Nou voor mij was het dus helemaal k##te.
M'n auto is helaas afgeschreven

Na een goede kwalificatie trainig als 2e gekwalificeerd.Bij de start schakelde ik naar de 2e versnelling.Ik schakelde mis en toen kreeg ik de auto niet meer in een versnelling.waarschijnlijk in 1 ruk de schakelvork gesloopt en het lukte in de andere versnellingen dus ook niet meer.Het was dus wachten op de klap,die kwam dus nadat velen mij hadden ontweken bij de 40e auto.Ik zag hem aankomen en hij ging er zonder te remmen vol in.(ca.120/140 km) De Knal was enorm en het vervolg nog groter.Ik werd vol naar links gesmeten en werd dus gelijk weer geraakt daarna hed ik het gevoel een pingpong bal te zijn. Resultaat: 7 auto's kapot waarvan 3 totall-los.1 bestuurder een gebroken pols en ik wat spierpijn.Gelukkig reed ik met HANS en dat heeft echt goed gewerkt.
Daarna heb ik met de E30 van m'n broer nog in de sport klasse gereden en dat ging weer top.Ik had luco nog in het zicht maar kon helaas niet bij hem komen
Maar er is ook wat goeds te melden: Vandaag heb ik gelijk een andere auto gekocht,(voor de kenners de ex auto van peter popeijus) ik hoop er dus de volgende race weer bij te zijn.
Verder in de Golf aardig gereden maar door 80 straf seconden (omdat we 3e in het kampioenschap stonden) helemaal ruk geeindigd.