Na lang weg geweest weer een nieuwe auto: Gemballa Cayenne

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
rody

Bericht door rody » 08 apr 2008, 18:56

Evert van der Linde schreef:
rody schreef: Zaterdag vrijrijden met de wagen zal dan wat foto's maken
oke, lijkt me leuk. Wat heb je aan de wagen gedaan tbv. een betere wegligging. Eventueel wat meer vermogen? Zit je nog op de standaart E30 bekleding. Of is hij echt helemaal circuit opgebouwd. Maak er een leuk verhaaltje van. Post het met wat foto's. Meng je af en toe een in topic. Laat af en toe je mening horen. En je zal het hier echt nog leuk vinden op het forum.

De manier waarop je je herintrede doet op dit forum is mischien niet een hele slimme stap geweest. Maar iedereen weet nu dat je op vrij jonge leeftijd een hele dikke auto rijd. Hetgeen wat je volgens mij nog eens graag bevestigd wilde hebben door dit topic op deze manier te openen. Doet er verder niet toe. Iedereen is nu in ieder geval op de hoogte van jou en je wagen.
Hoop je snel te lezen in een ander topic
Wat de E30 aangaat, hij heeft geen bekleding meer, zit binnen alleen een kuipstoel en een rolkooi. ook zat er van de vorige eigenaar een nitrous kit in wie ik niet heb gebruikt aangezien de fles leeg is.
zal zaterdag wel wat foto's nemen.

De manier was misschien niet helemaal slim en ook zeker niet mijn bedoeling om dit soort reacties te krijgen alleen je heb er altijd weer van die mensen tussen die het je eigenlijk niet gunnen of kunnen waarderen op mijn leeftijd. En dat is jammer.

Fernando

Bericht door Fernando » 08 apr 2008, 19:00

Ik moet hier toch Niels en Rico gelijk in geven. Rody plaatst hier telkens topics over z'n nieuwste aanwinst. Zijn goed recht natuurlijk, maar sorry, dan kom je op mij al gauw over als een >vul zelf in<. Wat niet zo zou zijn als hij hier vaker zou posten. Maar laat hij zich vooral niet verplicht voelen natuurlijk. Maar als ik een beeld van de nabije toekomst mag schetsen: Rody post nog 2 weken in dit topic krijgt nog een lading complimenten die hartelijk in ontvangst worden genomen om vervolgens niks meer van zich te laten horen tot hij in maart 2009 een topic opent over z'n nieuwste heilige koe.... :wink:

Marc R

Bericht door Marc R » 08 apr 2008, 19:05

Mannen geef die jongen wel een kans he, hij kan niet in een dag na jullie "adviezen" de zaak volspammen.

Kijk het nou eens een paar dagen aan.

Hak en breekwerk kan altijd nog....

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 08 apr 2008, 21:33

Het gaat hier sowieso niet om het wél of niet gunnen van jouw kapitaal en vervoermiddel. Het gaat puur om de manier van opstellen en het voorstellen van jezelf.
Dat die wagen op je verlanglijstje heeft gestaan, prima. Maar je openingspost heeft gewoon een redelijk 'kijk eens wat ik heb' gehalte. Wanneer je verteld wat de achtergrond van je keuze is en iets uitgebreider je ideëen weet te formuleren dan was de discussie er niet geweest. Het gaat nu namelijk al 5 pagina's over precies hetzelfde, terwijl je dit simpel had kunnen voorkomen door een mooie openingspost met uitleg dat je graag wat meer wilt posten vanaf nu. Dus eigenlijk alles wat je in 5 pagina's na wat trek werk wél verteld, had je beter in een openingspost kunnen plaatsen.

Maar goed, die e30 heb je nog niet extreem lang denk ik? Stond dacht ik een redelijke tijd op marktplaats enzovoort?

Evert van der Linde
Auto: BMW M140i

Bericht door Evert van der Linde » 08 apr 2008, 21:50

rody schreef: weer van die mensen tussen die het je eigenlijk niet gunnen of kunnen waarderen op mijn leeftijd. En dat is jammer.
Ik denk dat het meer de manier is waarop je jezelf presenteert. Een beetje uit de hoogte. Er staat een beetje tekst bij. Maar eigenlijk stelt dat niet eens veel voor. Je post een link naar foto's waar al 100-den reacties bij staan van ZOOO, OOEEEE, WWAAUUUUWW. Dat geeft hier denk ik een beetje de indruk dat je om aandacht schreeuwt... wat nu dus ook duidelijk gelukt is :lol: .

