+1Rico v Velzen schreef:Ik ben groot geworden met BMW. ben een BMW liefhebber, maar slecht voor enkele modellen in de range.Andre schreef:Rico jij bent een ware bmw fappert.
De enige BMW's die me echt aanspreken zijn de 130i, 135i, e46 M3 (CSL), e92 M3 en de Z4 M coupe. De rest doet me heel erg weinig.
Ik ben geen Merc man, en al helemaal geen 4 portieren man.Nandor schreef:Romo,
tip van mij. Ga niet rijden in de C63AMG, vergeet je die BMW schijthokken meteen.
N
Waar liggen die stenen?Robin schreef:Wie zonder zonden is werpe de eerste steen etc etc.![]()
Denk meteen aan die man die z'n 2 kindertjes heeft vermoord een paar maanden terug en z'n auto met hem erin was gevonden in 't kanaal, een keurige nieuwe VOLVO V70 station. Dan ga je etoch ook niet alle Volvorijders als criminelen/moordenaars zien of wel?
Zo is het. 100%.Been there done that.Bert ///M3 schreef:Volgens mij is dat iets van alle merken. Alleen als je een aso actie uithaalt in een BMW of een Porsche dan valt het iedereen op en anders niet.
Als ik hier 50 door dorp rijd of door de straat rijd in onze nissan dan valt het niemand op. Doe ik hetzelfde in de M3 dan staan al die oudjes ineens te gebaren dat het rustiger aan moet.
sure, en die gek in de BMW die afgelopen zondag 300 meter voor je reed tegen +/- 230 en je in de spiegel zag afkomen tegen een rotvaart en hierop anticipeerde door snelheid te minderen, in te voegen bij het tragere verkeer en een pinkersignaal naar rechts gaf om aan te geven dat ie je gezien had?eszes schreef:Waar liggen die stenen?Robin schreef:Wie zonder zonden is werpe de eerste steen etc etc.![]()
Denk meteen aan die man die z'n 2 kindertjes heeft vermoord een paar maanden terug en z'n auto met hem erin was gevonden in 't kanaal, een keurige nieuwe VOLVO V70 station. Dan ga je etoch ook niet alle Volvorijders als criminelen/moordenaars zien of wel?![]()
Als ik in Volvo zou moeten rijden, dan liep mijn gezin ook serieus gevaar...
-1, wat een volstrekte leuterkoek is dit. Je denkt dat het zo isRobin schreef:Zo is het. 100%.Been there done that.Bert ///M3 schreef:Volgens mij is dat iets van alle merken. Alleen als je een aso actie uithaalt in een BMW of een Porsche dan valt het iedereen op en anders niet.
Als ik hier 50 door dorp rijd of door de straat rijd in onze nissan dan valt het niemand op. Doe ik hetzelfde in de M3 dan staan al die oudjes ineens te gebaren dat het rustiger aan moet.
2000, mooie Audi S3 met chip, kon wel met 50 in z'n 1 hier over de promenade rijden tussen winkelend publiek door, men vond het best, bestelbusjes deden/doen dat ook nog steeds.
2001: eerste BMW: stapvoets rijdend gaat het winkelend publiek/voetgangers/fietsers
(om bij m'n parkeervak tekomen en ik wóón hier notabene met parkeervergunning) hier in 't centrum NIET voor je aan de kant....zeikerig kijkend naar die BMW...vaak.
2008: Nog steeds same fokking story.
LOL was jij erbij dan.Dacht 't niet.Ferdinand schreef:-1, wat een volstrekte leuterkoek is dit. Je denkt dat het zo isRobin schreef:Zo is het. 100%.Been there done that.Bert ///M3 schreef:Volgens mij is dat iets van alle merken. Alleen als je een aso actie uithaalt in een BMW of een Porsche dan valt het iedereen op en anders niet.
2000, mooie Audi S3 met chip, kon wel met 50 in z'n 1 hier over de promenade rijden tussen winkelend publiek door, men vond het best, bestelbusjes deden/doen dat ook nog steeds.
2001: eerste BMW: stapvoets rijdend gaat het winkelend publiek/voetgangers/fietsers
(om bij m'n parkeervak tekomen en ik wóón hier notabene met parkeervergunning) hier in 't centrum NIET voor je aan de kant....zeikerig kijkend naar die BMW...vaak.
2008: Nog steeds same fokking story.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo, matthyssie en 17 gasten