Na lang weg geweest weer een nieuwe auto: Gemballa Cayenne

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
RVV

Bericht door RVV » 06 mei 2008, 21:33

Rody chill. Als ik je een kl**tz*k had gevonden had ik Macboy wel op je afgestuurd, de bloedlinke zigeuneryugo :lol: :lol:

Marc R

Bericht door Marc R » 06 mei 2008, 22:07

EHA schreef:Nah, heb hem, niet zelf verzonnen hoor....
Een aantal collega's van me doet ook een beetje spelevaren met bootjes...

Alleen dat zijn bootjes met Amerikaans big block V8 erin.....
Als je daarmee een dagje gaat waterskieen zijn op het eind vd dag je armen 10Cm langer.... :lol:

Toen ik een keertje vroeg aan zo'n collega of hij een Bayliner had, pleurde hij bijna de hoorn erop....

GAYLINER......GAYLINER.....ben je gek geworden....idioot....
Das het commentaar dat ik kreeg. :?

Ik moet eerlijk bekennen, ik moecht willen dat ik zo'n bootje had.
Dan had ik het wel geweten, lekker de hele dag op het water hangen.

Ach...je moet wat te wensen overhouden toch !!
Och weet je wat het is,voor die MAXIMAAL 3 weken per jaar heb ik meer dan genoeg aan dit bootje. 4.3 V6 (205pk) erin maakt mij tevreden hoor.
Hij kan alles wat ik wil op het water.

Kijk voor op de weg is dat anders,das belangrijker want daar zit je elke dag in.

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 06 mei 2008, 22:13

Je hebt helemaal gelijk......maar als ik dan ooit een boot ga kopen dan wordt het een Wajer Osprey 37 cabrio....( ja.....ik weet wat dat kost :( )

Daar ben ik helemaal verliefd op.....
Maar zoals ik al zei....een mens moet wat te wensen overhouden toch...

En nu weer back on-topic.....

leonard

Bericht door leonard » 06 mei 2008, 22:14

Rico

Ik moet eerlijk zeggen dat je het altijd netjes houd hier maar je reactie vind ik ondanks de smiley's niet gepast.

RVV

Bericht door RVV » 06 mei 2008, 23:14

leonard schreef:Rico

Ik moet eerlijk zeggen dat je het altijd netjes houd hier maar je reactie vind ik ondanks de smiley's niet gepast.
Leonard, lees anders nog een keer mijn bijdrages van 8 april door.

Heel simpel wat ik toen schreef bleek dus ook zo te zijn. Mijn sarcasme komt niet bepaald uit de lucht vallen.

Dan zie ik Rody dingen roepen, over afgunst en haat :roll: levenservaring ? Mensenkennis ? inzicht ? Zaken die hem blijkbaar nog ontbreken. Dat hij de kern van mijn boodschap niet doorheeft zegt mij genoeg.

tsss.. ten eerste kan ik met de beste wil van de wereld niet jaloers op iemand wezen. Ten tweede haat ik niemand hier op het forum of daarbuiten.

Dat hij dat durf te veronderstellen valt bij mij ook niet bepaald in goede aarde :roll: Wat het me wel zegt is dat ie geen vaste forum bezoeker is want een beetje forumbezoeker weet dat ik wars ben van de 2 kenmerken die hij schetst.

allen

Bericht door allen » 06 mei 2008, 23:23

Marc RS4 schreef:Hij kan alles wat ik wil op het water.
Drijven???

Stéphane

Bericht door Stéphane » 06 mei 2008, 23:25

@Rico: Ik zie je punt, maar maak je er ook niet te druk over.

Tom V

Bericht door Tom V » 07 mei 2008, 00:17

Marc RS4 schreef:Als iemand nou effe BMW M3 badges erop shopt... :wink:

EN jaaahh de buitenboel word eind deze maand geschilderd :lol:

[img:1280:960]http://img501.imageshack.us/img501/6172 ... 099ac0.jpg[/img]
[IMG:1280:960]http://i29.tinypic.com/213gr4m.jpg[/img]

?

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 07 mei 2008, 00:52

Jij bent handig met compjoeters Tom :!: :mrgreen:

leonard

Bericht door leonard » 07 mei 2008, 09:19

Rico v Velzen schreef:
leonard schreef:Rico

Leonard, lees anders nog een keer mijn bijdrages van 8 april door.

Heel simpel wat ik toen schreef bleek dus ook zo te zijn. Mijn sarcasme komt niet bepaald uit de lucht vallen.

Dan zie ik Rody dingen roepen, over afgunst en haat :roll: levenservaring ? Mensenkennis ? inzicht ? Zaken die hem blijkbaar nog ontbreken. Dat hij de kern van mijn boodschap niet doorheeft zegt mij genoeg.

tsss.. ten eerste kan ik met de beste wil van de wereld niet jaloers op iemand wezen. Ten tweede haat ik niemand hier op het forum of daarbuiten.

Dat hij dat durf te veronderstellen valt bij mij ook niet bepaald in goede aarde :roll: Wat het me wel zegt is dat ie geen vaste forum bezoeker is want een beetje forumbezoeker weet dat ik wars ben van de 2 kenmerken die hij schetst.

ok rico prima.

Ik vind ook dat je gelijk hebt mbt het niet posten maar ik denk dan 'laat gaan die gozer', hap er niet op. Als hij een st**ve krijgt van alle reacties hier,so be it.

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 07 mei 2008, 09:36

Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen :lol:

Voor de rest, I'am with Rico. Kzeg niet dat die jongen niet sympathiek oid is, maar dat gepats met G-unit bakken is iets voor een ander forum.

rody

Bericht door rody » 07 mei 2008, 09:38

Dennis Schroyen schreef:Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen :lol:

Voor de rest, I'am with Rico. Kzeg niet dat die jongen niet sympathiek oid is, maar dat gepats met G-unit bakken is iets voor een ander forum.
Kan moeilijk er een andere wagen op zetten als ik hier in rij, maar goed volgende keer een suzuki alto :wink: Met wieldoppen haha.

allen

Bericht door allen » 07 mei 2008, 09:42

Dennis Schroyen schreef:Als ik die reacties hier zo lees heeft die jongen wel serieuze kosten aan z'n kop om daar een stijve van te krijgen :lol:

Ja man, je mag hier alleen patsen met M3's verdomme! :lol: :wink:

Allemaal aan een strandkuurtje jullie. Als die gast blij is met z'n auto en dat wil delen met ieder die het horen wil, fijn toch? Ik vind het wel een stoer ding iig! 8)

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 07 mei 2008, 10:06

allen schreef:

Ja man, je mag hier alleen patsen met M3's verdomme! :lol: :wink:
EINDELIJK iemand die het begrijpt... de insiders weten dat de 135i's het tegenwoordig goed doen bij de populariteitspolls...

:wink:

HSR

Bericht door HSR » 07 mei 2008, 17:28

rody schreef:

Kan moeilijk er een andere wagen op zetten als ik hier in rij, maar goed volgende keer een suzuki alto :wink: Met wieldoppen haha.
Rody,

Het is niet de wagen, die is je echt wel gegund. Het gaat om de acte presence.

Fernando

Bericht door Fernando » 07 mei 2008, 19:31

evenals rico had ook ik al voorspeld dat het hier weer verdomd rustig zou worden en verder sluit ik me volledig bij hugo aan...

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 07 mei 2008, 21:52

En nu kan het allemaal wel weer hoor.

Als iedereen nou gelijk zou zijn was het mal saai hier geweest.

Nu weer ontopic 8)

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 07 mei 2008, 23:55

Geweldige wagen. Ik zag je afgelopen zaterdag nog rijden op mijn werk (een tank en-autowasbedrijf in Aalsmeer). Was echt impressed van het geluid!
Of kom ik slijmerig over.. :lol:

Tom V

Bericht door Tom V » 08 mei 2008, 02:56

Niels schreef:Jij bent handig met compjoeters Tom :!: :mrgreen:
Overduidelijk :lol: :wink:

Shakes

Bericht door Shakes » 08 mei 2008, 07:49

Als die jongen een AX GTI had en hier had gepost was er niets aan het handje geweest.

Ga het hele verhaal niet lezen, mooi weer buiten, maar het lijkt hier wel op driving-fun.nl af en toe :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 08 mei 2008, 11:50

Nandor schreef:Als die jongen een AX GTI had en hier had gepost was er niets aan het handje geweest.

Ga het hele verhaal niet lezen, mooi weer buiten, maar het lijkt hier wel op driving-fun.nl af en toe :wink:

Nandor, das niet waar... volgens mij werd deze ook niet echt serieus genomen :lol: : http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=10043

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 08 mei 2008, 12:07

Wat een zielige reacties weer, gadver :?

René130i

Bericht door René130i » 08 mei 2008, 13:36

Idd. Tis niet moeilijk toch..

Je hebt er geen last van als iemand alleen zn auto laat zien en verder niks post. Alleen maar voordelen: Genieten van de foto's.

Hunter

Bericht door Hunter » 08 mei 2008, 13:59

Op deze manier wordt het iemand alsnog onmogelijk gemaakt zich goed te presenteren op een forum... :roll:

Maar ik doe dan weer het tegenovergestelde... Ik kwijl op iedereen zijn auto (en geef dus reactie), maar heb me eigen auto nog nauwelijks laten zien :lol:
(is ook niet de moeite) :oops:

Maar laten we verder hebben over de Gemballa... Dit hoort niet thuis op DF denk ik. 8)

Dexter

Bericht door Dexter » 08 mei 2008, 14:41

Net even alles doorgelezen en ik moet zeggen dat het een ambivalent topic is.
Aan een kant is het natuurlijk fantastisch dat deze jongen zo'n mooie auto onder zijn kont heeft.
Dat daar mensen afgunstig op zullen zijn is dan ook logisch, want zo zitten sommige mensen nu eenmaal in elkaar. :wink:

Aan de andere kant is het echter wel zo dat het er sterk op lijkt dat de topicstarter buiten het 'showen' van zijn auto's op DF verder niet zoveel inhoudelijks te melden heeft.
Een paar honderd posts met voornamelijk oneliners is niet echt actief meepraten zeg maar.
Hij zegt ook niet zoveel tijd te hebben om meer actief mee te posten maar weet dan, ook na langere tijd, wel weer tijd vrij te maken om als het nodig is in dit topic te reageren.
Dat valt dan uiteraard op en wordt door sommige mensen negatief vertaald.

Er zitten hier meerdere mensen met een vrijwel net zo dikke of nog dikkere auto en die posten hier wel met meer of mindere regelmaat.
Daarbij zul je dit soort dingen dus niet zo snel zien, omdat ze in hun postgedrag laten merken dat ze in hart en nieren autoliefhebbers zijn en ook over andere autos' en alles wat daar mee te maken heeft hun mening kwijt willen.

Dus lijkt me de oplossing duidelijk......ofwel de topicstarter post hier meer inhoudelijke zaken, of de andere posters in deze draad die zich aan zijn manier van posten ergeren blijven weg uit zijn topic(s).
Het brengt in ieder geval niets positiefs om steeds maar weer te gaan zitten zeiken, buiten een hoop werk om alles in de gaten te houden voor een Moderator. (en nu ben ik dat dus.....:wink:)
Een beetje wederzijds respect dus graag heren!

Back on topic: Mooie en vooral brute bak is het in ieder geval, ook al zou ik zoiets zelf niet willen hebben.
SUV's zijn gewoon niet mijn ding..... :wink:

Plaats reactie