haha, heerlijk MacBoy, je hebt gelijk. Zo hoort het. Je, lekker hoerig dat witte damesleder in een Beier Eins Drei Funf iiiii ... mmm. Wel met kerst een kerstboompje op je dashboard, ok?Macboy schreef:Niet voor een Macedonische zigeuner met een interieurfetisjFerdinand schreef:Is dat niet een fractie hoerig?
Alles over de 1 serie (part III)
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Wil deze bijdrage toch ook hier even kwijt:
Ik heb alle foto's gezien van Andre's 135i en ik vond het eerlijk gezegd niks. Maar nu heb ik de auto in het echt gezien en ik was flabbergasted! Wat een beauty!!! De verlaging heeft de auto gewoon nodig en daar is geen twijfel over dat dat je eerste upgrade moet zijn. Vergeet LeMans blauw (Ferdinand
) Dit is zo mooi in het wit. Hoe de voorste remklauwen uitkomen met de velgen, oh my god
Maar dan het rijden....Ik heb weliswaar kort gereden, maar de bite van de 130i is wat mij betreft onovertroffen! En het stuurgevoel met de bilstein en eibach set van mij... top!! Ik heb genoten op de terugweg (lekker rijden trouwens die A32 met iets hogere snelheden
). Ik hoop niet dat ik op je tenen sta Andre met dit verhaal, want ik vind je een topgozer! Maar wat is de 130i toch lekker!
Overigens heb ik nog nooit twee snelwegen zo snel zien wisselen. Driftend de A32 en A7 leren kennen. Dat hoef ik niet te proberen met die snelheden. Ik heb de meester aan het werk gezien in mijn auto. Eerst moet ik maar eens leren driften zonder diff dan zien we wel verder, alhoewel Andre's enthousiasme aanstekelijk is en om hem bij te benen een diff eigenlijk mijn volgende upgrade zou moeten zijn.
Ik heb vandaag mogen rijden in de 135i van Andre. Laat een ding voorop staan; wat is dit een waanzinnig mooie auto, waar foto's geen recht aan doen.Nandor schreef:De E30 M3 is een icoon. De E36, 46 en de huidige boot zeker niet.
De E 34 M5 is een icoon. De E60 zeker niet. E39 Dunno.
130 all the way.
N.
Ik heb alle foto's gezien van Andre's 135i en ik vond het eerlijk gezegd niks. Maar nu heb ik de auto in het echt gezien en ik was flabbergasted! Wat een beauty!!! De verlaging heeft de auto gewoon nodig en daar is geen twijfel over dat dat je eerste upgrade moet zijn. Vergeet LeMans blauw (Ferdinand


Maar dan het rijden....Ik heb weliswaar kort gereden, maar de bite van de 130i is wat mij betreft onovertroffen! En het stuurgevoel met de bilstein en eibach set van mij... top!! Ik heb genoten op de terugweg (lekker rijden trouwens die A32 met iets hogere snelheden

Overigens heb ik nog nooit twee snelwegen zo snel zien wisselen. Driftend de A32 en A7 leren kennen. Dat hoef ik niet te proberen met die snelheden. Ik heb de meester aan het werk gezien in mijn auto. Eerst moet ik maar eens leren driften zonder diff dan zien we wel verder, alhoewel Andre's enthousiasme aanstekelijk is en om hem bij te benen een diff eigenlijk mijn volgende upgrade zou moeten zijn.
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Ruben ik heb ook een 130i dus je staat mij absoluut niet op de tenen.
Als racertje is de 130i absoluut de betere mits aanpassingen. De 135i is meer een hele snelle mini GT en zo zie ik hem ook.
Maar zou ik bijv een daily driver icm. zo nu en dan trackdays en ring days. Zou de keuze 130i dre edition zijn. Als snelle daily driver is de 135i heerlijk.
Als racertje is de 130i absoluut de betere mits aanpassingen. De 135i is meer een hele snelle mini GT en zo zie ik hem ook.
Maar zou ik bijv een daily driver icm. zo nu en dan trackdays en ring days. Zou de keuze 130i dre edition zijn. Als snelle daily driver is de 135i heerlijk.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Hebben de bilsteins je zover kunnen overtuigen dat je ze misschien zelf ook neemt?Andre schreef:Ruben ik heb ook een 130i dus je staat mij absoluut niet op de tenen.
Als racertje is de 130i absoluut de betere mits aanpassingen. De 135i is meer een hele snelle mini GT en zo zie ik hem ook.
Maar zou ik bijv een daily driver icm. zo nu en dan trackdays en ring days. Zou de keuze 130i dre edition zijn. Als snelle daily driver is de 135i heerlijk.
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:1024:768]http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... mwtint.jpg[/img]
- Joop
- Berichten: 9059
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Voor een witte auto is ie behoorlijk zwart...
.... nee hoor ziet er goed uit. Stiekum heb ik 'm in deze uitvoering al in het klein (1:18 ). Dan kan ik er vast aan wennen, voor als ik alsnog besluit iets anders te kopen...
[img:603:414]http://www.modelissimo.de/Shop/Bilder/31596.jpg[/img]
.... nee hoor ziet er goed uit. Stiekum heb ik 'm in deze uitvoering al in het klein (1:18 ). Dan kan ik er vast aan wennen, voor als ik alsnog besluit iets anders te kopen...
[img:603:414]http://www.modelissimo.de/Shop/Bilder/31596.jpg[/img]
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Hier het design uitgelegd door chris bangle zelf
http://www.youtube.com/watch?v=H6Sao9OD ... p?t=271506
http://www.youtube.com/watch?v=H6Sao9OD ... p?t=271506
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
http://www.roadandtrack.com/article.asp ... e_number=1
The 135i is a driver's car, a "gotta have" car. The question, though, is at what price. The Euro has not been so kind to the dollar and that's reflected in the 135i's base price of $34,900. Throw on a premium package that includes the glove-soft Boston leather and you're in the neighborhood of $39,000. Add navigation and you've zoomed past 40 large, which puts it solidly in the larger and more comfortable 3 Series territory. So the question is — do you want comfort and size, or do you want to drive?
The 135i is a driver's car, a "gotta have" car. The question, though, is at what price. The Euro has not been so kind to the dollar and that's reflected in the 135i's base price of $34,900. Throw on a premium package that includes the glove-soft Boston leather and you're in the neighborhood of $39,000. Add navigation and you've zoomed past 40 large, which puts it solidly in the larger and more comfortable 3 Series territory. So the question is — do you want comfort and size, or do you want to drive?
- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Romo
I want to drive meer hoef ik niet te zeggen toch. Het staat super omschreven.
VLN race coupe met 135d motor:)
http://www.vln.de/news.php?id=1364
I want to drive meer hoef ik niet te zeggen toch. Het staat super omschreven.
VLN race coupe met 135d motor:)
http://www.vln.de/news.php?id=1364
- romo
- Berichten: 27060
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 9421
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Mmmmm, mag over 2,5 jaar weer wat anders uitzoeken. Tegen die tijd maar een jong gebruikte zwarte 135i maar dan wel met andere wielen. Bijv. de CSL velgen die Rico onder zijn M3 heeft. Vind de standaard designs (zoals deze op de foto of die van jou André) niet helemaal je-van-het.Andre schreef:[img:1024:768]http://i266.photobucket.com/albums/ii25 ... mwtint.jpg[/img]
Ja, zo'n zwarte 135i met CSL wielen, een setje andere veren en hij is helemaal af.

