In eerste instantie brandde het lampje dus niet meer, tot vorige week dinsdag. De foutcode geeft aan dat de katalysator niet meer binnen de grenswaarden functioneert. Op zich was ik hier al een beetje bang voor omdat er waarschijnlijk wat olie door de uitlaat naar buiten is gekomen toen de motor geploft is in november.
Nu heb vraag ik me af of het mogelijk is een nieuw element in een katalysator te zetten? De kat zie je linksboven op onderstaande foto:
[img:500:333]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane/IMG_8776.jpg[/img]
Als ik het goed weet is het een keramisch element (wit), maar ik weet het niet 100% zeker. Praktisch dan ook nog de vraag wat jullie vermoeden dat zoiets zou gaan kosten. Voor €500 heb ik bijvoorbeeld een 2e hands Brabus uitlaat die ook zo op de Brabus turbo te schroeven is. Ik wil namelijk zo min mogelijk geld in de roadster nog steken, want die heeft me al genoeg gekost eigenlijk

En bij de Japanse leverancier ga ik het ook niet proberen want dat is echt een kansloos verhaal. Ook al eens geprobeerd voor een nieuwe demper (rechtsonder) maar daar zit ik nog steeds op te wachten...