Nieuwe 3-serie (2012)
-
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:22
Nieuwe 3-serie (2012)
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57290151_0e6c18613c.jpg[/img]
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57295712_51ee573a47.jpg[/img]
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57290131_c81cf9ab29.jpg[/img]
En dit is de komende facelift:
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57290144_119bc5f557.jpg[/img]
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57295712_51ee573a47.jpg[/img]
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57290131_c81cf9ab29.jpg[/img]
En dit is de komende facelift:
[img:560:373]http://www.autobild.de/ir_img/57290144_119bc5f557.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Energy schreef:Och, ik zie het wel in 2012. Dit is altijd gissen.
Dan hebben we intussen;
-Slurptax
-Rekeningrijden
-Elke auto met pin automaat uitgerust om direkt de staatskas verplicht na elk ritje te spekken
-Je wordt in het openbaar gelyncht als je meer dan een 750 cc 3 cilinder rijdt.
-Volstrekt maatschappelijk uitgekotst als je er een andere mening op nahoudt
Ja, ik zie het wel tegen die tijd.......................................................
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dit staat bij de plaatjes;
Die nächste 3er-Reihe konzentriert sich komplett auf Vier- und Sechszylinder
Puristen fordern ein Comeback des leichten Stoffverdecks, die All-inclusive-Fraktion will ihr Klapptop behalten.Doch das muss nicht so bleiben. Auch beim 3er bietet sich eine Zweiteilung an. Puristen fordern ein Comeback des leichten und luftigen Stoffverdecks. Die All-inclusive-Fraktion will dagegen ihr Klapptop behalten, das als Cabrio fast so talentiert ist wie als Coupé. Die leichte Stoff-Lösung eignet sich nicht nur für den kernig motorisierten tii, sondern auch für den Nachfolger des M3 Cabriolets, das im Vergleich zum Coupé ein 200-Kilo-Handicap mit sich herumschleppt. Gegen das dreiteilige Hardtop spricht auch die speziell in Verbindung mit hellen Farben wenig überzeugende Optik. Motorisch konzentriert sich die nächste 3er-Reihe wohl komplett auf Vier- und Sechszylinder. Der V8 entfällt – zu durstig, zu CO2-intensiv, nicht mehr zeitgemäß. Der nächste M3 soll einen hochaufgeladenen Reihen-Sechszylinder bekommen. Zwischen diesem Motor und dem Soft-Turbo des 335i ist noch genug Platz für einen schärfer gewürzten tii. Alternativ passt die tii-Plakette auch zum projektierten Zweiliter-Vierzylinder mit Registeraufladung, der 250 PS leisten soll. In Verbindung mit dem tollen Doppelkupplungsgetriebe wäre diese Cabrio-Version das eindeutig sportlichste Open-Air-Modell seiner Klasse. [/b]
Die nächste 3er-Reihe konzentriert sich komplett auf Vier- und Sechszylinder
Puristen fordern ein Comeback des leichten Stoffverdecks, die All-inclusive-Fraktion will ihr Klapptop behalten.Doch das muss nicht so bleiben. Auch beim 3er bietet sich eine Zweiteilung an. Puristen fordern ein Comeback des leichten und luftigen Stoffverdecks. Die All-inclusive-Fraktion will dagegen ihr Klapptop behalten, das als Cabrio fast so talentiert ist wie als Coupé. Die leichte Stoff-Lösung eignet sich nicht nur für den kernig motorisierten tii, sondern auch für den Nachfolger des M3 Cabriolets, das im Vergleich zum Coupé ein 200-Kilo-Handicap mit sich herumschleppt. Gegen das dreiteilige Hardtop spricht auch die speziell in Verbindung mit hellen Farben wenig überzeugende Optik. Motorisch konzentriert sich die nächste 3er-Reihe wohl komplett auf Vier- und Sechszylinder. Der V8 entfällt – zu durstig, zu CO2-intensiv, nicht mehr zeitgemäß. Der nächste M3 soll einen hochaufgeladenen Reihen-Sechszylinder bekommen. Zwischen diesem Motor und dem Soft-Turbo des 335i ist noch genug Platz für einen schärfer gewürzten tii. Alternativ passt die tii-Plakette auch zum projektierten Zweiliter-Vierzylinder mit Registeraufladung, der 250 PS leisten soll. In Verbindung mit dem tollen Doppelkupplungsgetriebe wäre diese Cabrio-Version das eindeutig sportlichste Open-Air-Modell seiner Klasse. [/b]
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik heb het ook gezien, mijn b.k viel open..........................allen schreef:Die 7 serie staan foto's van op autoweek.nl. Ding oogt langer dan een lijnbus. Dat wordt bellen naar de chauffeur als je op de achterbank zit.

OMG wat aardslelijk.......................ook die nieren...................

- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Op het plaatje met de auto en profile zie je de verlengde versie. Die oogt natuurlijk lomp door de lange achterdeuren, maar dat is bij de huidige L-versies ook het geval.allen schreef:Die 7 serie staan foto's van op autoweek.nl. Ding oogt langer dan een lijnbus. Dat wordt bellen naar de chauffeur als je op de achterbank zit.
Verder valt er gewoon nog weinig aan de auto te zien behalve de typische BMW-details zoals de Hofmeisterknik en de scherpe lijn in de flanken.
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Matthijs
- Berichten: 493
- Lid geworden op: 08 apr 2008, 19:47
- Locatie: route 66
[img:850:460]http://www.motorauthority.com/wp-conten ... MW_3_v.jpg[/img]
[img:850:393]http://www.motorauthority.com/wp-conten ... MW_3_h.jpg[/img]
Vind hem op het eerste gezicht niet verkeerd, alleen de nieren zijn wat te breed.
[img:850:393]http://www.motorauthority.com/wp-conten ... MW_3_h.jpg[/img]
Vind hem op het eerste gezicht niet verkeerd, alleen de nieren zijn wat te breed.
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Vind 'm niet verkeerd (laatste 2 foto's): niet zo saai als de 3 serie er nu uit ziet. Positief !
De vouwnaden weer op de juiste plaats (grootste minpunt (doodzonde..) van de Z4 naar mijn mening)
250PK turbo uit een lichte motor vind ik ook niet verkeerd: biedt alle mogelijkheid voor een heerlijk sturende auto ! (zonder de binnenruimte te beperken door de motor achter de voor-as te moeten leggen ivm gewichtsbalans)
De vouwnaden weer op de juiste plaats (grootste minpunt (doodzonde..) van de Z4 naar mijn mening)
250PK turbo uit een lichte motor vind ik ook niet verkeerd: biedt alle mogelijkheid voor een heerlijk sturende auto ! (zonder de binnenruimte te beperken door de motor achter de voor-as te moeten leggen ivm gewichtsbalans)
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten