We reden een kruispunt op al pratende met elkaar en beseften allebij dat we een rood licht hadden gepakt. De eerste auto van links konden we net ontwijken maar de auto die van rechts, rechtdoor wilde helaas niet. Door een slinger uitwijk actie was de auto al redelijk uit balans. En door de impact sloegen we over de kop. We reden niet te hard, 35mph ongeveer. Toch wel appart dat je dan zo makkelijk omvalt.
Zowel mijn collega als ik zijn ongedeerd. Wel wat glas in mijn handen en blauwe plekken. Niets ernstigs verder. De persoon die ons aanreed is helemaal ongedeerd gebleven.
[img
De hulpdiensten waren snel te plaatsen. Maar wat mij betreft een beetje overdone. 4 politie cruisers, 1 politie truck, 1 motor agent, 2 grote brandweerwagens en 1 ambulance! Erg netjes hoe dit werd afgehandeld. De politie was erg aardig en behulpzaam.
California is een staat waar men elkaar redelijk snel en makkelijk aanklaagt. Ter plekke moest ik dan ook een formulier tekenen en afstand doen van mijn recht de County en hulpdiensten aan te klagen. Ik weigerde immers mee te gaan naar het ziekenhuis.
http://www.jochemvaartjes.com/media/use ... ofcare.pdf
Verder was het kruispunt binnen 1 uur compleet opgeruimd alleen het bord is nu nog krom. Eens kijken hoe lang het duurt voordat dat gemaakt is.
Gelukkig is het goed afgelopen!