Was het toch een late 1 april grap die voortijdig was ontmaskerdThom schreef:En, Rico, ik denk niet dat Ferdinand in Aken is geweest voor een chip. Hij heeft waarschijnlijk al die tijd bewust "Schnitzel" getypt...

Klopt...en dat mag absoluut niet verbroken worden, brothers in crime zoals ie zegt, betekent ook waarden en normen om de club hoog te houden, anders gaat het van kwaad tot erger en dat zou enorm afbreuk doen aan DF, maar we geven wel iedereen het voordeel van de twijfel, en een kans.Macboy schreef:Helemaal eens met EHA en Dennis. Goed verwoord !
Je tast hier de hele ware essentie van een forum aan: het onderlinge vertrouwen !
GTRene schreef:Klopt...en dat mag absoluut niet verbroken worden, brothers in crime zoals ie zegt, betekent ook waarden en normen om de club hoog te houden, anders gaat het van kwaad tot erger en dat zou enorm afbreuk doen aan DF, maar we geven wel iedereen het voordeel van de twijfel, en een kans.Macboy schreef:Helemaal eens met EHA en Dennis. Goed verwoord !
Je tast hier de hele ware essentie van een forum aan: het onderlinge vertrouwen !
one for all, and all for one 8)
niet...
Hej joh, ben jij wel op Zolder geweest?! Ik geloof er geen ene ruk vanleonard schreef:GTRene schreef:Klopt...en dat mag absoluut niet verbroken worden, brothers in crime zoals ie zegt, betekent ook waarden en normen om de club hoog te houden, anders gaat het van kwaad tot erger en dat zou enorm afbreuk doen aan DF, maar we geven wel iedereen het voordeel van de twijfel, en een kans.Macboy schreef:Helemaal eens met EHA en Dennis. Goed verwoord !
one for all, and all for one 8)
niet...
EENS of hoe moest dat ook al weer?? +1
Eigenlijk ben je best redelijkDexter schreef:Voor de drie heren wiens teksten hierboven staan even het volgende.Snipe schreef:+ 1Ruben schreef: Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Verbazingwekkend dit topic!
Jongens, get over it, vergeet de man, vergeet zijn auto, vergeet zijn hersenspinsels. Er bestaan zoveel 'internetauto's' die IRL half zo duur, van een ander merk en drie keer zo oud zijn....
Gezien vanuit jullie beleving is er dus blijkbaar niet zoveel aan de hand, maar gezien vanuit de beleving van andere DF'ers is dat nu juist wél het geval.
Als moderators zijn wij verantwoordelijk om misstanden op DF zoveel mogelijk uit de weg te ruimen en/of om er voor te zorgen dat mensen die zich niet aan de basisregels van fatsoen en respect houden worden terechtgewezen.
Wanneer er dus een aantal mensen duidelijk aangeeft dat ze problemen hebben met iemand, dan zijn wij ervoor verantwoordelijk dat daar naar gekeken gaat worden en indien nodig zullen we ook maatregelen nemen.
Zelf doe ik dat het liefst in alle openheid zodat beide partijen het gevoel hebben dat er naar hun standpunten wordt geluisterd en dat er niets 'stiekem achteraf' beslist wordt zonder het principe van hoor en wederhoor.
In dit geval leverde dat een draadje op waarin een behoorlijk aantal posts niet meer over het onderwerp ging maar over de topicstarter en die waren niet allemaal even fijnzinnig.
Dat zoiets jullie dan stoort is begrijpelijk maar maakt nu eenmaal deel uit van het proces zoals hierboven omschreven.
Ik ben er zelf ook niet blij mee maar accepteer het omdat er een duidelijke reden voor is.
Hopelijk komt Ferdinand vandaag nog met een duidelijke reactie op wat er hier geschreven is na zijn laatste post, en als dat niet het geval is dan zal dit draadje worden gesloten en verplaatst naar het deel waar dit soort draadjes thuishoort.
En zo is het maar net! +1Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die GTRene;
Kan ook haast niet anders; omdat de Alpinaversies te zijner tijd gewoon bij BMW zelf geassembleerd gaan worden zullen zij bij een nieuwe uitvoering, model of motor al in een vroeg stadium bij de ontwikkeling betrokken worden zodat ze tijdig een Alpinaversie op de markt kunnen brengen die aan alle eisen van een nieuwe standaard BMW kan voldoen. Dat is denk ik het verschil tussen de fabrikant Alpina en tuners als Hartge en AC-Schnitzer. Zonder daarbij het werk van die twee af te willen kraken lopen zij noodgedwongen altijd achter de ontwikkelingen van BMW aan en is Alpina daar nauw bij betrokken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Kocheler, Majestic-12 [Bot] en 20 gasten