Verder denk ik dat iedereen zijn punt nu wel duidelijk is. Hij geeft toch ook aan wel wat actiever mee te willen doen op het forum, dit kan je niet binnen 1 dag verwachten van iemand. En dat hij bereid is wat fotootjes te posten van ze circuithok. Al kan ik me voorstellen dat je na al dit gezeik het wel weer gezien hebt hier.

Maar mocht je in een dwaze bui die NOS fles nog een keer vullen wil ik de filmpjes wel uploaden voor je :twisted:. Wat voor motor ligt er eigenlijk in je E30?

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 08 apr 2008, 22:02

Wat ik nou niet snap in deze is het volgende...

Je koopt een SUV ( in wat voor vorm dan ook ) en vervolgens ga je hem verlagen.
Kom dit steeds meer tegen bij steeds meer SUV's.

KOOP DAN GEEN SUV !!

Verder, helaas, ik ben geen liefhebber van Porsche, sorry.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders zou iedereen in dezelfde wagen rijden.

Niettemin wens ik je heel veel DF met deze dikke bak...
Maar dat lijkt me gezien de motorisering geen probleem. 8) 8)

rody

Bericht door rody » 08 apr 2008, 22:45

Steven Nauta schreef:Het gaat hier sowieso niet om het wél of niet gunnen van jouw kapitaal en vervoermiddel. Het gaat puur om de manier van opstellen en het voorstellen van jezelf.
Dat die wagen op je verlanglijstje heeft gestaan, prima. Maar je openingspost heeft gewoon een redelijk 'kijk eens wat ik heb' gehalte. Wanneer je verteld wat de achtergrond van je keuze is en iets uitgebreider je ideëen weet te formuleren dan was de discussie er niet geweest. Het gaat nu namelijk al 5 pagina's over precies hetzelfde, terwijl je dit simpel had kunnen voorkomen door een mooie openingspost met uitleg dat je graag wat meer wilt posten vanaf nu. Dus eigenlijk alles wat je in 5 pagina's na wat trek werk wél verteld, had je beter in een openingspost kunnen plaatsen.

Maar goed, die e30 heb je nog niet extreem lang denk ik? Stond dacht ik een redelijke tijd op marktplaats enzovoort?
Ben ik met je eens maar is nu gelukkig opgelost.

nee klopt stond een tijd op marktplaats maar had motor problemen, bleek alleen een kabel te zijn van de benzine pomp dus was een goede koop.

rody

Bericht door rody » 08 apr 2008, 22:46

Evert van der Linde schreef:
rody schreef: weer van die mensen tussen die het je eigenlijk niet gunnen of kunnen waarderen op mijn leeftijd. En dat is jammer.
Ik denk dat het meer de manier is waarop je jezelf presenteert. Een beetje uit de hoogte. Er staat een beetje tekst bij. Maar eigenlijk stelt dat niet eens veel voor. Je post een link naar foto's waar al 100-den reacties bij staan van ZOOO, OOEEEE, WWAAUUUUWW. Dat geeft hier denk ik een beetje de indruk dat je om aandacht schreeuwt... wat nu dus ook duidelijk gelukt is :lol: .

Verder denk ik dat iedereen zijn punt nu wel duidelijk is. Hij geeft toch ook aan wel wat actiever mee te willen doen op het forum, dit kan je niet binnen 1 dag verwachten van iemand. En dat hij bereid is wat fotootjes te posten van ze circuithok. Al kan ik me voorstellen dat je na al dit gezeik het wel weer gezien hebt hier.

Maar mocht je in een dwaze bui die NOS fles nog een keer vullen wil ik de filmpjes wel uploaden voor je :twisted:. Wat voor motor ligt er eigenlijk in je E30?
In de E30 ligt een 325i blok. en ben wel van plan de fles te gaan vullen maar moet eerst weten waar haha.

Shakes

Bericht door Shakes » 08 apr 2008, 22:50

Ja hallo,

zo kan ik ook

Shakes

Bericht door Shakes » 08 apr 2008, 22:51

meer posten

:)

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 08 apr 2008, 22:58

Rody kicke bak man :D

Jammer dat we je nu niet meer op de BMW fora terug zullen vinden nu je een porker rijdt ;)

Anyway, super ding.
Zou hem graag is int echt bewonderen net als die Hamann E90 enkele jaren geleden :)

Was ook supergaaf ding!!!!

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 08 apr 2008, 23:35

Brute Cayenne hoor, doe je goed.

1995 M3

Bericht door 1995 M3 » 09 apr 2008, 00:43

Dikke auto hoor!! Respect dat je dit al op zo'n leeftijd hebt kunnen bereiken! Over 5 jaartjes een Veyron voor de deur? :D :P

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 09 apr 2008, 01:50

EHA schreef:Wat ik nou niet snap in deze is het volgende...

Je koopt een SUV ( in wat voor vorm dan ook ) en vervolgens ga je hem verlagen.
Kom dit steeds meer tegen bij steeds meer SUV's.

KOOP DAN GEEN SUV !!
Da's toch handig voor de caravan? Enne, Porsche maakt geen stations, dus dan zit je al snel aan de Cayenne :lol:

Jurriaan, die z`n auto alleen verhoogt en niet verlaagt :wink:

berryborrel

Bericht door berryborrel » 10 apr 2008, 13:43

super gave auto, dus jij zat te gassen achter mij toen we het paddock opreden bij duitse autodag. Vind hem echt gaaf. Hoop hem nog een keer te zien.

Mvg Berry

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 10 apr 2008, 20:47

Porker ziet er bruut uit hoor!

Ben ook wel benieuwd wat voor beleving een dergelijke wagen heeft qua rijden.

Welkom hier en misschien tot op een meeting oid... 8)

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 10 apr 2008, 20:47

^^^^^^

Zo kan het dus ook... :lol: :lol:

Neemt niet weg dat ik bovengenoemde dus ook echt meen!

Asief

Bericht door Asief » 10 apr 2008, 21:28

Bruut ding :!:

Remy

Bericht door Remy » 11 apr 2008, 00:51

Ik bergijp de kritische reacties eerder in dit topic gesteld goed. Maar als onze vriend nou gelukkig wordt door een topique van zijn Cayenne..... Mooi toch. Ik misgun het hem niet. Ik zeg: Veel plezier met die focking dikke bak van je!

Wel vind ik het jammer dat mensen hier 'getriggerd' worden door een auto. Voor deze mensen: Sta stil bij wat je zelf bezit. En geniet daarvan. Misschien heeft die jongen wel een gnoom van een vriendin. :wink:

René130i

Bericht door René130i » 11 apr 2008, 09:30

Mooie wagen hoor. Erg dik.

Rico en co. snap ik niet. Wat is er mis met het patsen van je auto? Is hartstikke leuk. Allemaal positieve reacties erop, prachtig toch?

En de mensen die het topic bekijken en antwoorden vinden het allemaal leuk om te zien (doel van het forum bereikt). Op een paar mensen na ... ... ...

Geniet ervan Rody 8)

rody

Bericht door rody » 11 apr 2008, 10:19

berryborrel schreef:super gave auto, dus jij zat te gassen achter mij toen we het paddock opreden bij duitse autodag. Vind hem echt gaaf. Hoop hem nog een keer te zien.

Mvg Berry

Ja volgens mij was ik dat ja, Vond er trouwens weinig aan die dag of ligt dat aan mij ?

Pikey

Bericht door Pikey » 11 apr 2008, 10:32

Vind het wel degelijk een bruto machine om te zien, velgen passen er ook goed bij. Enige wat ik minder vind zijn de stickers/meegespoten belettering onderaan de deur.

Lijkt me wel dat je er ook wel wat bekijks mee trekt.

berryborrel

Bericht door berryborrel » 14 apr 2008, 16:40

rody schreef:
berryborrel schreef:super gave auto, dus jij zat te gassen achter mij toen we het paddock opreden bij duitse autodag. Vind hem echt gaaf. Hoop hem nog een keer te zien.

Mvg Berry

Ja volgens mij was ik dat ja, Vond er trouwens weinig aan die dag of ligt dat aan mij ?
klopt, ik vond het ook absoluut geen bal aan, maar jij was ook zo weer weg. Ik zat later met wat vrienden in de paddock bar.

markk

Bericht door markk » 14 apr 2008, 20:51

Zie het topic nu pas.

Pfff wat een reacties zeg.

Cayenne's zijn niet mijn auto en Gemballa als Porsche tuner vind ik "over the top".

Desalniettemin respect voor zo'n dikke auto, zal ongetwijfeld werelds rijden en ook respect dat je gewoon schijt aan iedereen hebt en gewoon die bak koopt die je wilt en ook gewoon naar Gemballa brengt.

Geniet ervan, het heet hier tenslotte DF (Driving FUN) en niet "verklaar je nader hoe je aan het geld komt" ;-)

Mark.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 14 apr 2008, 20:58

Gast, wat een bruut ding. Heerlijk man, dat je er zo van kan genieten,
wees er zuinig op en maak veel filmpjes ;)

Plaats reactie