaald hebt, maar ik weet wel dat opbouwen van zo'n zelfde E30 veel en veel duurder is dan het budget van de meeste E30 cup deelnemers. Hulde voor Peter destijds die de moeite destijds heeft genomen om er al zijn kennis en kunde in te stoppen... en daarna natuurlijk nog weer meer geleerd had over E30 preparatie en dat nu weer in zijn E30 heeft gestopt. :)

Je hebt een gave auto, ik ben oprecht jaloers. Beter wordt een E30 niet zo gauw. Dit exemplaar is een klassieker in de dop en daarom hoop ik dat je hem niet zomaar over laat spuiten.

Plaats reactie