Ja leek hem wel leuk dus samen op pad in de 135i op naar assen. We hadden niet de intentie om te gaan rijden dus helmen hadden we niet mee.
Zo lopen we wat door de pitstraat en komen vele bekenden tegen.
Zo komen we aan de praat met een 997 GT3 RS rijder en voordat ik het doorhad zat ik al achter het stuur en reed ik de baan op met een geleende helm in 997 GT3 RS wit met 4600km op de teller. Later nog een paar rondjes gedaan met de eigenaar van de auto en nog mega drift neergezet. De eigenaar genoot met volle teugen. Toen moest ik die man toch vragen dat ik nog enkele rondjes met hielke mocht sturen. Ja hoor ga je gang was het antwoord. Heb uiteindelijk 1 ronde gedaan en 1 uitloop ronde. Dit was allemaal al mooi genoeg en de pits in zo kon de eigenaar en zoon zelf ook nog genieten van de dag met hun 997 GT3 RS. Heb de man bedankt. Hij wou ook nog wel eens wat rijtraining dus we hebben tel. nr uitgewisseld.
Loop ik verder en verrek daar zit ik alweer in een 130i.

Loop ik ruben tegen het lijf die wou dat ik zijn toyo nog even oprookte:)
lol. Nee gewoon even een paar mooi ronden neer gezet zodat ruben zijn tempo ook weer wat hoger kon gooien. De toyo s hadden het zwaar. De auto van ruben moet hier en daar nog paar tweaks om het onderstuur er iets uit te halen. Daar heb ik nog wel wat tips voor.

Ook ruben bedankt.
Het was zeer aangenaam dagje. Waar we uiteindelijk niks van hadden verwacht. En toch weer uniek werd.