Och weet je wat het is,voor die MAXIMAAL 3 weken per jaar heb ik meer dan genoeg aan dit bootje. 4.3 V6 (205pk) erin maakt mij tevreden hoor.EHA schreef:Nah, heb hem, niet zelf verzonnen hoor....
Een aantal collega's van me doet ook een beetje spelevaren met bootjes...
Alleen dat zijn bootjes met Amerikaans big block V8 erin.....
Als je daarmee een dagje gaat waterskieen zijn op het eind vd dag je armen 10Cm langer....![]()
Toen ik een keertje vroeg aan zo'n collega of hij een Bayliner had, pleurde hij bijna de hoorn erop....
GAYLINER......GAYLINER.....ben je gek geworden....idioot....
Das het commentaar dat ik kreeg.
Ik moet eerlijk bekennen, ik moecht willen dat ik zo'n bootje had.
Dan had ik het wel geweten, lekker de hele dag op het water hangen.
Ach...je moet wat te wensen overhouden toch !!
Leonard, lees anders nog een keer mijn bijdrages van 8 april door.leonard schreef:Rico
Ik moet eerlijk zeggen dat je het altijd netjes houd hier maar je reactie vind ik ondanks de smiley's niet gepast.
[IMG:1280:960]http://i29.tinypic.com/213gr4m.jpg[/img]Marc RS4 schreef:Als iemand nou effe BMW M3 badges erop shopt...![]()
EN jaaahh de buitenboel word eind deze maand geschilderd![]()
[img:1280:960]http://img501.imageshack.us/img501/6172 ... 099ac0.jpg[/img]
Rico v Velzen schreef:Leonard, lees anders nog een keer mijn bijdrages van 8 april door.leonard schreef:Rico
Ik moet eerlijk zeggen dat je het altijd netjes houd hier maar je reactie vind ik ondanks de smiley's niet gepast.
Heel simpel wat ik toen schreef bleek dus ook zo te zijn. Mijn sarcasme komt niet bepaald uit de lucht vallen.
Dan zie ik Rody dingen roepen, over afgunst en haatlevenservaring ? Mensenkennis ? inzicht ? Zaken die hem blijkbaar nog ontbreken. Dat hij de kern van mijn boodschap niet doorheeft zegt mij genoeg.
tsss.. ten eerste kan ik met de beste wil van de wereld niet jaloers op iemand wezen. Ten tweede haat ik niemand hier op het forum of daarbuiten.
Dat hij dat durf te veronderstellen valt bij mij ook niet bepaald in goede aardeWat het me wel zegt is dat ie geen vaste forum bezoeker is want een beetje forumbezoeker weet dat ik wars ben van de 2 kenmerken die hij schetst.
Kan moeilijk er een andere wagen op zetten als ik hier in rij, maar goed volgende keer een suzuki altoDennis Schroyen schreef:Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen![]()
Voor de rest, I'am with Rico. Kzeg niet dat die jongen niet sympathiek oid is, maar dat gepats met G-unit bakken is iets voor een ander forum.
Ja man, je mag hier alleen patsen met M3's verdomme!Dennis Schroyen schreef:Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen![]()
Voor de rest, I'am with Rico. Kzeg niet dat die jongen niet sympathiek oid is, maar dat gepats met G-unit bakken is iets voor een ander forum.
EINDELIJK iemand die het begrijpt... de insiders weten dat de 135i's het tegenwoordig goed doen bij de populariteitspolls...allen schreef:Ja man, je mag hier alleen patsen met M3's verdomme!Dennis Schroyen schreef:Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen![]()
Voor de rest, I'am with Rico. Kzeg niet dat die jongen niet sympathiek oid is, maar dat gepats met G-unit bakken is iets voor een ander forum.![]()
Rody,rody schreef:Kan moeilijk er een andere wagen op zetten als ik hier in rij, maar goed volgende keer een suzuki altoDennis Schroyen schreef:Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen![]()
Voor de rest, I'am with Rico. Kzeg niet dat die jongen niet sympathiek oid is, maar dat gepats met G-unit bakken is iets voor een ander forum.Met wieldoppen haha.
Nandor schreef:Als die jongen een AX GTI had en hier had gepost was er niets aan het handje geweest.
Ga het hele verhaal niet lezen, mooi weer buiten, maar het lijkt hier wel op driving-fun.nl af en toe
Gebruikers op dit forum: Andry, Arstey, Bakker, Berry1000RR, Bokkepoot, Fabian, Hitz, Joost H., jvb, Marc Sierra, Mark 320iS, Martijn M en 5 gasten