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
leuke 1, en ja nog leuker dan de dre edition qua fun all round en erg speciaal...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
[img:640:480]http://i10.ebayimg.com/08/m/000/8c/f2/91d0_27.JPG[/img]
[img:640:480]http://i17.ebayimg.com/08/m/000/8c/f2/91e3_27.JPG[/img]
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
[img:640:480]http://i10.ebayimg.com/08/m/000/8c/f2/91d0_27.JPG[/img]
[img:640:480]http://i17.ebayimg.com/08/m/000/8c/f2/91e3_27.JPG[/img]
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Paar opmerkingen:
1) Die zwarte Coupe op de foto:
Heel vreemd dat men deze foto nu ineens wel weer de moeite waard vind. Ik vind het beeld van de Coupe op deze foto te rond en te lomp, alsof hij hangt en door zijn wielen is gezakt. Maar goed, smaken verschillen dus. Mijn advies: ga niet af op foto's maar bekijk 'm in het eggie.
2) Performance Parts
Deze 'spielerei' doet er echt helemaal niet toe, waar het gaat om daadwerkelijke prestatie verbeteringen. Beter was de afkorting PPP: Papa's Performance Parts. Inderdaad, cadeautjes voor papa's BMW op vaderdag. Ik denk dat geen enkele(!) assecoire een werkelijke prestatieverbetering (in de breedste zin van het woord) met zich mee brengt, zelfs de verlaging niet. Maar leuk, ach jawel, daarom doe ik het ook. Zinvol? Nee. Kinderachtig? ja!, en daarom worden ze verkocht.
Alleen van de AC Schnitsel chip verwacht ik wel een prestatieverbetering.
1) Die zwarte Coupe op de foto:
Heel vreemd dat men deze foto nu ineens wel weer de moeite waard vind. Ik vind het beeld van de Coupe op deze foto te rond en te lomp, alsof hij hangt en door zijn wielen is gezakt. Maar goed, smaken verschillen dus. Mijn advies: ga niet af op foto's maar bekijk 'm in het eggie.
2) Performance Parts
Deze 'spielerei' doet er echt helemaal niet toe, waar het gaat om daadwerkelijke prestatie verbeteringen. Beter was de afkorting PPP: Papa's Performance Parts. Inderdaad, cadeautjes voor papa's BMW op vaderdag. Ik denk dat geen enkele(!) assecoire een werkelijke prestatieverbetering (in de breedste zin van het woord) met zich mee brengt, zelfs de verlaging niet. Maar leuk, ach jawel, daarom doe ik het ook. Zinvol? Nee. Kinderachtig? ja!, en daarom worden ze verkocht.
Alleen van de AC Schnitsel chip verwacht ik wel een prestatieverbetering.
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Het gaat nu volgas in amerika ze worden daar nu uitgeleverd. Ongelooflijk hoeveel nieuwe draadjes er op het 1 serie forum komen. Tuners gaan er vol in en zijn druk bezig met upgrades. Zal mij niet verbazen dat dit in amerika een cult car gaat worden. 1 serie forum is mega druk, dat het zo gek ging had ik niet gedacht.
Deze man bouwt race auto s en gaat deze auto strippen en maakt er ook een race auto van.
Deze auto
[img:532:800]http://www.auto-focus.us/autofocusgalle ... C_2932.jpg[/img]
[img:800:501]http://www.auto-focus.us/autofocusgalle ... C_2846.jpg[/img]
Deze man bouwt race auto s en gaat deze auto strippen en maakt er ook een race auto van.
Deze auto
[img:532:800]http://www.auto-focus.us/autofocusgalle ... C_2932.jpg[/img]
[img:800:501]http://www.auto-focus.us/autofocusgalle ... C_2846.jpg[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten