Rico v Velzen schreef:
Merk je dat dan ook echt ? Dat die sneller is ? Kan me wel er iets bij voorstellen dat zo'n motor in zo'n auto behoorlijk geïsoleerd overkomt qua snelheidbeleving. Het zal vooral de tellernaald op de snelheidsmeter zijn die snel gaat (denk ik).
Zo'n A5 vind ik overigens ook een hele mooie auto, maar nergens heb ik het idee dat het nou ook een driving fun auto is.
Je kan er best hard mee rossen, maar je hebt niet het gevoel dat je helemaal één bent met de machine. Het voelt nogal afstandelijk: de besturing zou directer kunnen en de geluidsdemping is zo goed dat je erg weinig meekrijgt van wat er voorin gebeurt. Bij de diesel is dat nog een tikje erger dan bij de benzine-uitvoeringen. Daarnaast is het ding met quattro vrijwel niet van de wijs te brengen dus een beetje spelen zit er niet in.
Een E92 daagt je naar mijn mening veel meer uit om aan de slag te gaan, bij de A5 gaat het allemaal te vanzelfsprekend, te makkelijk.
@ Tristan: bij dik 250 euro verschil is dat inderdaad wel een logische keuze
