SteV6 schreef:Ik spreek nooit af om te gaan eten, hooguit een sorbet ofzo. Ondanks leuke mailwisseling (waarom zou je anders gaan afspreken) kan het IRL tegenvallen. Zit je mooi bij de soep al te overleven ... en dan moet het hoofdgerecht nog komen.
De beste tip die er bij zit

Als je hele avonden gaat plannen met en etentje, bioscoop en borrel dan wordt het veel te beladen. Werkt gewoon nooit op een eerste date. Plan je iets simpel als een dikke sorbet gaan eten of ff een terrasje pakken dan kun je daarna als het klikt nog altijd ergens een hapje eten enz.
Tom schreef:
Had net nog een discussie met een meidje.... die vond het raar dat ik niet kon koken... ik zei dat ik helemaal niks kon in de keuken. En waarom ik dan niet es wat zou proberen klaar te maken, want dat moest je toch kunnen.
Ik vind dat je dat lekker aan anderen over moet laten die er wel goed in zijn... beter buitenshuis eten als het kan... ik ga ook liever ergens een lekker vers broodje scoren dan dat ik zelf boterhammen smeer. Vond ze ook raar.
Vrouwen.....
Ik zeg altijd maar 'ieder z'n vak... je moet doen waar je zelf goed in bent'.... laat dat koken maar lekker aan anderen over! Mij zul je niet in een keuken zien. En als het noodzaak is dan zie we dat tezijnertijd wel weer... de AH ligt vol met kant en klare maaltijden en anders koop je een kookboek.
Lekker zelfstandig Tom

En die meid denkt nu, leuke vent maar zo'n gast die denkt dat ik het huishouden voor hem ga doen zeker

De mazzel

Nee serieus, koken is helemaal niet moeilijk en zelfs ik kan het. Je wilt niet weten hoeveel indruk dat maakt als je kunt koken en zelfstandig overkomt. Hoeft geen hogere wiskunde te zijn wat je voorschotelt. Lasagna uit een pakje = succes verzekerd
Jelmer850i schreef:
Maar goed op terras was heel gezellig, zouden nog een keer wat afspeken, maar ik geloof dat ik daar lang op kan wachten...
Wel jammer, maar goed misschien ooit...
Wachten gaat niet werken Jelmer, BELLEN moet je

Of sms haar eens als je het bellen niet ziet zitten. Ze wil bevestigd zien dat je haar leuk vindt. Ze belt niet als:
a) ze je niet leuk vindt, maar dat hoeft dan ook niet meer..
b) ze je wel leuk vindt, maar omdat jij haar niet belt denkt ze dat jij haar niet leuk vindt
Vrouwen bellen niet zo snel als eerste