Dat heet gewoon puur oplichting/fraude/diefstal.GTRene schreef:dat zou nog kunnen, maar onterecht dingen opschrijven en laten betalen die niet uitgevoerd zijn of vervangen zijn dat is misdaad/fraude en geloof me dat soort praktijken gebeurt al sinds ik 18 was en m'n oom dingen niet vertrouwde en dingen ging merken om later te kijken of ze wel echt vervangen waren...en dan bleek het dus bij sommige dingen niet te zijn gebeurt...toen al.
Dus meer van dit soort undercover opdrachten graag, en niet met een waarschuwing weg laten komen als er fraude is gepleegd.
Grappig dat als een Marrokkaan iets jat (ben geen Maroc) dan is het gelijk "alweer die Marrokkaan". Maar bij garagebedrijven zie ik zoeits niet... Terwijl voorgaande precies hetzelfde is als wat die Maroc heeft gedaan...
Mensenzijnkortzichtig.nl
Echt die garages, of het nu allochtonen zijn of autochtonen, ze frauderen gewoon als debielen. Vooral als de klant wat minder weet over autotechniek (vrouwen bijv.)...
Doe liever alles zelf, weet ik zeker dat het uitgevoerd is, en hoef ik alleen maar aan eigen prive uurtjes in te boeten. En de rekening is dan ook veel minder pikant. En soms kan het echt leuk zijn om aan de auto te sleutelen