MPower got assraped

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Paul

MPower got assraped

Bericht door Paul » 26 apr 2008, 15:34

Wil net lekker even de snelweg op A7 richting Hveen, als ik op een CL65 AMG toe rijdt.. jonge gast erin... zag me natuurljk al naderen, invoegstrook op en allebei het gas erop... 2 bleef ik nog wat bij, maar dat apparaat reedt toch bij me vandaan niet normaal meer....

Verder op wachtte die nog een paar keer op me en weer even meten.. maar hela hola... ik moet een Supercharger, want tering wat loopt zon apparaat hard!!!! kwam ook een meesterlijke sound uit die 4 uitlaatpijpen..

AMG verdween uit het zicht, ik deed rustiger aan want de hond zat bijna te kotsen op de achterbank, toen ik ineens een heeeeeeeeel raar schurend geluid hoorde.. dat echt dat mn Eisenmann over de grond schuurde... toen ik echt vol in de ankers moest en moest uitwijken bij zon snelheid van 140 , want de auto voor me had zijn 2 fietsen maar uit de kofferbak gegooid.

Ging maar net goed.. het hele tafareel nog even bekeken in mn achteruitkijkspiegel.. maar snap nu waarom er zomaar dikke kettinbotsingen ontstaan.. echt iedereen plat op de rem en uitwijken, is geloof ik helemaal goed gegaan..

Terugweg nog even gesport met de plaatselijke pizzaboer en zijn 348... ik ging vol hij niet echt dus meteen de reden waarom ik hem in de achteruitkijkspiegel liet verdwijnen..wat me ook opviel is dat hoe ontzettend gedateerd zon ding er nu uitziet..Maarja hij rijdt Ferrari en ik een marokkanensloep.. :?

Al met al genoeg ge///MPowered voor vandaan.. morgen de garagebox in en hij gaat helemaal uitelkaar voor de spuitbeurt..

Kan ik mooi een week of 5 op de fiets en dromen van een Supercharged S50B30 die CL65 AMGs op de flikker geeft.. ;)

Prettig weekend
Laatst gewijzigd door Paul op 28 apr 2008, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 apr 2008, 15:46

:lol: Iedereen heeft z'n meerdere Paul maar lovenswaardig dat je toch nog je verhaal doet :wink: In een ding zul je niet snel een meerdere tegenkomen en dat is sound 8) Jouw E36 klinkt echt über :D

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 apr 2008, 15:59

Damnz.

Jij hebt een persoonlijk vendetta tegen AMG's ofnie. :D

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 26 apr 2008, 16:22

Baas boven baas, Paul. Zal je altijd blijven houden.
Desalniettemin is het toch altijd leuk om even te sporten op zo'n manier. Beetje grote pikken contest, zeg maar. :lol:

Roel SpeedCars

Re: MPower got ASSRAPED :S

Bericht door Roel SpeedCars » 26 apr 2008, 16:28

:mrgreen: geweldig verhaal vooral onderstaand stukkie, hopelijk is het beessie inmiddels weer opgeknapt :)
Paul schreef:... ik deed rustiger aan want de hond zat bijna te kotsen op de achterbank ...

GTRene

Bericht door GTRene » 26 apr 2008, 17:11

mooi verhaal weer Paul, eneuh ik zou dan wel wat balen, maar respect voor die pk bak hebben en ook net als jij denken van...hm, toch maar een compressor of turbo erop, want als je echt makkelijk zoek wordt gereden zeg maar, dan ist ni zo leuk meer :? ik rij niet zo veel dus kom dat soort dingen niet zo snel tegen helaas, toch altijd ff leuk sparren als de weg en het verkeer het toe laten 8)

Ik zou ook nog graag een keer die nwe DCG 7-bak van BMW achter een dikke V8 willen hebben in een lichte auto, zeg M coupe of E46 M3 carros, dan krijg je een soort GTR for the road 8) en kun je snel schakelen en dat ding blept zelf tussengas bij terug schakelen, mmm jummie met veel power. (500+)

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 26 apr 2008, 17:28

GTRene schreef:mooi verhaal weer Paul, eneuh ik zou dan wel wat balen, maar respect voor die pk bak hebben en ook net als jij denken van...hm, toch maar een compressor of turbo erop, want als je echt makkelijk zoek wordt gereden zeg maar, dan ist ni zo leuk meer :? ik rij niet zo veel dus kom dat soort dingen niet zo snel tegen helaas, toch altijd ff leuk sparren als de weg en het verkeer het toe laten 8)

Ik zou ook nog graag een keer die nwe DCG 7-bak van BMW achter een dikke V8 willen hebben in een lichte auto, zeg M coupe of E46 M3 carros, dan krijg je een soort GTR for the road 8) en kun je snel schakelen en dat ding blept zelf tussengas bij terug schakelen, mmm jummie met veel power. (500+)
Nou ruim je schuur even netjes op, wat ruimte maken en hop aan de slag! :D Die 500+ pk is wel te realiseren en een V8 is het al...

Knot

Bericht door Knot » 26 apr 2008, 17:50

En de hond leeft ook nog? ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 26 apr 2008, 20:25

Steven Nauta schreef:
GTRene schreef:mooi verhaal weer Paul, eneuh ik zou dan wel wat balen, maar respect voor die pk bak hebben en ook net als jij denken van...hm, toch maar een compressor of turbo erop, want als je echt makkelijk zoek wordt gereden zeg maar, dan ist ni zo leuk meer :? ik rij niet zo veel dus kom dat soort dingen niet zo snel tegen helaas, toch altijd ff leuk sparren als de weg en het verkeer het toe laten 8)

Nou ruim je schuur even netjes op, wat ruimte maken en hop aan de slag! :D Die 500+ pk is wel te realiseren en een V8 is het al...
:lol: :lol: ik ben bang dat ik alles uit elkaar trek, m'n stoelgeleiders heb ik nu al iets speling op van de trekkrachten, maar dat kreeg ik ook al bij die S54 M coupe.
Feit is wel dat Hartge ook een compressor heeft gebouwd op net zo'n motor als ik heb maar dan in een 3 serie, en die heeft 550pk :shock: 8)

http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=47&i=15168

maar dat zal wat kosten, en zal ik op deze niet doen, maar denk er regelmatig aan 8)

Paul

Bericht door Paul » 26 apr 2008, 21:05

Heb net een AMG badge voor achterop gekocht.... probleem opgelost...

Al zag ik trouwens toen ik bij mn exvriendin in Marbella was.. (jajaja daar woont ze, $$$ )

Een E30 rondom met AMG badges.. zal vast een snel ding zijn geweest... 8)

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 26 apr 2008, 23:21

He he, het was dan eindelijk zo ver. Ik moest tanken en mijn broer ging mee. Niet tanken bij de de Esso hier om de hoek, maar eerst de halve stad door om ergens anders te tanken. Ik had zin om een stukje te rijden.
Op de terugweg stond ik voor een verkeerslicht op een tweebaans provinciale weg. Het licht ging op groen en een Porsche 928 van de 2e serie reed met aardige vaart voorbij, terwijl ik net optrok. Ik zette de vaart erin en de 928 minderde snelheid om mij dichterbij te laten komen. Bij hem aangekomen reed ik achter hem aan een dubbel baan rotonde( of hoe je zo'n ding noemt) op. Hij ging er zo recht mogelijk over heen. Ik wachtte tot hij gas zou geven. Op het moment dat ik een rookpluimje uit zijn uitlaat zag komen, ging ik ook op het gas in zijn twee. Hij liep niet weg en ik liep maar een klein beetje in. Het scheelde weinig. Hij is wel eerder op het gas gegaan. Door naar zijn drie en weer hetzelfde. Tegen het einde ben ik niet vol doorgegaan door een aankomende rotonde waar ik rechts moest. Al met al een leuke krachtmeting en ik moest aan deze topic denken.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 apr 2008, 23:23

Kan anders nog wel wat Brabus-badges voor je van mijn auto af halen hoor, Paul. Is-ie nog sneller ;)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Re: MPower got ASSRAPED :S

Bericht door Mark Nauta » 27 apr 2008, 00:54

Roel SpeedCars schreef::mrgreen: geweldig verhaal vooral onderstaand stukkie, hopelijk is het beessie inmiddels weer opgeknapt :)
Paul schreef:... ik deed rustiger aan want de hond zat bijna te kotsen op de achterbank ...
Die opmerking is inderdaad LOL ja.

Dat vind ik stiekem toch wel een mooie Mercedes hoor. Zag er vandaag bij de Ring ook nog één. Erg fraai.

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 27 apr 2008, 14:30

ehm... paul...

Er zit toch geen achterbank meer in de ///M??? :mrgreen:

Paul

Bericht door Paul » 27 apr 2008, 16:12

Hendrik Kinderman schreef:ehm... paul...

Er zit toch geen achterbank meer in de ///M??? :mrgreen:
Jawel hoor... sinds vandaag zit er bijna niets meer in of op... want hijs gestript... gaat naar de spuiter..

Louis

Bericht door Louis » 29 apr 2008, 19:27

http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 4&cache=no

612pk, das ook wel een hele beste dan !

Paul

Bericht door Paul » 29 apr 2008, 19:50

Jaaaaaaaaaaaa was ook wel te zien aan de manier hoe die bij me wegreedt... :shock:

Joy

Bericht door Joy » 29 apr 2008, 19:55

'Ik zeg je Freek, dat was vast weer zo een 316i met M-pakket. Ik reed de schooier zo uit het zicht.'

'Wat je zegt Louis. Hoorde je zijn Autostyle luchtfilter nog ? Kansloos !'

:wink: :P

Erik K.

Bericht door Erik K. » 30 apr 2008, 00:25

Die dingen zijn ernstig snel, 0-250 in 20s :shock:

Louis

Bericht door Louis » 30 apr 2008, 00:45

Volgens mij is ie hier wel mee te vergelijken, zelfde motor alleen 2020kg ipv de 2240kg van de CL. maar die 100kg maakt op die snelheid ook niks meer uit :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=Muis-N-j ... re=related

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 30 apr 2008, 23:45

Zo ben ik ook eens een CGT tegen gekomen... Rustig 160km/u cruisen op de A50 ri. Ehv, zie je een glimmend gaaswerk met blauwe gaslampjes snel naderen... Nog even snel een trekker inhalen en dan even kijken.. Komt die Phaeton coupe naast me rijden en schiet er vervolgens als een idioot vandoor. Nog nooit zo snel een auto zien weg knallen! :shock:

ijsje

Bericht door ijsje » 31 mei 2008, 15:46

paul.. volgende keer vol gas geven
ik wil nog ns een CL65AMG fotoshooten :P

Metchu

Bericht door Metchu » 31 mei 2008, 15:47

ijsje schreef:paul.. volgende keer vol gas geven
wie ben jij, waarom schop je elk topic omhoog en waarom heb je je niet voorgesteld?

ijsje

Bericht door ijsje » 31 mei 2008, 16:48

Metchu schreef:
ijsje schreef:paul.. volgende keer vol gas geven
wie ben jij, waarom schop je elk topic omhoog en waarom heb je je niet voorgesteld?
ow effe doen dan :)

Plaats reactie