Update na een zware dag zandvoort.
Heb je heel de winter gewerkt aan de auto en denk je dat die in orde is
Tijdens de vrije training bleek de onderbreker voor het sequentiele schakelen niet te werken
Dus alles doormeten, draden volgen en kijken, printplaat dus kapot, mooi klote, dan moet er gekoppeld worden.
Toen bleek die ook niet bij te laden, dus daar naar op zoek, inmiddels kwalificatie gemist.
Laadprobleem wel gevonden, ik had bij de hoofdschakelaar de plus en min omgedraaid, ja dan laadt die niet bij.
Dus dat betekende achteraan starten als 36e ofzo, ach dan heb je wat te doen, teruggevochten naar de 17e plaats met een beste tijd van 2.04,6, niet slecht voor de eerste wedstrijd weer, maar 0,5 van mijn snelste tijd af, dus als dat schakelen weer goed gaat moet een 2.03 zeker kunnen.
Tweede manche ging goed, geen plekken verloren en al snel weer een paar man voorbij tot ik in een groepje kwam van 5 a 6 auto's waar de posities veel wisselden.
Helaas na vier ronden weer een bekend probleem, geen aandrijving meer, we dachten de bak maar gelukkig bleek het de aandrijfas.
Snel tussen tweede en derde manche binnen een uur de aandrijfas gewisseld en weer achteraan starten, dat was inmiddels de 22e plaats ofzo.
Teruggevochten naar een 9e plaats, geen verbetering van de 2.04,6
Al met al druk dagje toch wel tevreden afgesloten.
Morgen eerst weer assen bestellen en achter een printplaat aan voor de sequentiele schakeling
Nog een paar df-ers gezien ook
Ja Dirk was erg boos geloof ik, de m3 heeft zat schade