Date's

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 25 mei 2008, 13:25

vaak zijn dat soort vrouwen ook "ernstig" op zoek naar iets wat ze nog niet kennen, maar ze weten nog niet wie maar staan open voor en dus kan het de next gladde prater zo maar lukken voor een tijdje en ben je dat contact al kwijt...(in vele gevallen)
Dit komt me heel bekend voor!
Niet specifiek bij haar.. maar over het algemeen zijnde.
Ach het contact is het probleem niet echt ze woont hiernaast... dus vooral in de zomer kom je elkaar nog wel eens tegen.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 25 mei 2008, 13:28

SteV6 schreef:Ik spreek nooit af om te gaan eten, hooguit een sorbet ofzo. Ondanks leuke mailwisseling (waarom zou je anders gaan afspreken) kan het IRL tegenvallen. Zit je mooi bij de soep al te overleven ... en dan moet het hoofdgerecht nog komen.
De beste tip die er bij zit :wink: Als je hele avonden gaat plannen met en etentje, bioscoop en borrel dan wordt het veel te beladen. Werkt gewoon nooit op een eerste date. Plan je iets simpel als een dikke sorbet gaan eten of ff een terrasje pakken dan kun je daarna als het klikt nog altijd ergens een hapje eten enz.
Tom schreef:
Had net nog een discussie met een meidje.... die vond het raar dat ik niet kon koken... ik zei dat ik helemaal niks kon in de keuken. En waarom ik dan niet es wat zou proberen klaar te maken, want dat moest je toch kunnen.
Ik vind dat je dat lekker aan anderen over moet laten die er wel goed in zijn... beter buitenshuis eten als het kan... ik ga ook liever ergens een lekker vers broodje scoren dan dat ik zelf boterhammen smeer. Vond ze ook raar.
Vrouwen.....
Ik zeg altijd maar 'ieder z'n vak... je moet doen waar je zelf goed in bent'.... laat dat koken maar lekker aan anderen over! Mij zul je niet in een keuken zien. En als het noodzaak is dan zie we dat tezijnertijd wel weer... de AH ligt vol met kant en klare maaltijden en anders koop je een kookboek.
Lekker zelfstandig Tom :lol: En die meid denkt nu, leuke vent maar zo'n gast die denkt dat ik het huishouden voor hem ga doen zeker :roll: De mazzel :P Nee serieus, koken is helemaal niet moeilijk en zelfs ik kan het. Je wilt niet weten hoeveel indruk dat maakt als je kunt koken en zelfstandig overkomt. Hoeft geen hogere wiskunde te zijn wat je voorschotelt. Lasagna uit een pakje = succes verzekerd :wink:
Jelmer850i schreef:
Maar goed op terras was heel gezellig, zouden nog een keer wat afspeken, maar ik geloof dat ik daar lang op kan wachten...
Wel jammer, maar goed misschien ooit...
Wachten gaat niet werken Jelmer, BELLEN moet je :D Of sms haar eens als je het bellen niet ziet zitten. Ze wil bevestigd zien dat je haar leuk vindt. Ze belt niet als:

a) ze je niet leuk vindt, maar dat hoeft dan ook niet meer..
b) ze je wel leuk vindt, maar omdat jij haar niet belt denkt ze dat jij haar niet leuk vindt :wink:

Vrouwen bellen niet zo snel als eerste :wink:

SteV6

Bericht door SteV6 » 25 mei 2008, 13:34

De dierentuin heb ik ook een keer gebruikt als afspreekplaats voor 'n eerste date.

Werkte prima, zeker toen enkele dieren wat hitsig gedrag vertoonden in hun kooi :lol:

SteV6

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 25 mei 2008, 13:43

Idd Steve en Niels.

Ik had een blind date(Stevie's vrouw ook) 2 jaar geleden, ik kende d'r zus al en had een vaag fotootje van haar gezien. 2x telefonisch contact gehad en je spreekt voor de Bijenkorf af: Verrek dat zal ze zijn, leuk meisje wel. Koffie/pizzaatje wisten wij veel gewoon op de bonnefooi.

Al 2 jaar mijn vrouw nu.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 mei 2008, 13:46

SteV6 schreef:De dierentuin heb ik ook een keer gebruikt als afspreekplaats voor 'n eerste date.

Werkte prima, zeker toen enkele dieren wat hitsig gedrag vertoonden in hun kooi :lol:
En ze keek je aan het het was liefde op het eerste gezicht>>

[img:425:332]http://gedachtenvanmiranda.punt.nl/uplo ... aap4vp.jpg[/img]

ja daten in de dierentuin is zo gek nog niet :lol:

damn de foto werkt ni

dan deze maar, die ander was zo gaaf :lol:

[img:398:488]http://www.benettontalk.com/monkey_girl.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door GTRene op 25 mei 2008, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 25 mei 2008, 13:54

et

Xave30

Bericht door Xave30 » 25 mei 2008, 13:56

Robin schreef:et
Zeer hulpzaam Robin :lol:

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 25 mei 2008, 14:48

Niels schreef:
Jelmer850i schreef:
Maar goed op terras was heel gezellig, zouden nog een keer wat afspeken, maar ik geloof dat ik daar lang op kan wachten...
Wel jammer, maar goed misschien ooit...
Wachten gaat niet werken Jelmer, BELLEN moet je :D Of sms haar eens als je het bellen niet ziet zitten. Ze wil bevestigd zien dat je haar leuk vindt. Ze belt niet als:

a) ze je niet leuk vindt, maar dat hoeft dan ook niet meer..
b) ze je wel leuk vindt, maar omdat jij haar niet belt denkt ze dat jij haar niet leuk vindt :wink:

Vrouwen bellen niet zo snel als eerste :wink:
I know... was wat een half antwoord waar ik weinig aan had.. laten het even rusten ;-)

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 25 mei 2008, 19:27

gewoon wat gaan drinken, toen bioscoopje gepakt, verdwalen in het centrum van leeuwarden, kroegje, thuisbrengen...

toen nog een weekje wat gehouden, we misten toch 'iets'...

nou ja, er lopen nog genoeg leuke mokkels ;)

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 25 mei 2008, 19:46

Las Vegas en dan een spoedhuwelijk. :)

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 25 mei 2008, 21:01

Goed ide! :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 25 mei 2008, 21:02

Wouter81 schreef:Las Vegas en dan een spoedhuwelijk. :)
das alleen bij een hele rijke dame en een heel goed samenlevens contract in uw voordeel ga direct naar de bank via start :lol:

tja ik hou niet van stereo-types dus dan maar op de mono-poly manier :lol:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 25 mei 2008, 21:35

Rene wat heb je elke keer ook weer geweldige zinnen, ik sta er elke keer weer versteld van. Zo palm jij dus elke vrouw volledig in.

Maar Jelmer, wat drinken werkt altijd. Mocht het niet klikken kan je weg wanneer je wilt en een beetje drukke tent is voor een eerste date wel aan te raden. Café-café in Leeuwarden is hier prima voor [img:20:22]http://forum.scooterforum.net/forum/ima ... s/king.gif[/img]

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 25 mei 2008, 21:42

Ergens wat drinken / bios doet iedereen.
Ik wil aparte dingen horen...

Zoals de dierentuin etc.

Fernando

Bericht door Fernando » 25 mei 2008, 21:45

eerst een rondvaart door de grachten en dan ergens aanmeren om een hapje te gaan eten...

Luco

Bericht door Luco » 25 mei 2008, 21:47

Jelmer850i schreef:Ergens wat drinken / bios doet iedereen.
Ik wil aparte dingen horen...

Zoals de dierentuin etc.
avondje parenclub :D :D :D :D :D :D :D :D

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 25 mei 2008, 21:59

Aparte dingen is leuk als je weet waar haar interesses liggen. Bijvoorbeeld om op eerdere reacties in te gaan, als je een vrouw meeneemt naar de Ring of Zandvoort, en je komt er vervolgens achter dat ze niks met motorsport heeft en lid is van greenpeace, dan zet het geen zoden aan de dijk natuurlijk :lol: (Ik zat eens in een cafe met een grietje te praten. Zegt ze wat doe je in het dagelijks leven. Tsja werken op een olieplatform, beetje klooien met auto's enz. Bleek zij ook zo'n greenpeace geval te zijn, dan ben je meteen de duivel :lol: )

Bijvoorbeeld een leuke is ook indoor klimmen maar je moet wel weten of ze geen hoogtevrees heeft. Indoor skiien / snowboarden is ook leuk, maar dan moet je het wel kunnen anders sla je ook een dom figuur. Karten als ze ook een beetje van snelheid houd. (als je het vaker doet niet meteen voluit gaan, je zal zien dat ze het leuker vind als je een beetje bij elkaar blijft, dus net doen alsof ze je bijna bij kan houden)

Ik kende eens een grietje die deed aan stijldansen. Maar die had geen danspartner op dat moment. Ben ik eens met haar mee geweest, kon er natuurlijk niks van. Bijlesje in huiskamer -> succes gegarandeerd :lol:

Aparte dingen werken wel maar je moet net weten wat ze leuk vind. Wat drinken en bios doet iedereen al juist omdat het een vrij neutrale dingen zijn :)

GTRene

Bericht door GTRene » 25 mei 2008, 22:04

Voor overdag, volstaat een gezellige wandeling langs de kust, waar je van daaruit naar een restaurantje loopt en daar gezellig een bakkie leut met gebakje eet, en daarna misschien ergens wat eet, of een quick bite haalt en dan thuis verder hangos op de bankos samen 8) (je woont er vlakbij, ik heb toen ik kind was in dat dorpje 2x 2 weken geslapen in een bedstee :lol: en de wc buiten met een deur met zo'n hartje kijkgat erin :lol: long time ago) s'avonds kun je samen naar een leuke karaoke bar gaan :lol: lache, en breekt het ijs, of ze loopt hard weg :wink:

Overdag kun je haar ook meenemen naar een mooie stad met leuke terrasjes, eerst ff winkelen, vinden ze vaak leuk, daarna terrasje mensen koekeloeren en wat drinken...maar bij elk iets dat je doet haar aankijken of ze het leuk vind en of hoe ze reageerd zodat je eventueel iets aan kan passen meer haar richting op, immers als zij happy is, wordt jij dat ook vast :wink:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 26 mei 2008, 09:13

Maar serieus: gewoon wat gaan drinken of evt. eten ergens in Leeuwarden. Heb ik ook wel gedaan, hele leuke avond gehad, verder niks geworden. Bioscoop is niks, kun je niet praten en daar gaat ut nou juist om lijkt me, elkaar leren kennen. Dierentuin is ook een leuk idee maar dat zou ik de eerste keer niet doen, dan kan het nog steeds een lange dag zijn als je haar niks vind (of andersom). Leuk als 2e of 3e keer. :)

Laatste keer bij mij thuis afgesproken en dat is nu al 2 jaar m'n vriendin plus inmiddels incl. baby. Dat kan dus ook. :) Trouwens bij m'n ex ook bij me thuis afgesproken, ook daar 1,5 jaar relatie mee gehad. Blijkbaar werkt dat bij mij het beste. :P Nou ja, ik ben klaar :wink: dus geen versiertoeren meer. Niet dat ik daar goed in was maar gewoon jezelf zijn en zelfvertrouwen uitstralen, denk dat dat het belangrijkste is.

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 mei 2008, 09:29

luco hornsveld schreef: avondje parenclub :D :D :D :D :D :D :D :D
HAHAHAHAHHAAHAHHHHA! nee he! :shock:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 mei 2008, 12:01

Bioscoopje vind ik zo gek nog niet hoor. Kun je bij elkaar zijn zonder geforceerd een gesprek te moeten voeren. Wil je dat beiden toch dan moet je dicht naar elkaar toe kruipen om zachtjes te kunnen praten :wink:

Tip voor Rene: zet die zak popcorn bij jouw op schoot :lol:

Hunter

Bericht door Hunter » 26 mei 2008, 12:12

Wat een heerlijk topic :lol:

Overigens misschien wat subtieler dan de Sauna om haar meteen naakt te zien...
Sanadome in Nijmegen of Thearme 2000...
Lekker kuuroord en je ziet toch genoeg...

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2008, 13:15

Niels schreef:Bioscoopje vind ik zo gek nog niet hoor. Kun je bij elkaar zijn zonder geforceerd een gesprek te moeten voeren. Wil je dat beiden toch dan moet je dicht naar elkaar toe kruipen om zachtjes te kunnen praten :wink:

Tip voor Rene: zet die zak popcorn bij jouw op schoot :lol:
Alleen als er aan beide kanten een dame zit, :lol: der zou maar iemand anders denken hey popcorn ff graaien :?

maar euh, voor mij het prettigst en op eigen grond gewoon in m'n huisje afspreken...nu alleen nog miss right tegenkomen, ontdekken is leuk en leerzaam 8) maar wil ook wel weer eens een tijd rust in een relatie, maarja ik woon liever alleen dan met de verkeerde of niet juiste samen, dus ik ga door tot ik de geheel passende gevonden heb of zij mij vind :idea:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2008, 13:15

dubbel fun. :wink:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 26 mei 2008, 13:35

Moet jij niet zoeken?
:twisted: :wink:

Plaats reactie