M6 uitgeprobeerd en ge-lasered
-
- Berichten: 22258
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Nouja, niet iedereen is even gemakkelijk met computers. Jij bent er dagelijks mee bezig, wat voor de een logisch is.... etcJelmer850i schreef:i drive is super simpel, is net een computer.
Geluid uit? idrive naar links en 1 keer klikken...
Daar heb je geen handleiding voor nodig spreekt voorzicht. althans in mijn 1 serie wel.. de handleiding heb ik nog nooit ingekeken althans niet voor de navi.
Verder wat als je de wagen zonder een inruilwagen koopt?

- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Leuk verhaal met die agent, ze bestaan nog steeds...
Het ruwe schakelen bij een M6 voorkom je door net na het schakelen even te liften, dan gaat het gewoon smooth...
De vergelijking die je maakt met de M5 over die 8000,- klopt niet helemaal, basis prijsverschil tussen een M5 en M6 is nog altijd 27.500,-
Toch doe je er imo verstandiger aan een M5 te kopen, rijdt net zo leuk maar je kunt hem wel als gezinsauto gebruiken i.t.t de M6...
Succes met je keuze! (zou willen dat ik ook die keuze had
)
Gr. Topfuel
Het ruwe schakelen bij een M6 voorkom je door net na het schakelen even te liften, dan gaat het gewoon smooth...
De vergelijking die je maakt met de M5 over die 8000,- klopt niet helemaal, basis prijsverschil tussen een M5 en M6 is nog altijd 27.500,-
Toch doe je er imo verstandiger aan een M5 te kopen, rijdt net zo leuk maar je kunt hem wel als gezinsauto gebruiken i.t.t de M6...
Succes met je keuze! (zou willen dat ik ook die keuze had

Gr. Topfuel
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Zeker niet. Toen ik vorige week dat ongeluk had kwamen er 2 uiterst geschikte exemplaren langs om alles te noteren, maakten een volledige en fatsoenlijke samenvatting zonder hun oordeel richting mij of de tegenpartij te laten leunen. Nu nog wachten op de centen van de verzekeringLuca schreef:Niet alle agenten zijn slecht hoor

Voordeel is wel dat we allebei bij dezelfde maatschappij verzekerd zijn.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Zoals Tofuel ook al zegt. De M5 is een stuk praktischer dan de M6. Als ik zelf voor de keuze zou staan zou ik de M6 nooit overwegen. De M5 is in mijn ogen minstens zo mooi en is natuurlijk net zo snel. Daarnaast heeft hij de bruikbaarheid die je nu ook hebt met de E39. Je kunt zelfs de bruikbaarheid nog verhogen door te kijken naar een Touring. Of is dat niets voor je Ben?
Naast de M5/M6, wat is er nog meer een optie? Conti GT?? Ferrari 575??
Mag ik trouwens zeggen dat ik die 24 mille voor jou eigen M5 niet veel vind, of is dat wel een reele inruilprijs??
Naast de M5/M6, wat is er nog meer een optie? Conti GT?? Ferrari 575??
Mag ik trouwens zeggen dat ik die 24 mille voor jou eigen M5 niet veel vind, of is dat wel een reele inruilprijs??
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Het gaat er om dat deze agent laat zien datie geen bonnenschrijfmachine is, maar toch iets menselijks heeft.Christoph schreef:?Rico v Velzen schreef:Die verdiend een lintje volgend jaar !Wat een onzin, een mevrouw krijgt haar boete wel en dat is okee, regels zijn regels etc... Maar een M6 heeft een vrijbrief? Kom op
![]()
Het is top dat je er met een waarschuwing van af ben gekomen, zeker omdat het een proefrit was etc, maar om het nou direct als een helden actie te bestempelen...
Hij verdient een lintje!

Nou heb ik niet zo heel veel verstand van BMW, maar ik vind die inruilprijs wel redelijk marktconform eigenlijk :p Dat je particulier meer kan krijgen staat als een paal boven water, maar de inruilprijs bij een dealer is sowieso altijd om te huilen.
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
- Berichten: 1046
- Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:41
Een M5 Touring is in Nederland natuurlijk wel de blitz! Er staan maar rond de 20 op Nederlandse platen tegen bijna 200 voor de sedan. Dan rij je wel wat unieks!Mark Nauta schreef:Je kunt zelfs de bruikbaarheid nog verhogen door te kijken naar een Touring. Of is dat niets voor je Ben?
N.B. Ter vergelijking: BMW M6: ongeveer 70; BMW M6 Cabrio: ongeveer 25
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Will F.
- Berichten: 2347
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Kees, hoe kom jij aan die cijfers? Weet je ook hoeveel 130i's er verkocht zijn in NL?Kees Bunk schreef:Een M5 Touring is in Nederland natuurlijk wel de blitz! Er staan maar rond de 20 op Nederlandse platen tegen bijna 200 voor de sedan. Dan rij je wel wat unieks!Mark Nauta schreef:Je kunt zelfs de bruikbaarheid nog verhogen door te kijken naar een Touring. Of is dat niets voor je Ben?
N.B. Ter vergelijking: BMW M6: ongeveer 70; BMW M6 Cabrio: ongeveer 25
- Daniel
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 28 aug 2006, 07:23
- Locatie: Hilversum
M5 Touring is zo zeldzaam dat ze gebruikt vrijwel niet te krijgen zijn, een nieuwe kost dik anderhalve ton. Dat een M5 gebruikt goedkoper is dan een M6 is niet zo raar, het verschil in nieuwprijs is 20 mille.
Ekris in Utrecht heeft een M6 tutti lampioni staan uit 2005 met 77k op de teller, willen ze nog 87k voor hebben.
650i's zijn ook zeldzaam maar nog wel redelijk te krijgen: wel een wezenlijk andere auto dus als je onder de indruk was van de bruutheid van de M6 is dit niks voor je: veel rustiger en comfortabeler, echt een cruiser. Motorkarakter lijkt ook iets meer op dat van de E39 M5. Een M6 is natuurlijk wel gevoelig sneller maar in het dagelijks verkeer ben je met de 370 pk die de 650i ophoest ook niet diret een stakker.
Ekris in Utrecht heeft een M6 tutti lampioni staan uit 2005 met 77k op de teller, willen ze nog 87k voor hebben.
650i's zijn ook zeldzaam maar nog wel redelijk te krijgen: wel een wezenlijk andere auto dus als je onder de indruk was van de bruutheid van de M6 is dit niks voor je: veel rustiger en comfortabeler, echt een cruiser. Motorkarakter lijkt ook iets meer op dat van de E39 M5. Een M6 is natuurlijk wel gevoelig sneller maar in het dagelijks verkeer ben je met de 370 pk die de 650i ophoest ook niet diret een stakker.
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Het kan aan mij liggen maar die eerste zin begrijp ik helemaal niks van.Dennis Schroyen schreef:en een Corvette voor plastic bolletjes en rechte stukken staal in de vorm van een achteras?HANZ06 schreef:die M staat toch alleen maar voor MONEY.....![]()
come on, nu moeten ze toch eens met iets doordachtere lappen modder komen aanzetten. Is niet geloofwaardig meer
Bolletjes plastic




Had je teveel pintjes op toen je dit schreef of is het belgische humor die ik niet begrijp.
Nou ben ik ,ondanks dat ik zelf ook bmw rij geen specialist op dit gebied.
Maar als ik Andre de vries die met bmw rijd en raced dit hoor zeggen dan mag ik hier wel van uit gaan.
Kennelijk kan hij van een gewone bmw met wat aanpassingen een beter sturende wagen maken dan een beemer met een M er op.
Maar voor een hoop mensen en kennelijk ben jij daar 1 van is die M heilig.
Waar of van wie heb jij eigenlijk die weisheid omtrend die corvette vandaan, want aan die ene regel te zien heb jij volgens mij er zelfs nog nooit 1 gezien in het echt.

Grtz,Hanz06

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten