De deelnemers staan ergens anders dan de bezoekers.
Elke deelnemer krijgt een plekje toegewezen en zou leuk zijn als alle dfers bij elkaar staan.
ah, dan gaan we op rij, jij bent dan de jongste broer, kees de 1 na jongste en dan ik de oudste broer van de Coupe'sFabian schreef:Kees, ben er graag bij!
Ik kom dan met de QP, t is dan wel geen M, maar toch
Dieseltourist schreef:De mogelijke tijden volgens mijn linker duim, uitgaande van voertuiggewicht met 15l ltr brandstof en rijder en een extra sekonde voor minimale training en een extra sekonde voor de "prestatiedruk"
Luco Hornsveld Renault 5 gt turbo 160 pk / G = 920 2.05 (met zijn raceervaring mag je de 2 sek wel weglaten dus een 2.03,3
Harm Olijslagers Subaru Impreza WRX 450 pk
Rolf van der Heide BMW 520i 350 PK
Elmar Heystra Dodge Viper RT/10 400 PK / G = 1770 2.03,1 (met de M3 1450 en 320 pk 2.03,3)
Ben van Genk Porsche 968 CS 250 pk
Herman Gast Opel Speedster Turbo 410 pk ... rustig aan ... heelhouden: 2:07 (heb nog nauwelijks geoefend dit jaar )
Karel Goossens Subaru Impreza GT 500 pk
Cor Dame Corvette Z06 640 pk / G = 1770 1.59
Ron van Dijk Subaru Impreza Gtt 320 pk
Willem Luft Subaru Impreza WRX 285 pk
Jeroen Dik Volkswagen Golf 5 400 pk
Hans an der Goes Dax Rush Cosworth 243pk / G = 780 (695+75+10) 2.00
Ow jawel, je hebt al je eigen motorhome, hebben we op 16-mei kunnen zien, je bent gewoon al Proluco hornsveld schreef:Euh die van mij is 835 en ik weeg echt geen 45 kilo![]()
![]()
Maar wel een redelijke inschatting
Maar hoezo mijn race ervaring?
Pas derde jaar zac hoor dus zoveel ervaring heb ik ook weer niet
Truckracing dus, aanpassing tot 2.03, hiermee ben je 0.15 sek sneller dan met de M3 ( 1450 kg inklusief rijder en 320 pk ?)Elmar schreef: Keneteken gewicht Viper is al 1567 ledig gewicht en 1667 rijklaar.
Bestuurder valt ook niet onder de 100 kilo klasse.
Aanpassing naar 1.58, waarschijnlijk minder maar ik ben voorzichtig. Als je een ervaren coureur bent dan mag je de twee sekonden voor de "minimale training en prestatiedruk" (zoals bij Luco) er nog aftrekken. Is de auto goed opgezet en dienovereenkomstig afgesteld dan zit er nog meer in maar dat geldt voor elke auto.Cor Dame schreef: De Z06 is schoon aan de haak 1400 kg en met piloot en peut 1540 kg.
Klopt helemaal, maar dat was voor mij in het begin zo toen ik voor de eerste keer met echte remmen ging rijden.Dieseltourist schreef:Aanpassing naar 1.58, waarschijnlijk minder maar ik ben voorzichtig. Als je een ervaren coureur bent dan mag je de twee sekonden voor de "minimale training en prestatiedruk" (zoals bij Luco) er nog aftrekken. Is de auto goed opgezet en dienovereenkomstig afgesteld dan zit er nog meer in maar dat geldt voor elke auto.Cor Dame schreef: De Z06 is schoon aan de haak 1400 kg en met piloot en peut 1540 kg.
Naar mijn idee kom je tot supertijden als je de voldoende ingeschoten bent met deze auto om in elke bocht de juiste entryspeed te vinden want je komt met zo'n relatief zwaar kanon erg hard op een bocht af en bent dan gauw geneigd om net iets te hard of te lang te remmen
Luco ik gooi hem gewoon vol, want onze DF vrienden hebben berekend dat ik makkelijk 1.58 moet kunnen rijden, dus heb ik toch nog tijd over en zal een handicap van 30 liter extra brandstof accepteren.luco hornsveld schreef:Probeer het maar, dan krijgt die geen benzine meer in het scheivlakCor Dame schreef:Alles uit de kast >>> gebruik 1 op 2.
Dus met die 15 liter >>> 30 km en we hoeven maar 3 x 4,5 = 13,5
OOOOOOOOOOOOOOOOohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
15 liter is dus meer dan zat![]()
Gr.
Cor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten