ja ik zit bij de kpn en daar kan ik dat dus niet vanafhalenHielke schreef:Ik vind Bitcomet wel een goede leverancier. Lekker goedkoopluco hornsveld schreef:waar vind ik dat?

http://dl.a2000.nu/gallery/v/martintdi/ ... 1.jpg.htmlMartin van der Zwaard schreef:
Welke foto is dat??
Ik zie trouwens dat je uit Nieuwerkerk komt...ik ook
Die Volvo zag er inderdaad strak uit, ding gaat trouwens ook aardig hard, ben benieuwd wat er allemaal aan die auto veranderd isRick20VT schreef:Mooie wagen hoor die Volvo, zal volgende keer wat meer film opnames maken van mensen die hier op DF zitten.
Hij komt inderdaad wel eens iemand tegen onderweg, zonde want die Sierra ziet er altijd erg strak uit.Peter staat meer tegen andere auto's aan Rolling Eyes Crying or Very sad
Misschien moet die dan eens afleren om bewust mensen eraf te tikken als die een bocht uit komtLaurens schreef:Hij komt inderdaad wel eens iemand tegen onderweg, zonde want die Sierra ziet er altijd erg strak uit.Peter staat meer tegen andere auto's aan Rolling Eyes Crying or Very sad
Via de optie PiPs (Picture in Picture).luco hornsveld schreef:Hielke, ik heb dat programma nu in het engels, maar krijg de twee beelden niet in 1 screen, hoe werkt dat precies??Hielke schreef:Adobe Premiere doet dat vrij makkelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast