Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutjeGTRene schreef:ow? dus die mooie zwarte zonder stickers met die motorsport scoop heeft 300pk? en die duitser heeft ook nog een Ultima GTR? toevallig die op PH te koop staatsome people have all the fun
Ow is dat die man, Henk ofzo, Geloof dat dat een Can am heet zo'n uitvoering, de GTR is inderdaad dicht en nog steeds het laatste model (vanaf 2000 ofzo) daarvoor heete die sport.atomchris schreef:Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutjeGTRene schreef:ow? dus die mooie zwarte zonder stickers met die motorsport scoop heeft 300pk? en die duitser heeft ook nog een Ultima GTR? toevallig die op PH te koop staatsome people have all the fun
)
GTRene schreef:Ow is dat die man, Henk ofzo, Geloof dat dat een Can am heet zo'n uitvoering, de GTR is inderdaad dicht en nog steeds het laatste model (vanaf 2000 ofzo) daarvoor heete die sport.atomchris schreef:Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutjeGTRene schreef:ow? dus die mooie zwarte zonder stickers met die motorsport scoop heeft 300pk? en die duitser heeft ook nog een Ultima GTR? toevallig die op PH te koop staatsome people have all the fun
)
Maar jij krijgt dus ook serieus meer go in die Exige 8) gaafwordt met belangstelling gevolgd 8)
atomchris schreef:GTRene schreef:Ow is dat die man, Henk ofzo, Geloof dat dat een Can am heet zo'n uitvoering, de GTR is inderdaad dicht en nog steeds het laatste model (vanaf 2000 ofzo) daarvoor heete die sport.atomchris schreef: Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutje)
Maar jij krijgt dus ook serieus meer go in die Exige 8) gaafwordt met belangstelling gevolgd 8)
Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snelalleen maakt teveel herrie voor CPZ
![]()
Eind dit jaar gaan we tunen!eerst nog even de scoop voor de luchtfilter erop zetten.....fotoos volgen nog wel... 8)
Stuur hem dan maar eens naar een DF dagje; wij mogen het in principe allemaal nog zelf uitzoeken, dus er wordt niemand van de baan af gehaald voor te veel geluid.atomchris schreef:Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snelalleen maakt teveel herrie voor CPZ
![]()
Als ik hem weer zie of als ik weer bij v/d kooij ben zal ik het eens doorgeven.......Peter Tunissen schreef:Stuur hem dan maar eens naar een DF dagje; wij mogen het in principe allemaal nog zelf uitzoeken, dus er wordt niemand van de baan af gehaald voor te veel geluid.atomchris schreef:Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snelalleen maakt teveel herrie voor CPZ
![]()
En zolang we met +/- 40 auto's rondrijden waarvan er gemiddeld zo'n 20 tegelijkertijd de baan op gaan kunnen we dat ook nog wel heeeeel lang volhouden zo. 8)
Is met motoren ook al zo triest. Lees dit stukje van Frits van Eldik eens: http://fritsvaneldik.nl/webpost/?p=2929Rico v Velzen schreef:Da's wel bizar.. een van de weinige plekken waar je zo'n ding kunt uitlaten en dan mag het ook nog een keer nietAndre schreef: Jan de boer kan zelf niet eens meer op zijn eigen dagen met zijn eigen GT3 RS meerijden vanwege teveel geluid.
Die vent is wel oke!!!Maik schreef:De eigenaar van de Can Am Ultima heet Erik, hij zou toen misschien ook meedoen met de CBR07, maar haakte op het laatste moment af...
Ik heb zijn tel. nr. dus ik kan bv wel vragen of hij interesse heeft in het CPZ feestje van 16 mei?
Hahaha....wat een ol inderdaad. Ook gewoon op het meest beroerde punt van de route hield die Chimaera er mee op hè....humor. En wat was de tolerantie onder de fietsers weer hoog: NOT!!Peter Tunissen schreef:Als hij wil, is altijd wel leuk om erbij te hebben (voor zolang als het duurt, zie de verschillende TVR's afgelopen zondag).
erg triest inderdaad om het geluid, om vervolgens te lezen>>Andre schreef:alleen was het triest dat we vandaag eerder moesten stoppen vanwege het geluid. Het geluid was op. Als je je dan bedenkt dat ik de ‘brommers’ amper aan hoorde komen dan kan ik niet anders concluderen dan dat auto en motorsport in Nederland ten dode zijn opgeschreven.
Het lijkt bijna dat hetw el zou mogen als je veel geld betaaldEen circuit moet het juist hebben van de exploitatie van doordeweekse dagen voor tests, fotoshoots en rijtrainingen. Als dat niet meer kan worden die paar dagen dat geluid maken wel mag heel erg duur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten