Zoals de meesten waarschijnlijk gelezen zullen hebben ben ik bezig om de zwarte roadster hier en daar wat aan te passen. Nu vraag ik mij alleen af of sommige bedrijven het nog wel de moeite waard vinden om spullen te verkopen.
Bij een aantal leveranciers heb ik bestellingen uitstaan en sommigen zelfs al telefonische bevestiging dat ze dingen zouden gaan opsturen of inderdaad zoals door mij verzocht te bestellen. Andere bedrijven nemen zelfs niet eens de moeite om mij terug te bellen, terwijl ik daar ook voor een aanzienlijk bedrag iets wil laten uitvoeren.
Nu vraag ik mezelf toch echt af of die bedrijven nog wel iets willen verkopen. Het zijn ieder voor zich wel zaken die redelijk kostbaar zijn, dus voor de omzet lijkt het me toch wel handig om die spullen te verkopen en dan ook te leveren.
Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen en hoe gaan jullie daar mee om?
Spullen kopen
-
- Berichten: 2230
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02
Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon waar je contact mee hebt.
Zit ie goed in z´n vel? Bevalt het werk? Werkdruk niet te hoog? Zijn de collega´s collegiaal? Werksituatie goed? Kennis op niveau?etc etc.
Als "klant" heb je daar niets mee te maken, maar achter de schermen helpt het allemaal mee. Dat zou eea kunnen verklaren.
Ik werk zelf voor een groot klantgericht bedrijf, zie de verschillen op de werkvloer heel duidelijk tussen de bepaalde mensen.
PS Sommige klanten kan je soms trouwens ook wel schieten, maar dat mag je natuurlijk niet laten blijken.
Zit ie goed in z´n vel? Bevalt het werk? Werkdruk niet te hoog? Zijn de collega´s collegiaal? Werksituatie goed? Kennis op niveau?etc etc.
Als "klant" heb je daar niets mee te maken, maar achter de schermen helpt het allemaal mee. Dat zou eea kunnen verklaren.
Ik werk zelf voor een groot klantgericht bedrijf, zie de verschillen op de werkvloer heel duidelijk tussen de bepaalde mensen.
PS Sommige klanten kan je soms trouwens ook wel schieten, maar dat mag je natuurlijk niet laten blijken.

- Stéphane
- Berichten: 6804
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
- Locatie: 010
Bekend verhaal, maar in dit geval praat ik meestal met de eigenaren van het bedrijf zelf - en die doen mij ook beloften die ze niet nakomen. Sommigen ook wel, hoor.JeroenT schreef:Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon waar je contact mee hebt.
Zit ie goed in z´n vel? Bevalt het werk? Werkdruk niet te hoog? Zijn de collega´s collegiaal? Werksituatie goed? Kennis op niveau?etc etc.
Als "klant" heb je daar niets mee te maken, maar achter de schermen helpt het allemaal mee. Dat zou eea kunnen verklaren.
Ik werk zelf voor een groot klantgericht bedrijf, zie de verschillen op de werkvloer heel duidelijk tussen de bepaalde mensen.
PS Sommige klanten kan je soms trouwens ook wel schieten, maar dat mag je natuurlijk niet laten blijken.
Maar ik vind het typisch dat ik nu 3 bedrijven heb die gewoon niet leveren wat ze beloven, 2 andere overigens weer wel ter compensatie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bombadil, Google [Bot], Rivanov en 16 gasten