Voor de mensen die de software niet hebben om de dbn files te openen:
http://www.performancebox.co.uk/Downloa ... tup_Englis h.zip
Zoveel verschil?SteV6 schreef:Seat Leon V6
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(m)
050-0 01.2 08.9
100-0 02.5 35.8
160-0 04.2 95.4
Opel Speedster 2.2
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(m)
050-0 01.4 11.0
100-0 02.9 41.8
160-0 05.3 118.6
SteV6
Zaterdag komen bij mij ook de r1r's erop, ben benieuwd. Nu alleen nog zo'n box. Karel reageert niet meer, weet iemand anders misschien nog een adresje?Bert ///M3 schreef:Ik krijg zaterdag die Toyo R1R's er op en dan kan ik ook exact zien wat het verschil is tussen een straatband ala Dunlop MAXX en die Toyo's. Ben wel benieuwd naar de ware cijfertjes ipv guesineering
Jij hebt dan ook zo'n AIM dash in je auto of niet? Is GPS op het AIM systeem dan niet makkelijker omdat je alle info direct voor je neus hebt?Andre schreef:maik ja ik heb ook AIM erin. Maar zonder GPS. Dus ik wil die box er ook bij in zetten. Met gps kan je prachtige vergelijkingen doen. En de software van de box is makkelijk in gebruik.
De aim doet rondetijden, wheels speeds en Remdruk ook water temp en nog wat zaken. Gaat ietsje verder als de box. Maar je hebt wel een baken nodig naast de baan. Die heeft het raceteam. Maar met de box heb ik hem niet nodig. Hoop alleen dat ie op die drie zuignappen vast blijft zitten al ik vol over de curbs ga.
Nee inderdaad, net zoals Stev6 al eerder aangehaald had.Hielke schreef:Nee Rico, het was zeker niet de bocht van op de foto. Dat had de Bravo niet leuk gevonden, dan had ie tussen de kievitseieren gelegen![]()
Het is een avaterbocht. Lekker steriel.
41,1 meter is inderdaad niet erg indrukwekkend Maik.
Nee inderdaad, net zoals Stev6 al eerder aangehaald had.Hielke schreef:Nee Rico, het was zeker niet de bocht van op de foto. Dat had de Bravo niet leuk gevonden, dan had ie tussen de kievitseieren gelegen![]()
Het is een avaterbocht. Lekker steriel.
41,1 meter is inderdaad niet erg indrukwekkend Maik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten