Gister een Sparco stoel opgehaald en de veerpootbrug. Was een endje rijden, maar goed, het is nu geregeld. Foto's ervan komen tzt.
Ik had gister wel een tegenvallertje , tijdens het rijden hoorde ik opeens een keiharde PSSSSSSSSSSSSSS. Ik schrok, had geen idee wat het was en als eerste keek ik dan ook onder de motorkap, maar alles leek er in orde. Snel daarna kwam ik erachter dat het ventiel van me linkerachterwiel eruit is geschoten
Vandaag even nieuw ventiel in laten zetten en achter gelaten bij de garage om de auto APK klaar te maken. Morgen ga ik indiezelfde garage zelf ook aan de gang om de auto een beetje te strippen en samen met "mijn" monteur de stoel e.d. te bevestigen/lassen en wat er allemaal nodig is. Als alles goed gaat, is de auto voor zondag wel redelijk klaar en te bezichtigen 8)
ik maak binnekort nog even foto's van de zaakjes.
p.s. op het eerste gezicht lijkt de veerpootbrug geen bevestigingsplekken te hebben, maar ik heb me er nog niet in verdiept. Hoop dat het wel makkelijk gaat passen, in me rallye was het ook zo'n rotklus