335i of EVO X
-
- Berichten: 1908
- Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08
29 april wordt de Evo X voorgesteld op circuitpark zandvoort. Kijk eens op lancerevox.nl
Mijn voorkeur in eerste instantie gaat uit naar een Evo, maar ik zou met beide auto's toch wel een keer willen rijden. Ik denk echter dat ik voor het geld wat ik aan een 335i zou uitgeven toch ook eens ging shoppen voor een 2de handse M3 of een mooie gebruikte GT3 voor 65k. Maar ja, dat was dus eigenlijk de vraag niet. Voorkeur dus EvoX maar niet zonder eerst even de 335i goed proefgereden te hebben.
Mijn voorkeur in eerste instantie gaat uit naar een Evo, maar ik zou met beide auto's toch wel een keer willen rijden. Ik denk echter dat ik voor het geld wat ik aan een 335i zou uitgeven toch ook eens ging shoppen voor een 2de handse M3 of een mooie gebruikte GT3 voor 65k. Maar ja, dat was dus eigenlijk de vraag niet. Voorkeur dus EvoX maar niet zonder eerst even de 335i goed proefgereden te hebben.
- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
- Opa
- Berichten: 6779
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Mwah, ik zou er zo toch wel aan kunnen wennen:Bert ///M3 schreef: Alleen op uiterlijk al zou ik die Evo IX houden en geen X halen, vooral die neus kan ik niet aan wennen.
[img:1023:647]http://home.kabelfoon.nl/~artos/EVOX2-1.jpg[/img]
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 10:06
Ik woon vlakbij mijn werk. Ik denk dat ik tegenwoordig niet meer rij dan 15.000 per jaar.Leen schreef:Voor dagelijks , altijd de beamer . de veel betere afwerking en de degelijke klasse zijn gewoon een klasse hoger.
Een evo is echt een auto voor erbij , zijn exorbitante dranklust en kleine tank maken gewone(file)ritjes tot frustrerende km's .
Nadeel vd EVO is ook dat je er niet normaal mee kunt doen. Je gaat toch iedere bocht aanvallen.
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 10:06
Ben niet zo vd 2e hands. Zijn dan toch vaak afgetrapt. Ik hecht wel veel aan garantie.Harrie schreef:29 april wordt de Evo X voorgesteld op circuitpark zandvoort. Kijk eens op lancerevox.nl
Mijn voorkeur in eerste instantie gaat uit naar een Evo, maar ik zou met beide auto's toch wel een keer willen rijden. Ik denk echter dat ik voor het geld wat ik aan een 335i zou uitgeven toch ook eens ging shoppen voor een 2de handse M3 of een mooie gebruikte GT3 voor 65k. Maar ja, dat was dus eigenlijk de vraag niet. Voorkeur dus EvoX maar niet zonder eerst even de 335i goed proefgereden te hebben.
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
- Arthur
- Berichten: 43068
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
'k Zat later wel te denken dat het nieuw moest zijnDick schreef:Waar zou je dan nog meer gaan kijken Arthur?

Dan kom je idd weinig tegen, ik dacht nl aan de S4/RS4.
Moet het perse driftbaar zijn en circuitwaardig?
Audi S3 vind ik eigenlijk ook een erg nette kar, ook om bij klanten aan te komen.Mocht die 265pk wat aan de magere kant zijn dan is daar op een nette manier wat aan te doen

- turboo
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 16 jan 2008, 09:44
Arthur schreef:'k Zat later wel te denken dat het nieuw moest zijnDick schreef:Waar zou je dan nog meer gaan kijken Arthur?![]()
Dan kom je idd weinig tegen, ik dacht nl aan de S4/RS4.
Moet het perse driftbaar zijn en circuitwaardig?
Audi S3 vind ik eigenlijk ook een erg nette kar, ook om bij klanten aan te komen.Mocht die 265pk wat aan de magere kant zijn dan is daar op een nette manier wat aan te doen

En best uniek 8)..
p.s. vrouwen vinden hem ook best leuk
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
-
- Berichten: 417
- Lid geworden op: 17 aug 2006, 21:11
- Locatie: Utrecht
In rechte lijn misschien, maar er zijn gelukkig vele bochten in NLTopFuel schreef:Neem in ieder geval een handbak als je voor een 335i gaat. Ik denk dat de nieuwe Evo X tegen gaat vallen als je een IX gewend bent.
Persoonlijk zou ik mijn Evo VIII ook eerder inruilen op een 335i dan op een X. Niet vanwege de rijeigenschappen maar eerder vanwege het totaalplaatje. Ps. een 335i met kuurtje is net zo snel als een ekutek evo.
Gr TF.

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
E92 kan soms toch wel erg gaaf zijn 
[img:1024:768]http://img124.imageshack.us/img124/4894/editn10um2.jpg[/img]

[img:1024:768]http://img124.imageshack.us/img124/4894/editn10um2.jpg[/img]
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Nu even een iets inhoudelijkere discussie. Dick, het is maar net wat je wenst. Als ik kijk naar de foto van Opa dan denk ik: WOOW
supergave auto.
Als jij iets serieuzer voor wenst te komen bij klanten, dan kun je misschien beter de uitbuindige EVO laten staan. Mij persoonlijk zou het niet boeien, maar jij kunt je klantenkring natuurlijk beter inschatten.
Een BMW is dan natuurlijk veiliger. Bovendien krijg je er een andere type auto voor terug. Zoals uit het plaatje hierboven volgt: een BMW kun je op duizenden manieren samenstellen af fabriek (kleuren, velgen, M-pakket, aero pakket, interieurkleuren, lijsten e.d.).
Dat is een groot voordeel bij het individualiseren (als het je boeit).
Neem gewoon als je de BMW neemt de opties die noodzakelijk zijn in de auto. Vaak is dat grotere velgen, sportstoelen, airco en radio. Geloof mij: je krijgt er ontzettend veel rijplezier voor terug en alle andere niet noodzakelijke opties ga je echt niet missen. Op de coupe is xenon standaard en ook elektrische stoelverstelling en nog een reet andere opties op de 335i.
Ik ben benieuwd naar je keuzes !

Als jij iets serieuzer voor wenst te komen bij klanten, dan kun je misschien beter de uitbuindige EVO laten staan. Mij persoonlijk zou het niet boeien, maar jij kunt je klantenkring natuurlijk beter inschatten.
Een BMW is dan natuurlijk veiliger. Bovendien krijg je er een andere type auto voor terug. Zoals uit het plaatje hierboven volgt: een BMW kun je op duizenden manieren samenstellen af fabriek (kleuren, velgen, M-pakket, aero pakket, interieurkleuren, lijsten e.d.).
Dat is een groot voordeel bij het individualiseren (als het je boeit).
Neem gewoon als je de BMW neemt de opties die noodzakelijk zijn in de auto. Vaak is dat grotere velgen, sportstoelen, airco en radio. Geloof mij: je krijgt er ontzettend veel rijplezier voor terug en alle andere niet noodzakelijke opties ga je echt niet missen. Op de coupe is xenon standaard en ook elektrische stoelverstelling en nog een reet andere opties op de 335i.
Ik ben benieuwd naar je keuzes !
-
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 10:06
Zou vandaag op Zandvoort de EVO X kunnen bewonderen en stukje rijden. Balen door zieken op kantoor gaat het niet door. Binnenkort maar ff langs de dealer.
Ik heb nog nooit gereden met een 335i. Wil eerst aanvoelen hoe deze auto rijdt. Ik hoop in ieder geval beter dan de 335d Touring waarmee ik heb gereden. Deze auto viel me niet mee bij het aanremmen van de bocht. Erg instabiel, matige remmen en log aanvoelen. Maar dat is denk ik bij 335i coupe een stuk beter.
En Macboy: vond het interieur wel prachtig met fijne stoelen.
Ik heb nog nooit gereden met een 335i. Wil eerst aanvoelen hoe deze auto rijdt. Ik hoop in ieder geval beter dan de 335d Touring waarmee ik heb gereden. Deze auto viel me niet mee bij het aanremmen van de bocht. Erg instabiel, matige remmen en log aanvoelen. Maar dat is denk ik bij 335i coupe een stuk beter.
En Macboy: vond het interieur wel prachtig met fijne stoelen.

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Ik denk dat je voor serieus stuurwerk dan beter een 135i kan overwegen. De 3-series voelen nu eenmaal zo aan. Vooral géén automaat nemen. Die neemt heel (stuur)gevoel weg tijdens het rijden. Als je in een bocht zit dan reageert het gaspedaal imo niet ideaal. Kwa motor is een .35 gewoon super, maar daar waren we het allemaal al wel over eens volgens mij!? 8)Dick schreef:Zou vandaag op Zandvoort de EVO X kunnen bewonderen en stukje rijden. Balen door zieken op kantoor gaat het niet door. Binnenkort maar ff langs de dealer.
Ik heb nog nooit gereden met een 335i. Wil eerst aanvoelen hoe deze auto rijdt. Ik hoop in ieder geval beter dan de 335d Touring waarmee ik heb gereden. Deze auto viel me niet mee bij het aanremmen van de bocht. Erg instabiel, matige remmen en log aanvoelen. Maar dat is denk ik bij 335i coupe een stuk beter.
En Macboy: vond het interieur wel prachtig met fijne stoelen.
- Topfuel
- Berichten: 1916
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 11:29
Ga vooral eens rijden!Dick schreef:Je moet open minded blijven. Dus heb op de BMW site een 135i coupe samengesteld. Is goedkoper dan de EVO X. Het enige wat ik moeilijk uit mijn hoofd kan zetten dat het een te kleine auto is. Ga er wel voor kijken denk ik.

ps jammer dat je gisteren niet op cpz was, was echt een super goed georganiseerde dag.
Gr. TF
-
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 12 okt 2007, 13:52
Voor het EVO zandvoort draadje hier verder:Booooh schreef:... en weer even on-topic, de Evolution (X) zoals aanwezig op Zandvoort is mij toch iets te braaf, zakelijk kan die dan weer wel maar dan zou ik persoonlijk toch de 335 kopen, met een mooie bodykit waar de lijnen veel beter in uitkomen (foto Opa), dan wordt het toch weer de X, maar die vind ik zakelijk weer niet kunnen...
Ben
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten