S-line exterieur snap ik nog steeds niet, ik zie het verschil echt amper en nu ben ik juist een detailfreak

Je hebt een S-line voor het interieur en een S-line voor het exterieur. Die voor het interieur stelt op zich nog wel wat voor: sportonderstel + 10 mm verlaging (kan overigens niet in combinatie met Audi Demperregeling), 18" lichtmetaal, zwarte hemel, sportstoelen met elektrische lendensteunen, leer/stof combinatie als bekleding (met alcantara 735 euro meerprijs), sportstuur en nog wat losse interieurdingetjes zoals S-line emblemen op stuur, stoelen, voorschermen en instaplijsten (maar die laatste betaal je dus dubbel als je ook de S-line ext. besteld)Tristan schreef:Zit op de S-line nu ook standaard het S-line onderstel? Zie in de config. dat er een S-line onderstel is, maar ook een Audi Demperregeling & Dynamic Steering (die ook los van elkaar te bestellen is).
Het is ook bijna niet te zien:Macboy schreef:S-line exterieur snap ik nog steeds niet, ik zie het verschil echt amper en nu ben ik juist een detailfreak
Okay, duidelijk. Vraag me ook af of die Demperregeling+Dynamic Steering echt de moeite waard is (ook qua geld).Daniel schreef:Je hebt een S-line voor het interieur en een S-line voor het exterieur. Die voor het interieur stelt op zich nog wel wat voor: sportonderstel + 10 mm verlaging (kan overigens niet in combinatie met Audi Demperregeling).Tristan schreef:Zit op de S-line nu ook standaard het S-line onderstel? Zie in de config. dat er een S-line onderstel is, maar ook een Audi Demperregeling & Dynamic Steering (die ook los van elkaar te bestellen is).
Toeval!Daniel schreef:Yep, was ikArne schreef:Daniel,
Reed jij gistaravond 29 Juli van de Ring West Amsterdam de Ring Zuid op?
Was omstreeks 20:15.
Als ik dat kenteken zie, dan kan het bijna niet missen.
8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten