Ik ga even met wat cijfertjes spelen

Dat is op zich wel leuk alleen krijg je wel een ingewikkelder regelement.Andre schreef:Dan geef je minimaal oppervlakte van vleugels aan is dat ook aan de kant. En een maximale wagenbreedte in elke klasse. En ook nog een maximale banden breedte. En 100 tot 180 in 6 sec.
Precies wat ik dacht dat er zou gebeuren.Jordy van Kouwen schreef:Ik heb vernomen dat enkele teams, waaronder met name Lammertink Racing, via de post een berisping van de organisatie hebben gekregen wegens het niet naleven van het reglement. Dit is op basis van de powerlog kastjes gebeurd.Jordy van Kouwen schreef:Ik verwacht overigens ook dat de regels strenger nageleefd gaan worden, nu de gegevens van alle kastjes bekend zijn. Op zaterdag is er niet gereden, dus zondag kwamen de resultaten pas boven water. Dat geeft de organisatie de kans om in te grijpen voor de volgende events.
Ik denk dat er vriendelijk verzocht is voor het volgende evenement een aanpassing te doen aan het gewicht en/of de motor. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Blokje onder het gaspedaal?
Tja, als je andere factoren dan alleen vermogen en gewicht gaat meerekenen, dan kun je bijna net zo goed het FIA GT3/GT4-reglement overnemen...Bert ///M3 schreef:Dat is op zich wel leuk alleen krijg je wel een ingewikkelder regelement.Andre schreef:Dan geef je minimaal oppervlakte van vleugels aan is dat ook aan de kant. En een maximale wagenbreedte in elke klasse. En ook nog een maximale banden breedte. En 100 tot 180 in 6 sec.
Leuke is wel weer dat teams dan beter na moeten gaan denken over hoe en wat ipv chassis bestellen dikke motor er in, vleugeltje er op en klaar
Als je zin heb? Kom op zeg, delen die foto's!luco hornsveld schreef:Ik kwam net meneer van Elk tegen op de A 27 in de file bij gorinchem, met alleen de body van een mosler op de aanhanger, ik zeg: Die is nooit af voor de volgende race.
Dick: morgen is die klaar![]()
![]()
![]()
Heb 2 fototjes genomen met de telefoon, die volgen nog wel als ik zin heb.
Mooi filmpie!Andre schreef:http://www.petervdkolk.nl/video/mm_vdko ... 08_rd1.wmv
onboard beelden 1e race dsc van de SS1 klasse.
Kijk bij 8.45. Henk thuis komt voorbij. Peter vd kolk waait bijna van de baan af.
lol
Yep, die bedoelde ik, die gaat ook als de brandweer, en schat dat ie bij die snelle porsche's in de buurt zitJordy van Kouwen schreef:De oranje auto is een Ford Falcon uit het V8 Supercars kampioenschap.
http://www.supercarchallenge.nl/news/50 ... llenge.htm