Deze zelfde coupe dxi, waar dit topic over zal gaan, weegt op kenteken 998kg. Ik zal streven naar een 1000kg / 200pk auto.
Eventuele updates en fotos zal ik in dit topic plaatsen.
specs op dit moment...
Civic Coupe EJ2 1995
* B18C4 swap
* LSD s9b
* B18C4 modified airbox K&N aircleaner
* B16B camshafts
* B18C6 dual valvesprings
* DC sports JDM 4-1 header
* Omnipower JDM testpipe
* Invidia G200 catback
* P30 ECtune with IAB (VTEC 5000, IAB 5800, revlim 8600)
* AEM uego wideband o2
* DC2 ITR upper strutbar front
* DC2 ITR upper strutbar rear
* DC2 ITR spec 96 rims 15" NH-O
* DC2 ITR steering box
* DC2 ITR momo light steeringwheel
* DC2 ITR swaybar 22mm rear (beaks reinforcement kit)
* DC2 ITR strutbar/tiebar rear
* DC2 ITR recaro
* MB6 VTi subframe incl strutbar
* MB6 VTi swaybar front 26mm
* MB6 VTi brakebooster / hrc
* MB6 VTi calipers 282mm brembo / ferodo ds2500
* MB6 VTi calipers 262mm stock / ferodo ds2500
* EG6 VTi cluster
* EG6 VTi harness interior
* EG6 VTi lca's rear
* Intrax RS suspension
EG6 = civic VTi b16a2 92-95 3drs
DC2 = integra typeR b18c6 98-01
MB6 = civic VTi b18c4 97-00 5drs
Upgrades binnenkort; Tri-y header
Verder is eigenlijk alles buiten carosserie om van een civic 5drs MB6 VTi