Wat de E30 aangaat, hij heeft geen bekleding meer, zit binnen alleen een kuipstoel en een rolkooi. ook zat er van de vorige eigenaar een nitrous kit in wie ik niet heb gebruikt aangezien de fles leeg is.Evert van der Linde schreef:oke, lijkt me leuk. Wat heb je aan de wagen gedaan tbv. een betere wegligging. Eventueel wat meer vermogen? Zit je nog op de standaart E30 bekleding. Of is hij echt helemaal circuit opgebouwd. Maak er een leuk verhaaltje van. Post het met wat foto's. Meng je af en toe een in topic. Laat af en toe je mening horen. En je zal het hier echt nog leuk vinden op het forum.rody schreef: Zaterdag vrijrijden met de wagen zal dan wat foto's maken
De manier waarop je je herintrede doet op dit forum is mischien niet een hele slimme stap geweest. Maar iedereen weet nu dat je op vrij jonge leeftijd een hele dikke auto rijd. Hetgeen wat je volgens mij nog eens graag bevestigd wilde hebben door dit topic op deze manier te openen. Doet er verder niet toe. Iedereen is nu in ieder geval op de hoogte van jou en je wagen.
Hoop je snel te lezen in een ander topic
zal zaterdag wel wat foto's nemen.
De manier was misschien niet helemaal slim en ook zeker niet mijn bedoeling om dit soort reacties te krijgen alleen je heb er altijd weer van die mensen tussen die het je eigenlijk niet gunnen of kunnen waarderen op mijn leeftijd. En dat is jammer.