Le Mans
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
-
- Nutkees
- Gijzer
-
- Dennis Cavallino
- Leen Kostense
Stelletje amateurs
Als meerjarige Le mans bezoeker gaan wij op woensdagmorgen al van huis.
We gaan dit jaar met ongeveer 10 Corvettes en 1 full-size toeringcar.
Deze trip wordt al een aantal jaren georganiseerd door de Independent Corvette Club, zie http://www.corvetteforum.nl
Doordat we er op woensdag arriveren hebben we al jaren onze eigen stek en kunnen we ook veel van de trainingen meepakken.
De kaarten zijn toch van maandag tot/met zondag geldig.
De terugreis doen we ook in de loop van maandagmorgen.
Op vrijdagmorgen is er altijd langs het circuit een meet en greet voor diverse merkenclubs van verschillende landen.
De Corvettes staan meestal in de hoek "Arnage-corner".
We kunnen ook in de loop van het evenement ergens afspreken, bijvoorbeeld door gsm-nummers uit te wisselen. Een drankje in een van de barretjes kan best gezellig zijn.
Voor de herkenbaarheid, wij gaan in onze grijze C5 Z-06 naar Le Mans.
P.S. Wij verblijven op EXPO, onderdeel van camping `Rouge`.
Leen

Als meerjarige Le mans bezoeker gaan wij op woensdagmorgen al van huis.

We gaan dit jaar met ongeveer 10 Corvettes en 1 full-size toeringcar.
Deze trip wordt al een aantal jaren georganiseerd door de Independent Corvette Club, zie http://www.corvetteforum.nl
Doordat we er op woensdag arriveren hebben we al jaren onze eigen stek en kunnen we ook veel van de trainingen meepakken.
De kaarten zijn toch van maandag tot/met zondag geldig.
De terugreis doen we ook in de loop van maandagmorgen.
Op vrijdagmorgen is er altijd langs het circuit een meet en greet voor diverse merkenclubs van verschillende landen.
De Corvettes staan meestal in de hoek "Arnage-corner".
We kunnen ook in de loop van het evenement ergens afspreken, bijvoorbeeld door gsm-nummers uit te wisselen. Een drankje in een van de barretjes kan best gezellig zijn.
Voor de herkenbaarheid, wij gaan in onze grijze C5 Z-06 naar Le Mans.
P.S. Wij verblijven op EXPO, onderdeel van camping `Rouge`.
Leen
- Dennis Cavallino
Ik ben echt zoooo bang dat ik volgende week donderdag toch meega.
Krijg net dit doorgestuurd via msn:
http://www.clubarnage.com/caguide/
Daar staan allerlei tips waar je zijn moet. Vooral Mad Friday is het begin van het hele feest. Dat mag je niet missen. Je moet alleen wel even weten waar je precies 'losgaat' met de 'crowd' of je auto.

Krijg net dit doorgestuurd via msn:
http://www.clubarnage.com/caguide/
Daar staan allerlei tips waar je zijn moet. Vooral Mad Friday is het begin van het hele feest. Dat mag je niet missen. Je moet alleen wel even weten waar je precies 'losgaat' met de 'crowd' of je auto.
- Dutch
- Dennis Cavallino
- Leen Kostense
- Downforce Hans
- Corvette
He Hannes ga jij niet mee naar Le Mans dan
:
:
:
Lijkt me echt iets voor jou
Als ik alle verhalen moet geloven is dat altijd 1 groot feest. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar wel altijd op TV gevolgd....nou ja is toch wat.
Ik weet het nog niet zeker, maar misschien zit ik ook ineens achter het stuur en stel ik de route planner in op Le Mans.
Als ik toch ga laat ik het jullie weten.
Zeg Leen is er nog plaats op die Camping waar jij slaapt of wordt het al stapelen daar
Heel veel plezier alvast voor alle mensen die wel gaan en misschien tot ziens in Le Mans.
Corvette

Lijkt me echt iets voor jou

Als ik alle verhalen moet geloven is dat altijd 1 groot feest. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar wel altijd op TV gevolgd....nou ja is toch wat.
Ik weet het nog niet zeker, maar misschien zit ik ook ineens achter het stuur en stel ik de route planner in op Le Mans.
Als ik toch ga laat ik het jullie weten.
Zeg Leen is er nog plaats op die Camping waar jij slaapt of wordt het al stapelen daar

Heel veel plezier alvast voor alle mensen die wel gaan en misschien tot ziens in Le Mans.
Corvette
- Leen Kostense
Hoi Cor,
De "campings" moet je van te voren boeken.
Wij zitten op "Rouge"-EXPO.
Op "Blue" is er altijd plaats voor ongeveer 20,00 euro kun je daar parkeren met ruimte voor een "tentje" naast je auto.
De tarieven gelden voor het hele gebeuren dus van maandag tot/met maandag.
Er is nog een mogelijkheid dat je op het terrein van de Europese Corvette Club kunt staan met je vette en een tent.
Ik kan hier wel een contactpersoon voor geven.
Dit terrein ligt binnen het circuit gelijk langs de baan en is voorzien van toiletten, douches en permanente bewaking.
Leen
Op "Blue" is er altijd plaats voor ongeveer 20,00 euro kun je daar parkeren met ruimte voor een "tentje" naast je auto.
Er is nog een mogelijkheid dat je op het terrein van de Europese Corvette Club kunt staan met je vette en een tent.
Dit terrein ligt binnen het circuit gelijk langs de baan en is voorzien van toiletten, douches en permanente bewaking.
Leen
- Nutkees
Zijn er nog meer campsites waar je ook bewaakt nog kan camperen zonder iets te hebben besproken? Prijs maakt dan ook niet echt uit. We komen namelijk met 2 auto's aan op vrijdag, maar er is niets besproken vandaar...Leen Kostense schreef:Hoi Cor,
Leen
Elke tip is welkom!