wat een figuren hé.
TATUUT

halfords remblokjes vallen wel mee hoor, Pagid blauw zit eronder (speciaal voor circuit gebruik).Andre schreef:Die alfa coureur denk dat zeker dat ie 36pot s remklauwen heeft. Er zal wel een halfords batavus remblok inzitten met remolie van 10 jaar oud.
eeehmm, ja dat kan ik niet ontkennen. En die remmen die weer beter waren dat is omdat ik net ff in de pits was geweest, waardoor ze iets waren afgekoeld en dus weer beter aanvoelden.Die mannen in die 156 zijn Friezen: "hij remmet al wot better" en dat is voor iedereen duidelijk. "Hij remt al wat beter" en 2 bochten later happen ze stof vergezeld van lekker droog commentaar: 'Ho Sander'.........'Kut'.
Tis geen SW, maar toch bedankt voor je begrip.jezus man jullie hebbe makkelijk lulle hé bietje commentaar geven..wacht maar tot jullie achter het stuur zitten van zon hoogvermogende alfa sportwagen op het circuit dan piep je wel anders!!!!!!!!!!!!111
Je hebt de oorzaak redelijk bij de kladden: Ik heb al meerdere keren op het circuit gereden, zeker op zandvoort kan ik de ideale lijnen wel dromen. Maar ik zat achter zo'n trage kutbak en dacht 'm wel even snel binnendoor te kunnen pakken. Helaas moest ik toen zover van mijn ideale lijn af dat er niks meer te redden viel. Verder doe ik niet aan spoilerwerk, dat verneukt je auto alleen maar. Ik geef mijn geld liever uit aan schroefsetjes (speciaal voor circuit gebruik), goede remmen (die ik dus wel heb), etc. etc.Aan de lijnen en aanvalsdrift van de mannen in de 156 mankeerde overigens weinig. Het had een leuke sessie kunnen worden. Maar zoals zovaak worden de centen in spoilers, vleugels, velgen, luchtfilters en navigatieshit gestoken. Remmen up to date houden laat staan verbeteren zit er niet in. En van de remmen moet je het op een circuit juist hebben.
jajaja, dat weten we nu wel, dit was de misinschatting van het jaar voor mij. En om jullie nog even nog meer te laten lachen: die velgen had ik net een week geleden laten poedercoaten.....Haha die Alfa, geweldige actie. Kansloos.
Klopt helemaal, daar kom ik dagelijks langs. Overigens zijn het geen look-a-likes maar echte OZ superturismo's (N-Technology uitvoering, komt vanonder 156cup circuit wagen).Die Alfa uit dat eerste filmpje zag ik trouwens laatst rijden in Joure! Supertourismo look-a-likes, creme leer, 2.4JTD, kan niet missen.
Klopt, die installatie weegt in totaal zomaar 50 kilo. Enig voordeel is dat die achterin ligt, en de 2.4 normaal een veel te zware neus heeft door dat zware blok wat voorin ligt. Door de muziekinstallatie zou het juist eerder in balans moeten komen (hoewel de auto daarmee wel wat zwaarder wordt...)Tristan schreef:Jouw goed recht om je te verdedigen. Overigens zie ik dat je een behoorlijke ICE achterin je auto ligt. Dat zal niet zo weinig wegen, dus dat zal je gewichtsverdeling en balans van je auto niet veel goeds doen.
Heb ff gezocht in mn archief, maar heb een bestandsnaam nodig, op jaguar, stype/s-stype, crash, button kan ik m niet vinden.Hans schreef:Weet iemand nog dat filmpje te staan waar (Button?) op het circuit rondrijdt met een normale straat Jaguar en zich dan verremt en over de kop slaat als ie in de grindbak komt. Er zit iemand langs die het al aan ziet komen dat het fout gaat. Filmpje is met verschillende camara's opgenomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten