Hmm. Denk in eerste instantie door je omgeving. Van kleins af aan met auto's (1:1 en speelgoedformaat) worden grootgebracht. Als kleine man heb je al een aardig plaatje van wat gewoontjes is en wat extravagant. Op het moment dat een Ferrari de hoek om komt en pa draait zowat je arm uit de kom en roept kijk eens een Ferrari. Vervolgens aanschouw je een bijzonder fel gekleurde auto, een buitengewoon geluid, zo laag als jezelf lang bent en omstanders die allemaal die auto nakijken. Denk dat op dat moment wel een bestandje in je hoofd wordt opgeslagen met de titel ditisietsanders.jpg
Als je wat ouder bent lees je verslagen met daarin berichten over de fenomenale wegligging, de power, de prijs en de onbereikbaarheid.
Ook dat is een deel van het plaatje. De onbereikbaarheid. Uiteindelijk toch kunnen kopen is het ultieme doel boven de saaie meerderheid uit te stijgen.
Weet nog een oud verhaal over een Viper waarin de bestuurder zo hard achter in zijn zetel werd gedrukt dat de gordelspanner elke keer kans zag nog een tandje strakker te gaan staan waardoor de bestuurder op den duur ademnood kreeg

Geweldig toch, zulke dingen gebeurden je niet met de Golf van pa.
Verder moet er wel wat in de genen zitten.