Verder op wachtte die nog een paar keer op me en weer even meten.. maar hela hola... ik moet een Supercharger, want tering wat loopt zon apparaat hard!!!! kwam ook een meesterlijke sound uit die 4 uitlaatpijpen..
AMG verdween uit het zicht, ik deed rustiger aan want de hond zat bijna te kotsen op de achterbank, toen ik ineens een heeeeeeeeel raar schurend geluid hoorde.. dat echt dat mn Eisenmann over de grond schuurde... toen ik echt vol in de ankers moest en moest uitwijken bij zon snelheid van 140 , want de auto voor me had zijn 2 fietsen maar uit de kofferbak gegooid.
Ging maar net goed.. het hele tafareel nog even bekeken in mn achteruitkijkspiegel.. maar snap nu waarom er zomaar dikke kettinbotsingen ontstaan.. echt iedereen plat op de rem en uitwijken, is geloof ik helemaal goed gegaan..
Terugweg nog even gesport met de plaatselijke pizzaboer en zijn 348... ik ging vol hij niet echt dus meteen de reden waarom ik hem in de achteruitkijkspiegel liet verdwijnen..wat me ook opviel is dat hoe ontzettend gedateerd zon ding er nu uitziet..Maarja hij rijdt Ferrari en ik een marokkanensloep..

Al met al genoeg ge///MPowered voor vandaan.. morgen de garagebox in en hij gaat helemaal uitelkaar voor de spuitbeurt..
Kan ik mooi een week of 5 op de fiets en dromen van een Supercharged S50B30 die CL65 AMGs op de flikker geeft..

Prettig weekend