old skool genieten

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Peric

Bericht door Peric » 03 apr 2008, 21:09

Mooi verhaal Markk.. :)

@Maik, wil je hard gaan of gewoon rijden? Ik kom oorspronkelijk uit Driebruggen(tussen Gouda en Woerden) en van daaruit kun je alles binnendoor lekker rijden.. Je kunt vele kanten op.
Wat al beschreven is, rond Woerden, richting Nieuwkoop en De Meije. Dan kun je zelfs lekker binnendoor naar Zandvoort rijden.
Maar ook zeker de andere kant op, via Breukelen door Utrecht naar Driebergen enzo. Al zoooveel ritjes met de motor die kanten opgedaan, en niet 1 keer op een snelweg komen.

Martijn

Re: old skool genieten

Bericht door Martijn » 03 apr 2008, 23:57

markk schreef:Laatste tijd hard gewerkt. Gisterenavond laat gaan trainen met een vriend van me, erg gezellig, nog wat gedronken. Laat huis, 1:30 in bed, en vanochtend weer gewoon de wekker, en met het motorscootertje in de regen naar het werk :-(
Jij hebt genoeg vervoermiddelen met dak (understatement van het jaar) en gaat dan door de zeikende regen op je scooter naar je werk?

Voel je eens aan je hoofd :lol:

Maik

Bericht door Maik » 04 apr 2008, 08:56

Peric schreef:Mooi verhaal Markk.. :)

@Maik, wil je hard gaan of gewoon rijden? Ik kom oorspronkelijk uit Driebruggen(tussen Gouda en Woerden) en van daaruit kun je alles binnendoor lekker rijden.. Je kunt vele kanten op.
Wat al beschreven is, rond Woerden, richting Nieuwkoop en De Meije. Dan kun je zelfs lekker binnendoor naar Zandvoort rijden.
Maar ook zeker de andere kant op, via Breukelen door Utrecht naar Driebergen enzo. Al zoooveel ritjes met de motor die kanten opgedaan, en niet 1 keer op een snelweg komen.
Ik ga de volgende keer maar eens die kant op dan. Het liefst doe ik een mix van toeren en kneiterhard hoeken...... :wink:

allen

Bericht door allen » 04 apr 2008, 10:12

Dan weet je vast wat je te wachten staat. ;)

[img:983:640]http://www.akkliu.demon.nl/foto/hubba.jpg[/img]

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 04 apr 2008, 10:28

Mooi en herkenbaar verhaal markk.

Plaats reactie