Flatline schreef:hier trouwens mijn auto voor Le Mans.. Gisteren besloten toch nog snel even wat stickers erop te doen, dus bij deze.
Kan ik de naam van DF weer even in een slecht daglicht zetten daar :twisted:
wij vertrekken ook om 10:00uur maar wij rijden wel over calais om de engelse te ontmoeten...... :twisted:Thommy schreef:Flatline schreef:hier trouwens mijn auto voor Le Mans.. Gisteren besloten toch nog snel even wat stickers erop te doen, dus bij deze.
Kan ik de naam van DF weer even in een slecht daglicht zetten daar :twisted:
zal morgen ook mijn foto's van mij bolide posten... met die mooie logo's... morgen om 10 uur knallen wij erheen:D:D vlammen!!!!!
Dat moet dan die Rus Vasiliev zijn, want de andere twee (Dumbreck en Kelleners) zijn toch wel echte pro's hoor...Mathieu schreef:Jos Verstappen maakte tijdens de kwalificatie twee 'momentjes' mee. In zijn eerste run werd hij bij het inhalen van een langzamere deelnemer naar buiten gedrukt, kwam daardoor op de losse steentjes terecht en schampte hij zijn Porsche RS Spyder tegen de vangrail aan. De schade bestaat uit wat lichtbeschadigd bodywork, voornamelijk cosmetische schade. Het tweede incident op de baan was een een Spyker die met de auto van Jos in aanraking kwam. Die touche resulteerde in een lekke band. Jos wilde daarover nog wel wat kwijt: "de coureurs van Spyker zijn net zo slecht als hun auto's." Waarvan akte.
Ja heerlijk. Zit wel te genieten hoor. Erg mooi. Hoop dat de Peugeots nog wat dichterbij kunnen komen om de Audi's wat onder druk te zetten.wjn schreef:Blijft spannend, Peugeot is sneller, maar Audi kan langer doorrijden.
En ziet er goed uit voor NL in de LM P2, met een ruime voorsprong aan kop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten