Ik heb de BMW K1 vandaag eindelijk weer van de dokter mogen ophalen.
Kreng heeft om en nabij de €600,- op de kop gehad maar resultaat mag er ook weer zijn voor het 250kg zware beest
K&N filter gemonteerd, nieuwe kaarsjes, verse olie, remblokjes en het hele injectiegebeuren (want BMW had toen wel al injectie) is opnieuw afgesteld.
Ze wilden me niet eerder laten betalen dan dat ik een half uur op de motor rondgereden had en alles had geprobeerd wat ik er normaal ook mee zou doen :twisted:
Dus ding gestart en hij bleef mooi op 1000rpm draaien. Perfect!!!
Dus hop in zn 1, beetje gas en rieje met dat ding. Beetje rondtouren tot ie warm was en na 10 minuten heb ik em even flink losgetrokken.
Het K&N filter doet wat ie moet doen en dat is een betere reactie op de gashendel en het doorhalen in de toeren. Geweldig!!
Het is nog lang geen R1 of wat dan ook maar die accelreatie van 0-100 is gewoon idioot!!
Daar durf ik een R1 wel op uit te dagen want die 250kg gaat lang niet zo gauw op zn achterwiel.
Ding bij 4500rpm lanceren bij de stoplichten is feest, vol gas wiel paar cm boven het asfalt en maar doorblijven schakelen
In notime 260 ervoor
Me = Happy
