vooral dat dus ja, die baanmarshals hebben geen zin in vegen..Roel SpeedCars schreef:Was dat ook niet om bij glasbreuk het glas een beetje bij elkaar te houden zodat het niet gelijk over de baan vliegt/valt?
Zoals gezegd inderdaad, zo houd je het een beetje bij elkaar het glas kan minder makkelijk weg als het kapot springt.Macboy schreef:Ok dankje. Maar waarom dan zo dun? Dat helpt dan toch amper? Of houdt dit de stevigheid van het glas vast?Tom944 schreef:Tegen steenslag, zodat het niet meteen kapot barst/springt als het geraakt wordt.Macboy schreef:@Mark: schitterende serie foto's weer ! Eén ding: waarom zijn die koplampen vaak afgeplakt met dat zwarte dunne tape kruiselings? Iemand een idee?
Geweldig preview thnx!Metchu schreef:ok mini videootje van mijn kant om de roep te stillen (een beetje)
FILMPJE 41,2 MB KLIKKK
ja gelukkig welMister-G schreef:gelukkig ben ik zelf wel helemaal 100% [img:46:28]http://cache2.hyves-static.net/images/s ... ilbabe.gif[/img]
kan ik me wel wat bij voorstellen, anders gaat ie zo in het stuurslotOpa schreef:Het stuurt zo lastig met een niet-slappe lul.Mathieu schreef: Wat ik dan niet snap! een hoop mooie vrouwen en dan toch slappe lullen
Mister-G schreef:OMG wat een dag en wat een lol weer.. het wordt steeds leuker en gezelliger![]()
Heb me ook kapot gelachen om al die verhalen en rare gedrag, gelukkig ben ik zelf wel helemaal 100% [img:46:28]http://cache2.hyves-static.net/images/s ... ilbabe.gif[/img]
Dat verschrompelde ouwe ding van opa komt nog niet eens tot buiten zijn gulp, daarom moet die gaan zitten bij het zeikenGTRene schreef:kan ik me wel wat bij voorstellen, anders gaat ie zo in het stuurslotOpa schreef:Het stuurt zo lastig met een niet-slappe lul.Mathieu schreef: Wat ik dan niet snap! een hoop mooie vrouwen en dan toch slappe lullenalhoewel opa je kan ook overdrijven, jij hebt toch geen in hoogte verstelbare stoel? dus dan hoef je daar misschien niet bang voor te zijn
![]()
+1hugo schreef:Mister-G schreef:OMG wat een dag en wat een lol weer.. het wordt steeds leuker en gezelliger![]()
Heb me ook kapot gelachen om al die verhalen en rare gedrag, gelukkig ben ik zelf wel helemaal 100% [img:46:28]http://cache2.hyves-static.net/images/s ... ilbabe.gif[/img]
Heb denk ik nog nooit zoveel gelachen op een dag. Mijn god wat een humor. 8)![]()
luco hornsveld schreef: Dat verschrompelde ouwe ding van opa komt nog niet eens tot buiten zijn gulp, daarom moet die gaan zitten bij het zeiken![]()
![]()
Wie heeft er hier nou een aanmoedigingsprijs gehad?!luco hornsveld schreef: [img:1024:683]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... rge%29.JPG[/img]
Metin, gooi ff al het gefilm van bij het wokrestaurant online, volgens mij waren dat ook geweldige beelden.Metchu schreef:eerlijk zeggen Luco, was je teleurgesteld de eerste keer?luco hornsveld schreef:
Dat verschrompelde ouwe ding van opa komt nog niet eens tot buiten zijn gulp, daarom moet die gaan zitten bij het zeiken![]()
![]()
Opa schreef:Ik heb wel een hoogte verstelbare stoel.......'t is geen BMW!GTRene schreef: alhoewel opa je kan ook overdrijven, jij hebt toch geen in hoogte verstelbare stoel? dus dan hoef je daar misschien niet bang voor te zijn![]()
Bij? Wat dacht je van NAARhugo schreef:Metin, gooi ff al het gefilm van bij het wokrestaurant online, volgens mij waren dat ook geweldige beelden.Metchu schreef:eerlijk zeggen Luco, was je teleurgesteld de eerste keer?luco hornsveld schreef:
Dat verschrompelde ouwe ding van opa komt nog niet eens tot buiten zijn gulp, daarom moet die gaan zitten bij het zeiken![]()
![]()
Heb je de volgacties tussen de Impreza van Bram en mijn C30 ook op video staan? Dat zou namelijk echt geweldig zijn.Metchu schreef:Bij? Wat dacht je van NAARhugo schreef:Metin, gooi ff al het gefilm van bij het wokrestaurant online, volgens mij waren dat ook geweldige beelden.Metchu schreef: eerlijk zeggen Luco, was je teleurgesteld de eerste keer?Het is allemaal in HD format, ik kan dat niet zomaar online gooien (niets pakt het, youtube e.d. en jullie hebben een speciale codec nodig). Ik moet het dus zoiezo converteren naar een kleinere wmv format of iets dergelijks, tjah als ik dan toch bezig ben kan het net zo goed iets leuks zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten