Vijverberg Trofee

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
GTRene

Bericht door GTRene » 02 mei 2008, 23:01

ow? dus die mooie zwarte zonder stickers met die motorsport scoop heeft 300pk? en die duitser heeft ook nog een Ultima GTR? toevallig die op PH te koop staat :roll: some people have all the fun :wink:

David R.

Bericht door David R. » 03 mei 2008, 08:53

Andre ik rij inderdaad met die Porsche. Vorige week nog 2 nieuwe uitlaten van laser ( gebruikt Euser ook op de Marcos schijnt) erop gemonteerd maar het mocht niet baten want ik kreeg weer 2 x een zwarte vlag en mocht vertrekken. Het is een blok uit een 993 biturbo en zelf heb ik het idee dat het nog wel mee valt met het lawaai. We gaan nu maar weer kijken of er nog iets anders te vezinnen is. Is dat niet het geval dan stopt Assen voor mij.

David

David R.

Bericht door David R. » 03 mei 2008, 09:19

[img:800:531]http://img371.imageshack.us/img371/9229 ... 800gn2.jpg[/img]
Nog een foto van een van de weinige rondjes op Assen

David[/img]

atomchris

Bericht door atomchris » 03 mei 2008, 10:18

GTRene schreef:ow? dus die mooie zwarte zonder stickers met die motorsport scoop heeft 300pk? en die duitser heeft ook nog een Ultima GTR? toevallig die op PH te koop staat :roll: some people have all the fun :wink:
Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutje :oops: )

Andre

Bericht door Andre » 03 mei 2008, 10:41

Mooie race auto DR.

Ja het wordt steeds moeilijker op de circuits met geluid. Ook in engeland al.

Standaard GT3 997 straatauto s zitten al tegen de grens aan en hebben op sommige banen al de nodige problemen.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mei 2008, 17:41

atomchris schreef:
GTRene schreef:ow? dus die mooie zwarte zonder stickers met die motorsport scoop heeft 300pk? en die duitser heeft ook nog een Ultima GTR? toevallig die op PH te koop staat :roll: some people have all the fun :wink:
Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutje :oops: )
Ow is dat die man, Henk ofzo, Geloof dat dat een Can am heet zo'n uitvoering, de GTR is inderdaad dicht en nog steeds het laatste model (vanaf 2000 ofzo) daarvoor heete die sport.
Maar jij krijgt dus ook serieus meer go in die Exige 8) gaaf :lol: wordt met belangstelling gevolgd 8)

atomchris

Bericht door atomchris » 03 mei 2008, 18:53

GTRene schreef:
atomchris schreef:
Ow is dat die man, Henk ofzo, Geloof dat dat een Can am heet zo'n uitvoering, de GTR is inderdaad dicht en nog steeds het laatste model (vanaf 2000 ofzo) daarvoor heete die sport.
Maar jij krijgt dus ook serieus meer go in die Exige 8) gaaf :lol: wordt met belangstelling gevolgd 8)

Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snel :shock: alleen maakt teveel herrie voor CPZ :?

Eind dit jaar gaan we tunen!eerst nog even de scoop voor de luchtfilter erop zetten.....fotoos volgen nog wel... 8)

tisserand de lin

Bericht door tisserand de lin » 03 mei 2008, 20:46

atomchris schreef:
GTRene schreef:
atomchris schreef: Die scoop is standaard op het '08 model,en hij heeft al gedaan waar wij eind dit jaar aan gaan beginnen(waterkoeling voor de compres.laten remappen en de filter +aanzuigbuis,die hebben we al 8) )....de auto staat op duits kenteken, de ultima gewoon op een NL plaat(de man komt ook uit NL)het is een gele cabrio(kan dat dan een GTR zijn???volgens mij niet,foutje :oops: )

Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snel :shock: alleen maakt teveel herrie voor CPZ :?

Eind dit jaar gaan we tunen!eerst nog even de scoop voor de luchtfilter erop zetten.....fotoos volgen nog wel... 8)

Ik ben aan het sparen :!:

atomchris

Bericht door atomchris » 03 mei 2008, 21:51

Dan hou ik het op rijden..... :lol:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 mei 2008, 13:30

atomchris schreef:Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snel :shock: alleen maakt teveel herrie voor CPZ :?
Stuur hem dan maar eens naar een DF dagje; wij mogen het in principe allemaal nog zelf uitzoeken, dus er wordt niemand van de baan af gehaald voor te veel geluid. ;)
En zolang we met +/- 40 auto's rondrijden waarvan er gemiddeld zo'n 20 tegelijkertijd de baan op gaan kunnen we dat ook nog wel heeeeel lang volhouden zo. 8)

atomchris

Bericht door atomchris » 08 mei 2008, 14:49

Peter Tunissen schreef:
atomchris schreef:Henk is the name(dacht ik)zijn ultima is wel echt snel :shock: alleen maakt teveel herrie voor CPZ :?
Stuur hem dan maar eens naar een DF dagje; wij mogen het in principe allemaal nog zelf uitzoeken, dus er wordt niemand van de baan af gehaald voor te veel geluid. ;)
En zolang we met +/- 40 auto's rondrijden waarvan er gemiddeld zo'n 20 tegelijkertijd de baan op gaan kunnen we dat ook nog wel heeeeel lang volhouden zo. 8)
Als ik hem weer zie of als ik weer bij v/d kooij ben zal ik het eens doorgeven.......

steve smith

Bericht door steve smith » 08 mei 2008, 16:14

Ufuk's auto. Serieus mooi apparaat!

Andre

Bericht door Andre » 08 mei 2008, 17:45

Geluid wordt een mega probleem voor trackdays.

Race auto s met een sportief uitlaat geluid ben je al snel aan de beurt voor een zwarte vlag.

Jan de boer kan zelf niet eens meer op zijn eigen dagen met zijn eigen GT3 RS meerijden vanwege teveel geluid.

:(

RVV

Bericht door RVV » 08 mei 2008, 18:41

Andre schreef: Jan de boer kan zelf niet eens meer op zijn eigen dagen met zijn eigen GT3 RS meerijden vanwege teveel geluid.

Da's wel bizar.. een van de weinige plekken waar je zo'n ding kunt uitlaten en dan mag het ook nog een keer niet :cry:

atomchris

Bericht door atomchris » 08 mei 2008, 18:46

Rico v Velzen schreef:
Andre schreef: Jan de boer kan zelf niet eens meer op zijn eigen dagen met zijn eigen GT3 RS meerijden vanwege teveel geluid.

Da's wel bizar.. een van de weinige plekken waar je zo'n ding kunt uitlaten en dan mag het ook nog een keer niet :cry:
Welkom in nederland..... :evil:

Maik

Bericht door Maik » 08 mei 2008, 19:51

De eigenaar van de Can Am Ultima heet Erik, hij zou toen misschien ook meedoen met de CBR07, maar haakte op het laatste moment af...
Ik heb zijn tel. nr. dus ik kan bv wel vragen of hij interesse heeft in het CPZ feestje van 16 mei?

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 mei 2008, 19:56

Als hij wil, is altijd wel leuk om erbij te hebben (voor zolang als het duurt, zie de verschillende TVR's afgelopen zondag :lol:). ;)

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 08 mei 2008, 20:44

Rico v Velzen schreef:

Is met motoren ook al zo triest. Lees dit stukje van Frits van Eldik eens: http://fritsvaneldik.nl/webpost/?p=2929

atomchris

Bericht door atomchris » 08 mei 2008, 21:59

Maik schreef:De eigenaar van de Can Am Ultima heet Erik, hij zou toen misschien ook meedoen met de CBR07, maar haakte op het laatste moment af...
Ik heb zijn tel. nr. dus ik kan bv wel vragen of hij interesse heeft in het CPZ feestje van 16 mei?
Die vent is wel oke!!!
Aardige autoos heeft ie ook..... :roll:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 mei 2008, 23:53

steve smith schreef:
Luuk schreef:
Ufuk's auto. Serieus mooi apparaat!
Oke, is dat zijn nieuwe kar. Ziet er inderdaad serieus mooi uit!!

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 mei 2008, 23:55

Peter Tunissen schreef:Als hij wil, is altijd wel leuk om erbij te hebben (voor zolang als het duurt, zie de verschillende TVR's afgelopen zondag :lol:). ;)
Hahaha....wat een ol inderdaad. Ook gewoon op het meest beroerde punt van de route hield die Chimaera er mee op hè....humor. En wat was de tolerantie onder de fietsers weer hoog: NOT!!

Andre

Bericht door Andre » 09 mei 2008, 15:24

frits van eldik schreef

Twee dagen zat ik tussen de mannen (en een paar vrouwen) in leer. Eigenlijk drie want de ellende begon zondag al. Het was fijn en gezellig. Het weer was super en heb honderden foto’s gemaakt van tweewielers voor mijn klant Yamaha. Het circuit van Assen bood de accommodatie alleen was het triest dat we vandaag eerder moesten stoppen vanwege het geluid. Het geluid was op. Als je je dan bedenkt dat ik de ‘brommers’ amper aan hoorde komen dan kan ik niet anders concluderen dan dat auto en motorsport in Nederland ten dode zijn opgeschreven. Een circuit moet het juist hebben van de exploitatie van doordeweekse dagen voor tests, fotoshoots en rijtrainingen. Als dat niet meer kan worden die paar dagen dat geluid maken wel mag heel erg duur. Het einde is dus nabij. Ik stel voor het circuit te sluiten en de buurtbewoners op te vrolijken met een ander bestemmingsplan. Ik denk aan asielzoekerscentra, tippelzone en een hele grote moskee.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mei 2008, 15:29

Andre schreef: Ik stel voor het circuit te sluiten en de buurtbewoners op te vrolijken met een ander bestemmingsplan. Ik denk aan asielzoekerscentra, tippelzone en een hele grote moskee.
Ja, dat is leuk :twisted:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mei 2008, 15:36

Andre schreef:alleen was het triest dat we vandaag eerder moesten stoppen vanwege het geluid. Het geluid was op. Als je je dan bedenkt dat ik de ‘brommers’ amper aan hoorde komen dan kan ik niet anders concluderen dan dat auto en motorsport in Nederland ten dode zijn opgeschreven.
erg triest inderdaad om het geluid, om vervolgens te lezen>>
Een circuit moet het juist hebben van de exploitatie van doordeweekse dagen voor tests, fotoshoots en rijtrainingen. Als dat niet meer kan worden die paar dagen dat geluid maken wel mag heel erg duur.
Het lijkt bijna dat hetw el zou mogen als je veel geld betaald :roll: daar wordt het geluid toch niet minder om? je betaald alleen meer geld dat dan weer ergens terecht komt.
Tis echt van den zotte in NL er wordt geknepen en geknepen en geknepen tot je bijna geen adem meer kan halen, en of de uitlaat dicht zit...

Ze kunnen beter een ander plan doen, die mensen die "last" hebben van het geluid uit huis plaatsen en daar alleen in die buurt doven en slechthorenden te plaatsen of alleen bedrijven :idea:

Plaats reactie