[e36]vaag probleem m3 cabrio

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
speedy25
Auto: E63 M6

Bericht door speedy25 » 14 mar 2008, 22:58

Ivo O. schreef:Ja ben ik weer,heb rondgevraagd maar is geen bekend iets,maar vermoeden zegt iets met een benzineregelaar???
Maar ga morgen met nog een paar jongens weer sleutelen dus ga weer verder informeren.
(Als ik het goed begrijp,koud geen probleem,maar zodra motor op temperatuur is en je wil de auto starten,dan slaat deze wel aan,maar stopt er ook direct weer mee,dan weer direct starten en lopen?)
Ja met koude motor geen probleem.en met warme motor is het ook niet altyd.Tis gaf ook aan bezine druk regelaar.Maar dan zou die veder ook niet goed moeten lopen of zie ik dat verkeerd.En als het probleem voorkomt start ie bij de 2 de poging gelijk.Wel heb ik het gevoel dat de auto wat inhoud bij koude motor is wel minder geworden nu ik de lucht pomp heb uitgeschakeld.

Ivo O.

Bericht door Ivo O. » 18 mar 2008, 17:12

Nog even geduld,weet dat er een M3 3.0 bij een dealer staat met zelfde probleem en krijg daar nog antwoord van wat de eventueele oplossing zou kunnen zijn.

speedy25
Auto: E63 M6

Bericht door speedy25 » 03 apr 2008, 11:07

Ivo O. schreef:Nog even geduld,weet dat er een M3 3.0 bij een dealer staat met zelfde probleem en krijg daar nog antwoord van wat de eventueele oplossing zou kunnen zijn.
weet je al wat meer ivo?

Plaats reactie