
Ga die Porsche rijden, ga die C63 rijden, en vertel ons meer.................
Die vergelijking gaat imho niet echt op. Mijn voorkeur gaat beslist uit naar een atmo, maar wel met koppel. Een atmo in de vorm van een S2000/T-Sport/CTR vindt ik bijvoorbeeld helemaal niks, leuk toeren, maar zonder de toeren zit er gewoon echt geen gang in.Tom schreef:Pluspunt van zo'n M motor is juist dat ie hoogtoerig is, mis het woord beleving. Als je altijd power wilt en geen fuck geeft om een motor die het uitkrijst op 8000rpm (=porno vind ik) dan kun je net zo goed een dikke diesel rijden. Beetje overdreven natuurlijk maar een M motor niks vinden omdat ie te weinig power heeft in het middengebied, tja denk dat weinig autoliefhebbers het daarmee eens zijn....
En ondertussen wil iedereen hier liever een 997 GT3 ipv een 997 Turbo....? I don't get it
De S2000/T-Sport/CTR zijn alledrie kleine 4 cilinders, in het middengebied reageren die dus niet veel anders dan een normale personenauto doet. Behalve dat ze erggggg lekker aan het gas hangen!!Kasteel schreef:
Die vergelijking gaat imho niet echt op. Mijn voorkeur gaat beslist uit naar een atmo, maar wel met koppel. Een atmo in de vorm van een S2000/T-Sport/CTR vindt ik bijvoorbeeld helemaal niks, leuk toeren, maar zonder de toeren zit er gewoon echt geen gang in.
Mijn voorkeur is dus een atmo met genoeg koppel voor de auto en lekker toeren maken. Ik denk dat het 'beperkte' koppel van de e92 m3 een beetje overtrokken wordt, het is geen twinturbo, maar auto moet volgens mij onderin echt geen vtec karakter hebben...
997 GT3/Carrera S ; genoeg pk/koppel; mooi verdeeld en hoeft daarvoor geen 8700 toeren te maken, ideaal en bruikbaar dunkt mij?
Goede vriend van me had er 1, had er nog nooit eerder naar gekeken vanwege de looks, eenmaal mee gereden werd het wel een ander verhaalleonard schreef:Robin schreef:De 170pk 309GTI 16v uit 1990 met 900kg(?) was heerlijk. Hang die motor bijv in een Golf V, 1 Serie, Astra of Focus en 't valt weer tegen...
leuk dit!!
Zo'n auto heb ik ook nog gehad.(16 jaar geleden) Niemand vond hem mooi maar ik had elke dag plezier met die kar
Ja op diezelfde waar ik in reed wel, ja. Maar da's het punt toch niet?Rico v Velzen schreef:Robin nu ff serieus, als jij morgen je 335i kunt inruilen op die M3 bij de beier met 10K á 15K toe betalen doe je het toch ook direct ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten