ca 25000 km per jaar, te weinig voor een diesel, en bovendien ik wil helemaal geen dieselMaik schreef:Krijg nou wat, ik moet maar weer eens wat meer de topics goed doorgraven.... gefeliciteerd Rico!
Ik zou denk ik eerder voor een A6 gaan dan de 5 serie. Binnenin blijft de audi toch wel de top hoor 8) . Pak dan wel een quattro he![]()
Hoeveel km ga je met dat hok per jaar rijden denk je? Misschien dat een 3.0tdi nog wel de beste keuze zou zijn dan, het is een heerlijk torretje iig, misschien wel beter dan de 3.2 benzine.
Waarom ik de M3 heb verkocht..
- RVV
- Jurriaan
Leonard,leonard schreef:Bij mij kwam werd er 6 weken terug een 4e geboren!! Daarom heb ik de X3 ook verkocht en een discovery (7zits) aangeschaft. Ik kan je een X3 van harte aanbevelen!! Zeker met sportonderstel een leukere auto dan een E61 !!
Bevalt de Disco een beetje? De juiste chipsfabrikant al gevonden?
-
leonard
heb er nog niet veel mee gereden maar het voelt prima.Heerlijk relaxed met die luchtvering.Chippen is nog niet gedaan maar binnenkort maak ik een afspraak bij Rica.Jurriaan schreef:Leonard,leonard schreef:Bij mij kwam werd er 6 weken terug een 4e geboren!! Daarom heb ik de X3 ook verkocht en een discovery (7zits) aangeschaft. Ik kan je een X3 van harte aanbevelen!! Zeker met sportonderstel een leukere auto dan een E61 !!
Bevalt de Disco een beetje? De juiste chipsfabrikant al gevonden?
- duifjes.com
-
EG
-
EG
Wat hebbie verkocht dan? De M of de 325i ?Rico v Velzen schreef:Klopt, nieuwe eigenaar zal er veel plezier van hebben. Ik heb de auto overigens nog wel een maand of 2 ter beschikking.
Edit: net te koop aangeboden ingespiekt je M is dus weg. Sjah ik weet niet of het gepast is om gefeliciteerd te zeggen
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Jelmer850i
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Jelmer850i
- RVV
Klopt inderdaad een dubbel gevoel, maar aan de andere kant, ik kan dit hoofdstuk nu afsluiten en beginnen met een nieuw hoofdstuk.
Ik heb natuurlijk wel 2 jaar kunnen genieten van zo'n auto, heb het meegemaakt en er geen spijt van gehad. De nieuwe eigenaar is een echte liefhebber die meerdere erg leuke auto's heeft. oa een e30 M3 cecotto. Liever geen gespeculeer over wie het is want ik weet niet of hij dat op prijs stelt. Ik mag ook nog wel eens rijden in de M3 CS. Sympathiek aanbod.
Tot en met 3e week augustus zal ik nog in de M3 rijden, ivm met vakanties en alles wat er tussen komt. Dit komt mij achteraf niet zo heel slecht uit, want nu kan ik op mijn gemak op zoek naar iets anders.
Ik heb natuurlijk wel 2 jaar kunnen genieten van zo'n auto, heb het meegemaakt en er geen spijt van gehad. De nieuwe eigenaar is een echte liefhebber die meerdere erg leuke auto's heeft. oa een e30 M3 cecotto. Liever geen gespeculeer over wie het is want ik weet niet of hij dat op prijs stelt. Ik mag ook nog wel eens rijden in de M3 CS. Sympathiek aanbod.
Tot en met 3e week augustus zal ik nog in de M3 rijden, ivm met vakanties en alles wat er tussen komt. Dit komt mij achteraf niet zo heel slecht uit, want nu kan ik op mijn gemak op zoek naar iets anders.
- Jelmer850i
- Macboy